Voorstel omgangsregeling vrouw

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
pieter
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 jan 2012, 08:10

Voorstel omgangsregeling vrouw

Bericht door pieter »

Mijn vrouw en ik gaan scheiden. We hebben een dochter van 1 jaar. Mijn vrouw wilt de scheiding alleen door een mediator laten afronden als ik de volgende omgang accepteer
- maandag en dinsdag ophalen kinderdagverblijf
- vrijdag = papadag van 800-1700
- 1x in 2 weken zaterdag zwemmen, max 2 uur
Accepteer ik dit niet (ik vind het te weinig) dan stapt mijn vrouw naar haar advocaat en zal "de hel" losbreken.

Wat is verstandig?
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Voorstel omgangsregeling vrouw

Bericht door EDA »

Een/jouw tegenvoorstel bij de mediator? Niet vantevoren, want juist met mediation worden deze zaken bevredigend bemiddeld. Daar is die mediator toch juist voor!

Is er erkenning? Heb je ouderlijke macht?
hermanvd
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 34
Lid geworden op: 07 jan 2012, 21:42
Locatie: Helmond

Re: Voorstel omgangsregeling vrouw

Bericht door hermanvd »

ik ben verre van deskundig, maar ik ben aan het leren door schade.
De schande zet ik eerder bij het systeem, op di tmoment.

Maar als ik het zelf heb meegemaakt, kijk even of je in aanmerking komt voor die financiele toevoeging. Dan kost een scheidingszaak je 786 euro.

Als dat het geval is, dan zou ik zeker snel een aparte advocaat nemen om jou van advies te voorzien. Neem er eentje die positief tegenover jouw zaak staat. Dat voelt denk ik niet alleen beter.

Op het moment dat er een gevecht om het kind losbarst, hebben jullie toch beide een nieuwe advocaat nodig.

I wilde zelf eerst een boedelischeidng en omgangsregeling bespreken voor ik in gevecht ging over de zorg van het kind.
Is me niet gelukt.

Ik hoop dat het jou beter gaat.

kijk ook eens op www.denoodkreet.nl
misschien heb je het nodig.
Gesloten