Jeugdzorg

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gebruikersavatar
PaNo
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 71
Lid geworden op: 23 feb 2012, 14:46

Re: Jeugdzorg

Bericht door PaNo »

Maatschappelijk werk wil niet 'zomaar' inzage in dossiers geven, waar deze, de bron, leugen vandaan komt kan men me dus niet vertellen. Terwijl ik dus wel via een omweg het SMD rapport met deze beschuldiging in handen heb. Da's nog geen probleem, aangezien het over MIJ gaat zullen ze wel moeten, desnoods via de rechter.

Ik heb ergens het vermoeden dat desbetreffende maatschappelijk werkende op eigen gelegenheid dit gerapporteerd heeft n.a.v. wandelgangen-verhalen. Niet wetende dat IK daar niets mee te maken heb.

De Bron ; maatschappelijk werkende met Hart voor de zaak
Aangifte smaad/laster in overleg met meneer Agent nog eventjes uitgesteld, eerst maar eens via klachtenregeling / privacyregelement SMD hierop aanspreken. Daarna alsnog aangifte.

Dan vraag ik me vervolgens af wat jeugdzorg gaat ondernemen indien ik dit alles onderuit weet te halen.
PaNo
Gebruikersavatar
PaNo
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 71
Lid geworden op: 23 feb 2012, 14:46

Re: Jeugdzorg

Bericht door PaNo »

Bijzonder vervolg....

N.a.v. nogal kwalijke berichten over mij, welke overigens niet (privacy wetgeving) bij wie dan ook bekend hadden mogen worden, Maatschappelijk werk verzocht tot inzage dossiers.

Als je me dan toch moet beschuldigen van de handel in verdovende middelen en dit klaarblijkelijk doorspeelt aan instanties als jeugdzorg. Saillant detail ; ook justitie is hier in betrokken !!!

Met veel pijn en moeite dossier in handen gekregen. Op mijn verzoek een afspraak gepland en nagekomen met teammanager & desbetreffende medewerkster Maatschappelijk werk. Schets mijn verbazing, naast de hiervoor genoemde 'geiten wollen sokken breiers' bleek er een derde persoon aanwezig te zijn ; een advocaat van maatschappelijk werk. Hierbij werd ik eigenlijk direct aangesproken op het euvel dat ik de medewerkster, die dus deze valselijke beschuldigingen gerapporteerd had, zwart wilde maken, laster, etc.

Nergens uit de rapportages bleek namelijk dat deze beschuldiging ooit geuit zou zijn. Verdraaid goeie advocaat, ook stinkende sokken. Mocht het niet zo zijn dat ik hun zogenaamde pleidooi met behulp van een reeds eerder uitgegeven dossier en tevens verslagen vanuit Jeugdzorg alsmede justitie dit ter plekke kon ontkrachten.

Erg fijn om vervolgens de discussie aan te moeten gaan hoe ik aan deze informatie kwam. Mijn vraag of het mogelijk zou kunnen zijn dat er bewust informatie uit het dossier verwijdert is werd ontkennend bevestigd. Leuk om dat dan zwart op wit te hebben.

Ik heb ze ter plaatse 10 dagen de tijd gegeven om mij van een correct dossier te voorzien, de valselijke beschuldigingen te onderbouwen met feiten, klachtenprocedure op te starten, contacten met jeugdzorg en justitie hieromtrent te informeren en mee te werken aan een schadeloos stelling. (Je mot toch wat).

Dit neemt men in beraad....Ammuh hoela......

De klapper op mijn vuurpijl.......

Kom ik vanochtend desbetreffende medewerkster tegen, ook ik fiets wel eens ondanks mijn mooie Volvo p120
Waar ik het gore lef vandaan gehaald heb. Door mijn schuld zou ze nu zonder werk zitten, ik zou een klootzak zijn, etc.

Ik heb haar een vredelievend weekend toegewenst, ziektes bleven gelukkig uit.

Nog een paar daagjes en ik hoop een degelijke reactie tegenmoet te zien..

Iemand een bakkie snert ?


Dit wilde ik even kwijt....

PaNo.

p.s. smaad laster aangifte zou volgens justitie een ondoenlijke zaak worden.....
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: Jeugdzorg

Bericht door The Driver »

Hé PaNo,

Als je dat bakje snert nodig hebt, om dat die medewerkster in het gezicht te smijten, dan wil ik je wel komen helpen hoor !
Gesloten