Kinderen uit de knel

Heeft U de RvdK in de nek. Schrijf Uw ervaringen hier neer.
Dadi0
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 sep 2016, 16:09

Re: Kinderen uit de knel

Bericht door Dadi0 »

Heel herkenbaar. Morgen intake bij kinderen uit de knel. Mijn oudste dochter, 10 en zoon 9, willen ook niet meer naar mij.
Moeder reageert niet of pas na dagen op emails van voogd. En zij laten alles op z'n beloop
Napoleon
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2017, 08:09

Re: Kinderen uit de knel

Bericht door Napoleon »

Mijn vriend moet verplicht naar altra met ex. Ook het wachten hierop duurt en duurt daar zijn ex de aanmelding moet regelen via de gemeente.

Wel goed is dat de rechtbank heeft gezegd dat moeder opvoedhulp moet gaan krijgen en altra zal bepalen waar zij aan moet deel gaan nemen.

ook zijn kinderen vertellen onwaarheden. Groot loyaliteitsprobleem. Gelukkig is dit reeds geconstateerd door een onderzoek van de rvk die achter mijn vriend staan.

We laten moeder lekker aanmodderen ze maakt het van kwaad tot erger.

Moeder wordt nu bang. Als ze niet mee werkt krijgt ze een ots opgelegd.
Gebruikersavatar
mrniemand
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 aug 2016, 11:50

Re: Kinderen uit de knel

Bericht door mrniemand »

Hallo Napoleon,

'Goed' om te vernemen dat er een ots komt. Maar toch wil ik je waarschuwen dat je niet al te veel moet verwachten van een ots en dat je wellicht je verwachtingen moet 'bijstellen' (maar behoud de geesteskracht/spirit).
Ik zit in het 3e ots jaar en binnenkort termijn 4...

De andere ouder heeft nog steeds redelijk veel 'regie' na al die jaren ots. Ikzelf merk heel weinig van de ots. De regie vanuit het GI is m.i. ver te zoeken, ik hoop met de bevindingen van het NIFP-onderzoek die goed voor mij heeft uitgepakt dat het tij zich gaat keren...

Succes lotgenoot.
You never know how strong you are until being strong is the only choice you have...
Plaats reactie