School stat achter omgang beide ouders

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
bosmel
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 dec 2010, 06:30

School stat achter omgang beide ouders

Bericht door bosmel »

Het vreemde is dat mijn zoontje adhd heeft, mijn ex en haar 3 dochters ontkennen ditterwijl een kinderarts op het medisch spectrum Twente dit heeft geconstateerd.Hij is naar een school gegaan voor bijzonder onderwijs, zijn eigen juf in de klas is er voor dat het goed zou zij voor nijn zoontje dat hij beide ouders ziet.Ze vraagt hem ook altijd ben je nog bij papa geweest, waarop hij de laatste tijd telkens nee moest zeggen.De school steunt de omgang met zowel mij als moeder wel, zij vinden het heel goed voor mijn zoon dat hij beide ouders heeft.Daar is ook over gesproken mar moeder heeft daar maling aan, echt alles slaat ze van de hand omdat ik 2 keer verhuisd ben.Ik woonde nl in een prachtige omgeving in een grote stacravan/chalet, ik heb met de reden dat het wel eens heel koud zou kunnen worden voor mijn zoontje daar een huis te huren, allen voor zijn bestwil en hem een warm plekje te geven.Dat voert zij nu aan bij de school, ik heb gezegd kom thuis bij mij kijken hoe ik leef, de juf leeft ontzettend net me mee, en ik heb het gevoel dat de directie van de school eenbeetje gek van mij wordt, ik bel regelmatig om te vragen hoe het gaat met mijn zoon op school, dan weer goed en dan weer wat minder.Ik heb de school directie ook verteld of zijn uitspattingen soms niet met de frustratie te maken hebben omdat hij bij het minste foutje al werd gestraft "dit weekend niet naar papa" ik heb geloof ik de afgelopen dagen voor kerst 10 per dag aan de telefoon gezeten, instaantie's bellen zeggen dat de school er ook achter staat dat hij zijn vader ziet ect ect ect je gaat er gewoon aan kapot.
ReneVis
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jan 2011, 09:51

Re: School stat achter omgang beide ouders

Bericht door ReneVis »

Beste bosmel.

Het lijkt mij erg rot voor jou, de situatie waarin jij zit.
Toch denk ik dat het niet verstandig is om je vast te bijten in wat de juf/school vind..
Natuurlijk vind de juf het beter als een kind beide ouders ziet, het zou vreemd zijn als ze het anders zou vinden..
Natuurlijk zoek je iemand die jou begrijpt, je bent immers radeloos..
Nu je weet dat de school jou begrijpt is het idd een goed idee om niet constant met de school te bellen, dan word je al snel 'die zeur' die je niet wil zijn..
Je zou af kunnen spreken met de school dat -als er echt iets fout gaat- zij contact opnemen met jou..Zij kunnen immers niet bepalen wanneer je wel of niet omgang met je zoontje mag..

Hebben jullie een omgangsregeling getroffen of is er iets mis gegaan?

Vriendelijke groet,
René
Gesloten