Een idee voor een ludieke actie!!

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Een idee voor een ludieke actie!!

Bericht door sdwv »

michiel Geplaatst: 22 Jan 2006 02:21 pm Onderwerp: Een idee voor een ludieke actie!!

--------------------------------------------------------------------------------
Een kinderfeestje op t Binnenhof! maar dan zonder onze kids..
ik ben werkzaam in een panne(N?)koeken huis in Zeist en wil voor de 2e kamer wel koeken bakken, als ik t dan niet voor m'n dochter kan doen..
is er nog een camera man/ vrouw (ook dwaze mama's zijn welkom toch?)
die geen familie filmpjes kan maken, een leraar die niet kan leren, een sport- en spelleider die geen buskruit kan spelen! laten wij zien wie wij zijn, mogen de heren/ dames politici samen me ons doen wat onze kids missen. En als ze het tof vinden zal de ochtend daarop wel het besef komen dat we dit niet voor ons, niet voor Den Haag maar voor de kids deden
!!!! reageer!!!! activeer !!!!en nog veel meer!!!!actie actie actie !!!!!!!!!!!!!!!!!


Rick Geplaatst: 24 Jan 2006 07:01 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Altijd een super idee alles om die dooie op het binnenhof wakker te schudden. Ik doe mee


Roy Raghoenath Geplaatst: 27 Jan 2006 11:07 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Ook ik ban van de partij


Roy Raghoenath


moedeloos Geplaatst: 27 Jan 2006 09:19 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Als dit een beetje groots zou worden aangepakt ik ook. Niet dat ik anders niet wil hoor, maar als we daar met ons vieren staan, maakt dat geen indruk op die dooie, emotieloze, klote Donner. Sorry dat ik me even laat gaan. Maar ik meen het wel. Ik zou zeggen, trek alle betrokken stichtingen erbij. Maak het bekend. En ik ben er zeker. Als blijk dat ik niet alleen maar een grote bek heb, wil ik hier ook wel energie in steken. Geef me een taak, en ik voer het uit.

Mvg,

Een nog lang niet moe gestreden vader


Rick Geplaatst: 28 Jan 2006 09:56 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Maar ook nu weer een hoop kijkers maar weinigen die werkelijk actie willen ondernemen. Schijnbaar zijn een hoop bezoekers of moe gestreden of leggen ze zich leidzaam neer bij de situatie. Of is het makkelijker als anderen de problematiek onder de aandacht brengen. Mede dwazen laat eens iets horen, Vecht voor je recht


NBC-master Geplaatst: 31 Jan 2006 11:26 am Onderwerp: hotel

--------------------------------------------------------------------------------
Hi ik ben andre' en heb mijn kinderen wel thuis.
al zit ik weer in een scheiding 2e dus en is er weer een baby van 2 jaar in het spel!
nu heb ik een groot huis gekocht in Polen een soort van hotel die ben ik nog aan het opknappen
er zou plaats zijn voor Max 5 vaders met kinderen.
soms is dit de enige oplossing.
gr andre'
Gesloten