Vergeten

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Plaats reactie
Papa79
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mar 2020, 18:02

Vergeten

Bericht door Papa79 »

Hoi,ik mag sinds kort m'n 2 zoontjes van 3 en 5 niet meer zien.
Volgens m'n ex heeft haar advocaat het bezoek en contact opgeschort.
Ik moet van mijn advocaat nu wachten op reactie van haar of haar advocaat op een brief die naar haar verstuurd is met de wens van mij om een ouderschapsplan en gezamenlijk gezag aan te vragen.
Nu dit zo plotseling gebeurt dat ik ze van 1 op andere dag niet meer zie ben ik best heel bang dat m'n zoontjes vergeten wie hun echte papa is,omdat m'n ex een nieuwe vriend heeft en die komt daar nu over de vloer.
Zou dat zo zijn of zullen ze wel weten dat ik hun papa ben.
Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 dec 2009, 11:18

Re: Vergeten

Bericht door Casper »

Papa79 welkom en sterkte gewenst in deze zeer pijnlijke situatie.

Je zoontjes vergeten niet dat JIJ hun papa bent en niemand anders. Kinderen kunnen heel goed waarheid van onwaarheid onderscheiden in dat opzicht. Wat ze echter ook goed kunnen is hun moeder beschermen voor gezichtsverlies en haar gevoelens beschermen. Ze zullen dus hun best doen om ook aan haar haar zin te geven - een onmogelijke situatie!

Hopelijk komt een ouderschapsplan snel van de grond zodat jij en je kinderen door kunnen zoals je altijd samen bent geweest. Je kunt ook verzoeken om af en toe even "live" contact te hebben (telefoon / computer), als je ex voor enige rede vastbaar is zal ze dat "toestaan" (en als ze het niet doet kun je dat noteren in eventuele procedures - hopelijk omt het zover niet).
Papa79
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mar 2020, 18:02

Re: Vergeten

Bericht door Papa79 »

Bedankt voor je reactie,ik mag helaas niet videobellen/appen...

Ik stuur nou kaartjes elke week,hopen dat ze dat niet gaat verbieden.

Ik mis ze echt heel erg,hoop dat er snel verandering in de situatie komt.
Plaats reactie