Vreemd: HEX in de buurt

Heeft u een onderwerp waarover u denkt dat hierover gediscussieerd kan worden, dan kan dit hier.
Plaats reactie
kiekiek
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 nov 2014, 07:26

Vreemd: HEX in de buurt

Bericht door kiekiek »

Even een kort stukje over het verleden: hex en ik gingen bijna 4 jaar geleden uit elkaar. Van een vechtrelatie naar een vechtscheiding met veel toestanden. Afgelopen zomer voor mijn jongste kind een vrij goede omgangsregeling voor elkaar gekregen en ook eindelijk de KA via een beschikking op papier.

Met de hex is absoluut niet te communiceren. Zij denkt nog steeds alles te kunnen bepalen, zelfs over de omgangsmomenten. Tot december nog wel mailcontact gehad zo af en toe, maar redelijk doen kan ze nooit, overleggen is er ook nooit bij. In december was ik het zat en als goed voornemen voor het nieuwe jaar heb ik me stellig voorgenomen niets meer van me te laten horen. Als het echt belangrijk is, neemt ze maar contact op met mijn vrouw. Ik heb er een dikke streep onder gezet.

Toch gebeuren er vreemde dingen:

Vijf weken geleden bracht ik mijn zoontje weer terug en zoals altijd op dezelfde tijd en op dezelfde plaats, een paar straten verderop. Toen ik aan kwam rijden zag ik een vrouw lopen die twee hondjes aan het uitlaten was. Even dacht ik dat het mijn hex was. Toen ik terugging naar huis liep ze een eindje verderop.

Drie weken geleden bracht ik hem weer terug op dezelfde manier. Toen ik wilde instappen liep diezelfde vrouw achter me langs, weer met die twee hondjes van het soort waarvan ze er inderdaad twee heeft.

Vorige week ging het nog verder. Ik reed de straat in en mijn hex liep ons in feite tegemoet aan de kant van de straat, maar nu vol in de koplampen. Mijn vermoeden klopte dus. Toen we er voorbij waren keek mijn zoontje gelijk om. Weer een bevestiging.

In het verleden hadden we een hond, maar die lieten we heel ergens anders uit.

Al met al nu ruim twee maanden geen contact meer via mail, maar wel die drie wel zeer toevallige momenten. Ze kan ze ook ergens anders uitlaten en op een ander tijdstip.

Mijn vraag nu is niet wat ik moet doen, want dat is duidelijk: compleet negeren.

Maar ik ben wel benieuwd wat anderen denken wat de reden van dit vreemde gedrag is. We kunnen elkaars bloed wel drinken en zijn allebei weer getrouwd.
Ik weet ook lang niet alles, maar door gemaakte fouten uit het verleden, probeer ik anderen op een positieve manier te helpen.
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Vreemd: HEX in de buurt

Bericht door EDA »

Wat heb je aan een antwoord?

Laat los joh. Het is allemaal kopwerk wat je aan het doen bent. Allemaal denken.
Laat maar gaan, het leidt tot niks. Laat los. Je maakt alleen jezelf maar moe en het schiet toch niet op. Laat maar gaan.
kiekiek
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 nov 2014, 07:26

Re: Vreemd: HEX in de buurt

Bericht door kiekiek »

EDA schreef:Wat heb je aan een antwoord?
Het wel nooit duidelijk worden, net zoals zovelen waarom-vragen in het leven.

In het terug brengen zal niets veranderen, zelfde plaats, zelfde tijd. Is ze er dan negeer ik haar opnieuw. Straks wordt het 's avonds weer langer licht en dan zal ze het wel uit haar hoofd halen om die vreemde fratsen uit te halen.

T'is en blijft een vreemd mens met een vreemde kronkel tussen de oren ;)
Ik weet ook lang niet alles, maar door gemaakte fouten uit het verleden, probeer ik anderen op een positieve manier te helpen.
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Vreemd: HEX in de buurt

Bericht door EDA »

Aj joh. als je zelf maar geen kronkels meer hebt. Al het andere mag je laten.
Plaats reactie