Ouderverstoting en de gevolgen op lange (re) termijn

Heeft u een onderwerp waarover u denkt dat hierover gediscussieerd kan worden, dan kan dit hier.
Nik
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver

Ouderverstoting en de gevolgen op lange (re) termijn

Bericht door Nik »

Hallo, ik ben vader van 3 kinderen , 19, 22 en 25 jaar, met mijn oudste zoon heb ik een goede relatie, mijn dochter van 22 heb ik al bijna 9 jaar niet gesproken, zoals ik het ervaar is zij bang gemaakt, of door moeder of door schoonfamilie, de zoon van 19 is eigenlijk volledig van het padje af, dakloos, geen uitkering of opleiding na eindeloos "behandelt" te zijn door zogenaamde hulpverleners en woont ten dele weer bij z'n moeder.
De gevolgen voor mij zijn meer dat ik de grootste moeite heb om mijn leven nog op orde te krijgen, na alle rechtszaken, mediators kinderbescherming en wat dies meer zij.
Blijkbaar is het de normaalste zaak van de wereld als je ex je complete gezin mag afpakken, vernielen voor een of ander eigenbelang, kinderen als "wapen" mag inzetten onder goedkeurend oog van letterlijk alle instanties en hulpfiguren.
Per saldo wordt je als mens volledig genegeerd en buitenspel gezet, je bent een niets, NIETS!
Plaats reactie