Meetings?

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Plaats reactie
Zus
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 jul 2016, 18:20

Meetings?

Bericht door Zus »

Ik vroeg me af of er bijeenkomsten zijn waar mensen hun hart kunnen luchten als ze door een moeilijke scheiding gaan. Of zijn er wellicht mensen (vaders) die al wat verder zitten in het proces die 'beginnende dwaze vaders' een steuntje in de rug kunnen geven?
Leermoment
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 280
Lid geworden op: 04 nov 2017, 09:35

Re: Meetings?

Bericht door Leermoment »

Geen idee. Heb je behoefte om je hart te luchten, je gal te spuwen en eens te praten met iemand die in een vergelijkbare situatie zit? Je zou een oproepje kunnen plaatsen met een korte omschrijving wat je situatie is en of er iemand is die daarover met jou onder het genot van een kopje koffie erover wil kletsen cq brainstormen. Ik vind dat eigenlijk niet eens zo’n gek idee.
WaVe!
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 116
Lid geworden op: 13 apr 2018, 16:39
Locatie: Den Haag

Re: Meetings?

Bericht door WaVe! »

vind t n goed idee en ben er voor in
ik bestelde een sprookjeshuwelijk, maar de heks zat inbegrepen :evil:
Leermoment
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 280
Lid geworden op: 04 nov 2017, 09:35

Re: Meetings?

Bericht door Leermoment »

Nou, kan niet zeggen dat er erg veel animo voor is. Je kan natuurlijk via pb iemand vragen of hij/zij genegen is om een keer een bakkie te doen en te kletsen.
Zus
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 jul 2016, 18:20

Re: Meetings?

Bericht door Zus »

Weinig animo inderdaad. Sowieso is het nooit erg druk op dit forum. Ik plaats zelf ook niet veel - tenslotte weet je maar nooit wie er meeleest. Dat maakt het lastig om dingen online te delen, vandaar mijn vraag of er iets van meetings zijn.

Soms heb ik wel even de behoefte om flink gal te spuwen ja... In het begin ging ik er nog steeds van uit dat met een rechtszaak, een onderzoek etcetera het allemaal wel goed zou komen en er een einde aan dit gedoe zou komen. Maar het einde -in de zin van een bevredigende regeling zonder conflicten- is nog lang niet in zicht. Sterker nog, dit einde komt er ook zeer waarschijnlijk niet. Niet bepaald een bemoedigend vooruitzicht....

En in onze directe omgeving kennen we eigenlijk vrij weinig mensen die iets soortgelijks meemaken (1 vader wiens dochter hem niet mee wil zien). Op zich een goed teken natuurlijk - het is blijkbaar niet allemaal kommer en kwel.

Waar ik daarnaast ook (voor mezelf) benieuwd naar ben, is naar hoe verdere familie met zo'n situatie omgaat. Grootouders die hun kleinkinderen nauwelijks meer zien, familie-aangelegenheden waar de kinderen niet meer vanzelfsprekend bij zijn...
Leermoment
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 280
Lid geworden op: 04 nov 2017, 09:35

Re: Meetings?

Bericht door Leermoment »

Je weet idd niet wie er mee leest. Vandaar dat ik ook sommige feiten iets verdraai. Voor het verhaal maakt het niks uit maar zo komt mijn ex er niet zo makkelijk achter.

Je zou ook vragen kunnen stellen via pb. Dan leest verder niemand mee.
Onmacht
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 114
Lid geworden op: 31 dec 2015, 00:59

Re: Meetings?

Bericht door Onmacht »

Het is wel 2018 hè. Weinig reden om een open forum te hebben waarop anderen mee kunnen lezen zonder zich aan te melden. Ik denk ook dat het een van de redenen is dát het zo stil is op het forum.

Meetings zou op zich best een idee zijn imo.
Plaats reactie