Hulp bij het zien van dochter

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
jeffvtn
Gewaardeerde schrijver
Gewaardeerde schrijver
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 jul 2012, 22:17

Re: Hulp bij het zien van dochter

Bericht door jeffvtn »

Helemaal gelijk in. Even het zekere voor het onzekere nemen. Naam van de gemeente verwijderd en naam van mijn dochter aangepast naar A.

Bedankt! :D
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Hulp bij het zien van dochter

Bericht door Dwaze opa »

Hoi jeffvtn

Nu inhoudelijk over de brief van de advocaat van de tegenpartij

Om maar gelijk met de conclusie te beginnen;ik heb sterk het idee dat het de tegenpartij maar om één ding te doen is en dat zijn de alimentatiecentjes en de voorgestelde omgangsregeling is wel heel erg mager en op papier misschien niet,maar in de praktijk waarschijnlijk erg sabotage-gevoelig...
Eerst de alimentatiecentjes...het feit dat je je dochter nog NIET erkend hebt,kan betekenen,dat je je vaderschap kunt ontkennen en dan heeft mevrouwtje een probleem,want dan mag zij aantonen dat jij de vader bent;die bui zien ze waarschijnlijk mogelijk hangen;vandaar dat ze zogenaamd niet moeilijk doen over de erkenning...bij een erkende vader valt wat te halen en bij een niet-erkende vader gaat zo maar niet 1,2,3.
Maar als echte koehandelaars doen ze het voorkomen dat ze je een gunst verlenen door mee te werken met die erkenning.
Maar heb je met die erkenning ook ..net als je ex,mede-gezag over jullie kind?..Ik dacht het niet!
En het is natuurlijk dat je voor hun ''bereidwilligheid'' flink wat concessies moet doen t.a.v.bv de omgang met je dochter.

Volgens mij kun je het gegeven dat je je dochter nog niet erkend hebt,uitbuiten in de onderhandelingen in je voordeel.
Mijn advies is ga pas akkoord als je daarvoor terug krijgt medewerking van de moeder voor jou gezag over je dochter en een acceptabele omgangsregeling.

Natuurlijk wil jij graag de vader van je dochter zijn,maar je kunt dit alles in je voordeel inbrengen;uiteindelijk is het allemaal koehandel en mijn ervaringen met borderliner-vrouwtjes is,dat ze niet te vertrouwen zijn,schijt hebben aan allerlei afspraken en dat je je als tegenpartij,soms tegen je eigen karakter in,bikkelhard moet opstellen,pas dan willen ze nog wel eens rekening met de andere partij houden.

De argumentatie voor de uiterst schaarse omgang,voorgesteld door de tegenpartij..
Ik heb zelden zoveel onzinnige argumentatie gezien om bepaalde stellingen te onderbouwen....moeder is ''bang''....enz....allemaal leuk en aardig,maar naar mijn idee moet je dan iets aan die bangheid gaan doen...
Verder al die ''verlatingsproblematiek van je dochter die aangevoerd wordt...het lijkt wel of dit meisje van een paar maand oud,al een compleet psychiatrisch verleden heeft,waar nog geen enkele gedragsdeskundige aan te pas gekomen is...allemaal een enorm stuk gezwam in de ruimte,dat door een beetje advocaat zonder meer onderuit gehaald kan worden.
Het lijkt wel of moeders psychische problematiek op haar dochter geprojecteerd wordt..
Er is sprake van stress en paniekaanvallen bij de baby...ik mag raden wie deze medische diagnose heeft vastgesteld....waarschijnlijk de moeder...die is daar vast voor ''gekwalificeerd''.

Met deze moeder staat je waarschijnlijk nog wel wat te wachten,die gaat m.i. gegarandeerd voor een post-natale depressie en mogelijk nog meer ellende.En als moeders weer eens niet goed in haar vel zit,zal ze bezoek van jou kant immers niet trekken en gaan de schamele afspraken die je gemaakt hebt de mist in.
Ik moet nog zien dat als dit alles ter ore komt van BJZ of Kinderbescherming,dat dit niet eindigt in een onder toezichtstelling.Mocht het zover komen,dan is het goed dat jij op dat moment ook het gezag hebt,dan kunnen die instanties niet om je heen.

Maak je borst maar nat,de strijd in nog maar net begonnen...toch succes en sterkte gewenst.

Jou geval is voor mij interessant omdat het steeds meer gaat lijken op de zaak van ons..de vrouwtjes zouden borderline-zusjes kunnen zijn,die vaak goedaardige mannetjes in hun web hebben gevangen en zich er aan laven.
jeffvtn
Gewaardeerde schrijver
Gewaardeerde schrijver
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 jul 2012, 22:17

Re: Hulp bij het zien van dochter

Bericht door jeffvtn »

Okee weer even een update van de situatie.

Ik kreeg vorige week woensdag bericht van mijn advocaat. Bij mijn ex-partner zou het geduld om financiele stukken op zijn. Ik moest vóór vorige week vrijdag alle financiele stukken compleet hebben ingeleverd, anders werd er een proces tegen mij gestart om de alimentatie.

Ik heb alle papieren bij mijn advocaat ingeleverd. Deze heeft een draagkrachtberekening gemaakt en is tot de conclusie gekomen dat mijn inkomen afwegend tegen mijn vaste lasten ontoereikend zijn om kinderalimentatie te betalen.

Ik heb contact opgenomen met mijn ex-partner. Echter wilt deze niet (zoals eerder in een brief van haar advocaat is aangeboden) meer meewerken aan de erkenning.

Kortom. Mijn advocaat moet nu dus processen gaan starten voor de erkenning/alimentatie alsmede de omgang. Tot de uitspraak mag ik van mijn ex mijn dochter niet meer zien.

Nu maar hopen dat het niet al te lang gaat duren, want dit is wel erg lastig.
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Hulp bij het zien van dochter

Bericht door Dwaze opa »

Hallo jefftn..

Je ex wil dus niet meewerken aan erkenning,maar door van jou allimentatie te eisen,doet ze in wezen niets anders dan te bevestigen dat jij de vader bent...erkennen dus!
Dus dat lijkt mij bij een eventuele rechtsgang hierover ''kat int bakkie''.

Dan schrijf je;''Tot de uitspraak mag ik van mijn ex mijn dochter niet meer zien.''..dit is dus een glashelder bewijs dat zij jullie kind als strijdmiddel inzet om haar zin te krijgen...daar zal de rechter allesbehalve blij mee zijn...
Probeer dit eventueel..bv via e-mail..op papier te krijgen,dan kun je het tegen haar gebruiken.
Een moeder,die jullie kind de omgang met de vader onthoudt en met die weigering de vader onder druk wil zetten,is het moederschap niet waard...is dus een waardeloze en slechte moeder...en een beetje kundige rechter denkt er net zo over en trekt daar zijn consequenties uit.
MeoAuxilio
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 72
Lid geworden op: 15 okt 2012, 15:35

Re: Hulp bij het zien van dochter

Bericht door MeoAuxilio »

Enige nuancering is misschien nodig.
Het niet erkennen van een kind ontslaat je niet gelijk van enige verplichting!
Ik citeer vanuit het wetboek

"De verwekker van een kind dat alleen een moeder heeft, alsmede de man die als levensgezel van de moeder ingestemd heeft met een daad die de verwekking van het kind tot gevolg kan hebben gehad, is als ware hij ouder verplicht tot het voorzien in de kosten van verzorging en opvoeding van het kind dan wel, na het bereiken van de meerderjarigheid van het kind, tot het voorzien in de kosten van levensonderhoud en studie overeenkomstig de artikelen 395a en 395b. Nadien bestaat deze verplichting slechts in geval van behoeftigheid van het kind."

en wellicht ook van belang is het volgende:

De Hoge Raad overwoog in een andere case dat voor de ontvankelijkheid van het verzoek van een biologische vader tot het vaststellen van een omgangsregeling tussen hem en zijn kind is vereist dat de verzoeker behalve het biologisch vaderschap ook bijkomende omstandigheden stelt waaruit voortvloeit dat er tussen hem en het kind een band bestaat die kan worden aangemerkt als ‘vie familiale/family life’ in de zin van art 8 EVRM, zodat voor een onderzoek naar de eventuele gerechtvaardigheid van een omgangsregeling plaats is. Het enkele feit dat de vader het kind heeft verwekt is dus niet voldoende om aan te nemen dat tussen hem en het kind een als ‘vie familiale/family life’ in de zin van 8 EVRM aan te merken betrekking bestaat.

Belangrijk in deze is dus dat als een omgangsregeling wordt geëist er zal moeten worden aangetoond dat er sprake was van het zgn family life.
Als de partner wil aantonen dat het schadelijk zou zijn voor het kind dan zou dit onderbouwd moeten worden, aangezien bij een eventueel proces de stukken/eisen tijdig ingeleverd moeten worden kan je advocaat wachten op deze om dit vervolgens correct te kunnen weerleggen. Bedenk wel dat het zeggen dat het niet zo is niet echt gaat werken. Verwijzingen naar rapporten/jurisprudentie of inschakelen van deskundigen geven je meer kans van slagen.

Meo Auxilio
www.meouxilio.nl
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Hulp bij het zien van dochter

Bericht door Dwaze opa »

Hoi MeoAuxillio

Allereerst bedankt voor je nuancering

Verder haal de de volgende uitspraak van de H.R.aan;
''Belangrijk in deze is dus dat als een omgangsregeling wordt geëist er zal moeten worden aangetoond dat er sprake was van het zgn family life.
Als de partner wil aantonen dat het schadelijk zou zijn voor het kind dan zou dit onderbouwd moeten worden, aangezien bij een eventueel proces de stukken/eisen tijdig ingeleverd moeten worden kan je advocaat wachten op deze om dit vervolgens correct te kunnen weerleggen. Bedenk wel dat het zeggen dat het niet zo is niet echt gaat werken. Verwijzingen naar rapporten/jurisprudentie of inschakelen van deskundigen geven je meer kans van slagen.''

Maar wat is nu de praktijk?...moet de moeder aantonen c.q. bewijzen dat er geen sprake is van ''family life'',of moet de vader aannemelijk maken of bewijzen dat die ''family life er wel is en met bewijzen moet aantonen dat moeders zit te liegen.

Wat betreft de financiele verplichtingen van de ''verwekker''...als de verwekker dit verwekken ontkent,is dat zijn nee tegenover het ja van haar;dan zal er mogelijk een DNA-onderzoek aan te pas moeten komen...en is de al dan niet ''verwekker'' verplicht die te ondergaan?

Al met al zijn al die wetten wel zodanig ingesteld,dat ze de moeder een hele sterke positie geven....en door wie worden al die wetten grotendeels gemaakt..?..juist grotendeels door die brave mannetjes,waarvan velen hun leven lang ''moederskindje(s) blijven.
MeoAuxilio
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 72
Lid geworden op: 15 okt 2012, 15:35

Re: Hulp bij het zien van dochter

Bericht door MeoAuxilio »

Op zich is het niet interessant wie wat moet bewijzen.
Partij A eist van Partij B iets en onderbouwd die eisen met argumentatie/bewijs
Partij B mag dit weerleggen met argumentatie en bewijs
Partij A mag weer verweer voeren

Dit gaat niet oneindig door trouwens maar dat terzijde.

Aangaande de verplichting tot DNA onderzoek deze is vastgelegd in
artikel 199 sub d boek 1 en artikel 207 boek 1 BW.
Zowel de man, vrouw als het kind kan met deze wet DNA onderzoek vragen.
De vrouw zou beroep kunnen doen op artikel 199 sub a en b boek 1 BW om de vaststelling tegen te gaan, doch de rechter kan indien dit niet voldoende wordt onderbouwd vervangende toestemming verlenen.

Meo Auxilio
www.meoauxilio.nl
jeffvtn
Gewaardeerde schrijver
Gewaardeerde schrijver
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 jul 2012, 22:17

Re: Hulp bij het zien van dochter

Bericht door jeffvtn »

Ondertussen weer even een korte update.

Mijn advocaat vertelde me met de advocaat van de wederpartij te hebben gesproken.
Deze gaf aan dat het onzin is, dat erkenning gewoon doorgaat en daar dus niet voor geprocedeerd hoeft te worden.

Haar advocaat gaf ook aan dat de omgangsvoorstellen best dicht bij elkaar liggen en of daar een compromis over gesloten kan worden, zodat er niet geprocedeerd hoeft te worden hierover.

De vraag van mijn advocaat was dan ook wat voor mij het minimale is waar ik mee akkoord zou gaan.

Ik heb het laten aanpassen van het oude voorstel:
Tot 2 jaar:
ieder weekend een dag, zaterdag of zondag in overleg van 11.00 uur tot ca. 17.30 uur.

Vanaf 2 jaar:
- ieder weekend een zaterdag of zondag van 10.00 uur tot 17.30 uur.
- eenmaal per maand een weekend van vrijdagmiddag 17.00 uur tot zondag 17.30 uur.

Vanaf 3 jaar:
hetzelfde als hierboven maar nu eenmaal per 3 weken een weekend

Vanaf 4 jaar:
hetzelfde als hierboven maar nu eenmaal per 2 weken een weekend

Vakanties vanaf 2 jaar:
de helft van de schoolvakanties in onderling overleg te regelen.
Naar dit voorstel:
Tot 2 jaar:
eenmaal per 2 weken een dag, zaterdag of zondag in overleg van 11.00 uur tot ca. 17.30 uur.

Vanaf 2 jaar:
- eenmaal per 2 weken een zaterdag of zondag van 10.00 uur tot 17.30 uur.
- eenmaal per maand een weekend van vrijdagmiddag 17.00 uur tot zondag 17.30 uur.

Vanaf 3 jaar:
hetzelfde als hierboven maar nu eenmaal per 3 weken een weekend

Vanaf 4 jaar:
eenmaal per 2 weken een weekend

Vakanties vanaf 2 jaar:
de helft van de schoolvakanties in onderling overleg te regelen.
Ik vind het zelf vooral belangrijk haar in de eerste 2 jaar vaak te kunnen zien. Zodat ze een goede band met me kan opbouwen.

Nu hopen dat dit geaccepteerd word, dan hoeft er niet geprocedeerd te worden.
jeffvtn
Gewaardeerde schrijver
Gewaardeerde schrijver
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 jul 2012, 22:17

Re: Hulp bij het zien van dochter

Bericht door jeffvtn »

Hallo allen,

Ik kom met een nieuwe update.

Mijn advocaat heeft het compromis-voorstel verstuurd. Daar is geen reactie op gekomen. Aangezien ik op dit moment geen omgang heb met mijn dochter heeft mijn advocaat gesommeerd om voor vorige week vrijdag een reactie te ontvangen over minimaal omgang met mijn dochter. Ook hier is geen gehoor aan gegeven.

In overleg met mijn advocaat is besloten dat hij een procedure gaat starten. Om te beginnen voor de vervangende toestemming voor erkenning.

Hebben jullie nog tips voor mij? Mijn advocaat zegt dat dit meer een formaliteit is dan een echte zitting dus echt voorbereiden hoeft niet voor mij.

Maarja, ik heb uberhaupt nog nooit een rechter gezien in functie. Zijn er tips?

thnx alvast.

en ik hou jullie op de hoogte, in de hoop en ook ooit een ander mee te kunnen helpen die met hetzelfde zit.
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Hulp bij het zien van dochter

Bericht door Dwaze opa »

De taktiek..of strategie.. van de tegenpartij mag duidelijk zijn..
Zij nemen geen initiatief en laten je het liefst in het ongewisse...dat moet suggereren dat zij heel sterk staan en jij heel zwak...een manier om je psychologisch te ondermijnen.
Niets van aantrekken,gewoon met je advocaat jullie eigen pad uitstempelen en volgen.

Dit is de taktiek waarop de kat de muis probeert te vangen,door urenlang stil te wachten voor het gat in de plint,waar de muis als hij honger begint te krijgen door moet.

Alleen al de muis zijn kop door het gat steekt is zijn lot getekend en wordt de kat beloond voor het (lange?) wachten.

Sommige vrouwen en vooral zij die een pesthekel hebben aan katten zijn soms zelf ook als katten.Heb je wel eens gezien wat een kat met zijn prooi doet als hij die prooi gevangen heeft?In onze mensenogen is dit wreedheid in optima forma.
Goedaardige mannen zijn vaak een prooi van kwaadaardige...vaak zieke psychotische ...vrouwen en het spel van de vrouw met de man lijkt als twee druppels water op het spel van de kat met zijn prooi..
Het vervelende hierbij is dat noch vrouw,noch man door hebben waar ze mee bezig zijn.
jeffvtn
Gewaardeerde schrijver
Gewaardeerde schrijver
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 jul 2012, 22:17

Re: Hulp bij het zien van dochter

Bericht door jeffvtn »

Weer een update. Laat ik vooraf zeggen dat het vuilgooien is begonnen van de zijde van mijn ex-partner. Ik ben niet van plan om ook met vuil te gaan gooien.

Mijn advocaat heeft onderstaande mail ontvangen en vroeg mij wel of niet over te gaan tot procederen. Ik heb hem de procedure laten starten.

Per alinea geef ik een kleine toelichting.
Geachte confrère,

Naar aanleiding van uw e-mails d.d. 25 oktober 2012 en 1 november 2012 kan ik u in bovengenoemde zaak
als volgt berichten.

Na uitgebreid overleg te hebben gehad met mijn cliënte ten deze, heeft zij besloten niet akkoord te gaan met het voorstel van uw cliënt, zoals omschreven in uw e-mail d.d. 25 oktober 2012.

Zoals ik reeds uitgebreid heb toegelicht in mijn brief d.d. 31 augustus 2012 acht mijn cliënte het in het belang van A dat de omgang tot haar 2e levensjaar bij mijn cliënte thuis plaats vindt. A is namelijk nog steeds zeer eenkennig en mijn cliënte gaat er vanuit dat uw cliënt ook niet zit te wachten op een continue schreeuwende baby.

Daarbij heb ik van mijn cliënte mogen begrijpen dat de woning van uw cliënt niet
geschikt is voor A om te verblijven. Uw cliënt beschikt niet over een (geschikte) slaapplaats voor A (zij moet immers een middagdutje doen), terwijl zijn woning voorts niet is afgestemd op de behoeftes van een klein baby’tje.
Ten eerste is het erg fijn om te lezen dat mijn ex-partner dus naar mijn woning kwam om de boel eens te bekijken en niet omdat ze wilde dat ik mijn dochter zag.
Daarbuiten, ik heb inderdaad een kleine woning. Een studio dat zelf is omgebouwd naar een 2-kamer woning. Dat was het enige dat ik op korte termijn kon krijgen. Mijn dochter kan hier verder uitstekend verblijven en haar middag-dutje doen dus het is allemaal wat overdreven. Zeker voor iemand die zelf nog inwoont in het ouderlijk huis.
Tevens heb ik van mijn cliënte moeten begrijpen dat uw cliënt mee zou gaan naar het consultatiebureau en deze afspraak niet heeft afgezegd. Ook de omgang die uw cliënt met A had, bestaande uit twee uur per week, verliep de laatste tijd erg slecht. Uw cliënt stelde bijvoorbeeld ziek te zijn en derhalve geen omgang te kunnen hebben met A, terwijl hij vervolgens wel naar een verjaardag gaat. Wanneer de omgang wel plaatsvond, vertrok uw cliënt al na A slechts een uurtje te hebben gezien. Mijn cliënte kan dan ook niet anders concluderen dan dat uw cliënt omgang wenst te hebben met A wanneer het hem uitkomt.
U zal zich kunnen voorstellen dat deze gang van zaken voor mijn cliënte onacceptabel is.
Ik had inderdaad vernomen mee te kunnen gaan naar het consultatiebureau maar heb daar helaas niet op tijd op kunnen reageren. Ik ben in deze periode erg ziek geweest ook op de dag dat er inderdaad omgang zou plaatsvinden. Ik heb haar gevraagd of ik deze kan verplaatsen. Dit kon alleen naar 2 weken later. Daar ben ik mee akkoord gegaan.
Dat ik naar een verjaardag ben geweest klopt maar dat was niet op de dag dat ik ziek was. Dat is erna geweest. (buitenom dat het totaal irrelevant is dat ik naar die verjaardag ben geweest).

Dat ik haar slechts per afspraak een uurtje of 2 uurtjes heb gezien klopt wel. Ik werd er (samen met familie) weggekeken en er werd constant gezegd dat ze eigenlijk moet slapen. Dus veel langer kon ik niet blijven. Buitenom dat noch ik noch familie het als prettig ervaart om bij haar thuis te zitten.
Daar komt bij dat mijn cliënt tot haar spijt heeft vernomen dat uw cliënt zich publiekelijk middels social media uiterst negatief uitlaat over onder meer moslims. Mijn cliënte is overigens in het bezit van bewijs van deze gedane uitlatingen van uw cliënt. Daarbij heeft mijn cliënte begrepen dat uw cliënt door het doen van deze uitlatingen meermaals is bedreigd. Mijn cliënte acht het dan ook niet veilig dat A bij uw cliënt zal
verblijven.
Ja en dit vind ik dus eigenlijk ronduit lachwekkend. Ten eerste heb ik mij negatief uitgelaten over religie in het algemeen op facebook. Ik geloof niet, en dat laat ik wel eens merken op facebook. Hieronder is een discussie ontstaan waaruit ik inderdaad ben bedreigd. Bedreiging is niet iets wat ik wil, en uit dit stukje lijkt het net of ik op zoek ben geweest naar bedreigingen. Daarbuiten is het totaal irrelevant alweer.
Mijn cliënte herhaalt op basis van al het voorgaande nogmaals het door haar gedane voorstel omtrent het treffen van een omgangsregeling tussen A en uw cliënt, zoals omschreven in mijn brief d.d. 31 augustus 2012. Mijn cliënte wenst hierbij te benadrukken dat zij niet meer open staat voor verdere onderhandelingen hieromtrent.

In het geval uw cliënt dit voorstel niet wenst te accepteren, ziet mijn cliënte een door u namens uw cliënt te entameren gerechtelijke procedure dan ook met vertrouwen tegemoet.

In afwachting van uw berichtgeving, verblijf ik,
Ik heb eigenlijk zelf de brief vol ongeloof gelezen.
Ik heb mijn advocaat groen licht gegeven voor het starten van de procedure.
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Re: Hulp bij het zien van dochter

Bericht door dwazevader »

Beste Jeff,

Ja dat moddergooien daar zijn ze heel goed in net als het zwart maken en je diskwalificeren als vader.
Maar laat ik je een zeer bruikbare tip geven!! Ga GEEN uitspraken doen op social media!! Zie hier : http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=6475
Als je ook gaat voor gezag! Maar wat de omgang betreft kan het wellicht ook consequenties hebben. Doe er verstandig aan om je vriendelijk mogelijk op te stellen. Een rechter ziet zoveel stukken van jou en je ex. Als uit jou stukken nou blijkt dat jij je zo open en vriendelijk opstelt. En als je ex haar haar stukken alleen maar negatieve dingen staan. Klopt er iets niet.
Dus stuur vriendelijke emails, whatsapps, pings. Sla ze op print ze uit!
Laat zien dat je een betrokken vader ben. Dat je ook bezorgd ben. En dat je altijd voor je kind klaarstaat.
AL je ex weer aankomt met iets negatiefs, Knal je je email of wat dan ook op tafel. Oja volgens mij stel ik me juist heel open en vriendelijk op.
Dat kan in je voordeel werken.
jeffvtn
Gewaardeerde schrijver
Gewaardeerde schrijver
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 jul 2012, 22:17

Re: Hulp bij het zien van dochter

Bericht door jeffvtn »

Hallo DwazeVader,

Bedankt voor je reactie.

Had inderdaad al eerder de tip gehad om hoe dan ook zelf niet met vuil te gaan gooien. Dat doe ik ook zeker niet. En al helemaal niet op social media.

Hetgeen ik op facebook had geplaatst was totaal irrelevant aan mijn dochter of haar moeder.

Ik stel me ook inderdaad heel vriendelijk en open op. Wat bij haar juist tot meer agressie zorgt aangezien ze niet bereikt wat ze wilt, mij kwaad maken of pijn doen.

Pijn doet het me natuurlijk wel. Maar daar laat ik niks van merken bij haar.

In ieder geval bedankt voor je tips, ik sla zeker alles op. Is altijd handig om bij de hand te hebben.
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Re: Hulp bij het zien van dochter

Bericht door dwazevader »

Over niet haar zin krijgen dat is haar pijn punt :D Tuurlijk raakt het je. maar gebruik dat Juist!
Laat zien dat jij niet zo ben :D
jeffvtn
Gewaardeerde schrijver
Gewaardeerde schrijver
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 jul 2012, 22:17

Re: Hulp bij het zien van dochter

Bericht door jeffvtn »

Update:

Er wordt een procedure gestart voor vervangende erkenning & Omgang.

Verzoek is net verstuurd naar de rechtbank.
Mijn advocaat vermoedt dat het ong 2/3 maanden kan duren.

elke dag is eigenlijk te lang, maar beter iets dan niets he...

Ik hou het hier up to date als ik meer weet.
Plaats reactie