spoedzitting

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Plaats reactie
robb
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 144
Lid geworden op: 12 nov 2014, 08:31

spoedzitting

Bericht door robb »

mijn advokaat heeft me geadviseerd een spoedzitting te starten en ook meteen de verblijfplaats van de 2 oudsten daarmee te vragen en niet alleen meer een omgangsregeling. deze is niet tot stand gekomen, we worden het niet eens omdat mijn expartner geen rekening kan houden met mijn werkzaamheden. mijn oudste 2 dochters hebben eens aangegeven liever bij mij te wonen omdat ze met hun moeder nu in een nieuwe omgeving wonen waar ze niemand kennen, ook geen familie. natuurlijk willen ze wel kontakt met hun moeder en dat wil ik ook. maar we zijn niet meer in kontakt met elkaar. enkel alleen via de advokaten.

heeft er iemand met dit bijltje gehakt of tips over? een mediationtraject zie ik zelf niet zitten omdat we het toch niet eens gaan worden.
ll2014
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 696
Lid geworden op: 08 sep 2014, 21:35

Re: spoedzitting

Bericht door ll2014 »

Op zich is de situatie voor mij heel herkenbaar.
Door ervaring wijs geworden, ben ik ook bang dat mediation niet meer werkt in zo'n situatie.
Heb je een idee waarom je hex geen rekening wil houden met je werkzaamheden, of is het alleen maar om te zieken?
robb
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 144
Lid geworden op: 12 nov 2014, 08:31

Re: spoedzitting

Bericht door robb »

ze heeft het idee dat het te rommelig gaat worden met veel wisselingen en wil het daarom strak op papier. maar ik heb mensen genoeg om me heen die mee kunnen helpen in de zorg voor mijn dochters. dus ook als ik werken moet.
kiekiek
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 nov 2014, 07:26

Re: spoedzitting

Bericht door kiekiek »

robb schreef:maar ik heb mensen genoeg om me heen die mee kunnen helpen in de zorg voor mijn dochters. dus ook als ik werken moet.
Kun je het voor elkaar krijgen om de bereidheid van die mensen daadwerkelijk op papier te krijgen? Samen met twee brieven van je dochters met hun wens om bij jou te komen wonen sta je heel erg sterk.
Ik weet ook lang niet alles, maar door gemaakte fouten uit het verleden, probeer ik anderen op een positieve manier te helpen.
Plaats reactie