Verzoek wijziging omgang Jeugdbescherming afgewezen

Heeft U de RvdK in de nek. Schrijf Uw ervaringen hier neer.
Plaats reactie
JasonL
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 mei 2015, 16:02

Verzoek wijziging omgang Jeugdbescherming afgewezen

Bericht door JasonL »

Hallo allemaal,

Hierbij wil ik jullie laten weten dat het verzoek wijziging omgang van Jeugdbescherming is afgewezen.
Ik wil hierbij ook laten weten dat ik net heel jammer vind dat er totaal geen reactie(s) zijn geweest op me vorige topics. We zijn hier om elkaar te helpen in het voorzien van bruikbare informatie. Het heeft mij nu doen besluiten dat ik niet veel meer op dwaze vaders kom. Vroeger kreeg ik veel informatie maar dat is nu anders. Ik wens jullie allemaal heel veel succes toe. In het behalen van succesen tegen instanties en ex partners.

Met vriendelijke groet,

JasonL

Ps
Mocht iemand persoonlijk informatie willen hebben stuur me een pb misschien kan ik informatie hebben wat van pas kan komen.
Onmacht
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 114
Lid geworden op: 31 dec 2015, 00:59

Re: Verzoek wijziging omgang Jeugdbescherming afgewezen

Bericht door Onmacht »

Jason,

We zijn hier nog steeds om elkaar te helpen, maar in z'n algemeenheid is het de laatste maanden veel rustiger geworden. Hopelijk is dit een goed teken... Een forum als dit is wat mij betreft het liefst overbodig.

Ik heb (nogmaals) je vorige topics eens bekeken en zie hier muv 'wie heeft ervaring met' niet direct een hulpvraag in, eerder een statusupdate. Komt bij dat eea redelijk kort dag was en überhaupt vragen wat ik een rechtzaak zou kunnen gebeuren, zoiets als koffiedik kijken is... Zelfs mijn toch zeer zeer ervaren advocaat waagt zich er niet aan.

Dus vat het niet persoonlijk op, blijf zeker komen en voorzie waar mogelijk een ander van advies. Ik denk dat je (helaas) meer ervaring hebt dan menigeen, inclusief mijzelf.
Gebruikersavatar
mrniemand
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 aug 2016, 11:50

Re: Verzoek wijziging omgang Jeugdbescherming afgewezen

Bericht door mrniemand »

JasonL,

Al is dit alweer een jaar geleden, ik ben benieuwd hoe het verder met je zaak gaat en hoe het verder met je gaat.

Goed om te vernemen dat het verzoek van de GI voor het wijzigen van de omgang destijds is afgewezen, top.
In de tussentijd hoop ik dat je gunstige ontwikkelingen hebt ervaren.

Houd je taai.
You never know how strong you are until being strong is the only choice you have...
Leermoment
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 280
Lid geworden op: 04 nov 2017, 09:35

Re: Verzoek wijziging omgang Jeugdbescherming afgewezen

Bericht door Leermoment »

Hoe het komt dat je weinig reacties krijgt, weet ik niet. Zelf kijk ik bijna elke dag en daar waar ik een reactie kan plaatsen die zinvols, doe ik dat. Wel merk ik dat het vaak lang duurt voordat er überhaupt een reactie gegeven wordt. Ik herken een deel van je frustratie wel. Hopelijk kan je anderen nog van adviezen voorzien. Zou toch mooi zijn.
Plaats reactie