Op zoek naar een advocaat regio 's Hertogenbosch

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Plaats reactie
Benadeelde
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 79
Lid geworden op: 26 feb 2015, 13:51

Op zoek naar een advocaat regio 's Hertogenbosch

Bericht door Benadeelde »

Is er iemand die mij kan helpen. Momenteel ben ik met de vierde advocaat (ate) bezig
en tot op heden kan ik niet de juiste advocaat (ate) vinden die tegen een totaalbedrag wilt werken en van wanten weet.

Ik ben het geschrijf met dubbele pennen beu (met een modaal inkomen is het niet te betalen) of men heeft niet voldoende kennis van zaken of de ene fout wordt over de andere gemaakt.

Alvast bedankt.
kiekiek
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 nov 2014, 07:26

Re: Op zoek naar een advocaat regio 's Hertogenbosch

Bericht door kiekiek »

Een goede advokate uit Culemborg een optie?
Ik weet ook lang niet alles, maar door gemaakte fouten uit het verleden, probeer ik anderen op een positieve manier te helpen.
Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 dec 2009, 11:18

Re: Op zoek naar een advocaat regio 's Hertogenbosch

Bericht door Casper »

+ ik stuur nog een tip in Breda en in Eindhoven.
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: Op zoek naar een advocaat regio 's Hertogenbosch

Bericht door The Driver »

Eerste les als je rechten gaat studeren :

Zorg dat elk telefoontje en briefje wat je pleegt en schrijft betaald wordt.
Benadeelde
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 79
Lid geworden op: 26 feb 2015, 13:51

Re: Op zoek naar een advocaat regio 's Hertogenbosch

Bericht door Benadeelde »

Ik kan vragen aan de advocate uit Culemborg of dat zij iemand weet die van wanten weet en die voor een alimentatieplichtige wilt opkomen. Regio Tilburg of Breda mag ook.

Ik merk ook dat het heel moeilijk is om een advocaat te laten doen wat jij wilt. Alleen dat al is een gevecht wat veel geld kost. Terwijl er 1 wet is en die zegt dat er voor de kinderen gezorgd moeten worden. Als je zelf een beter voorstel hebt dan wordt het afgekapt omdat de rechter daar toch niet in meegaat want deze volgt de tremanormen. Hoe zit het dan met "redelijkheid en billijkheid"?

Ik heb jouw stukken gelezen en ik denk inderdaad ook dat het heel belangrijk is hoe je overkomt.

Als alimentatieplichtige loop je achter, immers de regels zijn in het voordeel van de alimentatiegerechtigde zeker als die weet hoe je het spel moet spelen. Dan kun je namelijk legaal frauderen en je doet er niets aan met daarbij op de kop toe een advocaat die de alimentatiegerechtigde tot op het bot verdedigd.
kiekiek
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 nov 2014, 07:26

Re: Op zoek naar een advocaat regio 's Hertogenbosch

Bericht door kiekiek »

De advokate uit Culemborg heeft voor mij geprocedeerd in Arnhem, maar ze zal ook wel aktief zijn in Utrecht en Den Bosch. Voor haar zijn de afstanden naar die drie rechtbanken ongeveer gelijk. Ik heb het kantoor daar twee keer bezocht, voor een intake en voor de laatste voorbereiding, de rest veel telefonisch en per mail. Wel even opletten als je daar naar toe gaat, ze zit daar min of meer 'beveiligd', omdat ze ook strafzaken doet. Maar wellicht heeft ze contacten in Tilburg, omdat ze daar gestudeerd heeft.
Ik weet ook lang niet alles, maar door gemaakte fouten uit het verleden, probeer ik anderen op een positieve manier te helpen.
Benadeelde
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 79
Lid geworden op: 26 feb 2015, 13:51

Re: Op zoek naar een advocaat regio 's Hertogenbosch

Bericht door Benadeelde »

Hoi Kiekiek,

Mag ik de naam van de advocate vernemen?

Ik heb wel de indruk dat de rechtbank in Arnhem meer rekening houdt met de alimentatieplichtige als andere rechtbanken.

Niet om het een en ander, er wordt gewoon voor de kinderen financieel gezorgd alleen het bedrag is absurd hoog zeker als ik vergelijk met andere verzamelinkomens. Een alimentatieplichtige heeft ook een recht op leven en daar is het waar het mij omgaat.

Ik ben het zat dat de één over de andere fout wordt gemaakt. Zo slordig dat wil je niet weten en dan betaal je ook nog eens een fix bedrag voor.

Alvast bedankt.
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: Op zoek naar een advocaat regio 's Hertogenbosch

Bericht door The Driver »

Je hebt een PB
kiekiek
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 nov 2014, 07:26

Re: Op zoek naar een advocaat regio 's Hertogenbosch

Bericht door kiekiek »

Benadeelde schreef:
Mag ik de naam van de advocate vernemen?
Natuurlijk! De gegevens staan in je PB.
Ik weet ook lang niet alles, maar door gemaakte fouten uit het verleden, probeer ik anderen op een positieve manier te helpen.
Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 dec 2009, 11:18

Re: Op zoek naar een advocaat regio 's Hertogenbosch

Bericht door Casper »

Om even toe te voegen: Om je Persoonlijke berichten (PBs) te bekijken, klik op "Gebruikerspaneel", daar zie je onder Opties "Privéberichten". Als je daarop klikt, zie je links weer "Opties" en "Postvak IN" en "Postvak UIT". In Postvak IN zitten je ontvangen berichten. Je kunt er maar 10 in je postvak hebben (dit geldt voor zowel IN als UIT), dus als je actief gebruik maakt van deze functie wis ze dan regelmatig.
Plaats reactie