onderschaps plan wordt niet nageleeft

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
adl
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mei 2012, 08:20
Locatie: vlissingen

onderschaps plan wordt niet nageleeft

Bericht door adl »

Net gescheiden 2 zonen van 14 en 11 jaar en dan deeld de oudste zoon papa ik ga bij jou wonen...urgentie verklaring en nieuw huurhuis 5 minuten lopen vanuit het oude adres. tja.....
Een ouderschapsplan die naar mijn mening niet voorziet in een vader met zoon maar enkel is gebaseerd op een vrouw met 2 kinderen. weekend regeling, allimentie voor de jongste van 11 en vader krijgt geen alimentatie wegens te weinig verdienen van mijn ex vrouw.
Het ouderschapsplan waarbij je elkaar moet informeren voor school kan niet meer gesproken worden want de goeie harmonie is ineens over, ook om het weekend bij de ene ouder werkt niet meer, het hele onderschaps plan steld niets voor mede omdat er onderaan staat wijzigingen kunnen in overleg plaatsvinden. Wat kun je hier nu mee, heeft iemand misschien ervaring ook als vader met zoon ineens? belastingdienst , kinderbijslag alles moet worden aangepast met een ex die NIET mee wil werken daarin. gr adl
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: onderschaps plan wordt niet nageleeft

Bericht door EDA »

Zoek een goede mediator en stel mediation aan je vrouw voor. Ga daarbij EERST de menselijke aspecten ( uiteindelijk zijn die allemaal gebaseerd op angst ) aanpakken, doorleven, beleven... En wel samen en ieder voor zich. Het gaat er om er achter te komen hoe jullie specifiek elkaars angst versterken. En angst kent 2 basis verschijningsvormen, te weten vechten en vluchten. Dit MOET eerst.
Gesloten