Rechten Grootouders

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Rechten Grootouders

Bericht door sdwv »

Anonymous Geplaatst: 11 Sep 2005 12:09 pm Onderwerp: Rechten Grootouders

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo Beste Mensen

Hier een radeloze Oma en Opa
Hoe is het mogelijk dat je zo vreselijk moet vechten voor je kleindochter die je heb geboren ziet worden en tot haar zesde vertroeteld heb en die smeekt op haar knieën om bij je te mogen komen het doet je zo,n zeer.
Moeder krijgt twee jaar geleden een nieuwe vriend verhuisd naar de middel of noware in het begin liep de omgangsregeling goed tussen mijn zoon en ex tot dat onze kleindochter (zeven jaar) te vaak aan gaf liever bij papa te wonen dan bij haar moeder hele drama,s hebben zich af gespeeld en dat beviel moeder niet en is gestopt met de omgangsregeling ondanks twee rechterlijke bevelen die ze na moet komen ze heeft er gewoon maling aan er ligt nu een uitspraak van de rechter met een dwangsom bij ieder verzuim en ook daar heeft ze maling aan de laatste keer is het tot een handgemeen gekomen de nieuwe vriend is zeer agressief en het hele huis was een blow gebeuren er werd gevochten en overal is onze kleindochter bij aanwezig de moeder hersenspoelt heel bewust door het kind bij al deze ellende te zijn en verteld dan hoe slecht haar Papa en Opa wel niet zijn want Opa was er dus ook bij
We zijn zo vreselijk bang dat onze kleindochter ons niet meer wilt zien en haar Vader terwijl de Moeder al deze ellende veroorzaakt er is geen mens die luistert zelfs de politie zegt niets te kunnen doen met de uitspraken van de rechter het is allemaal zo krom waar heb je dan rechter voor nodig de dwangsom interesseert haar niet mijn zoon krijgt gewoon het kind niet meer mee.
Dit is maar een speldenknop van wat er zich in werkelijkheid af speelt.
Maar wat ik dus eigenlijk wilde vragen zijn er rechten voor Opa,s en Oma,s of moeten wij dit alles met lede ogen toezien hoe onze kleindochter steeds meer van ons verwijderd we zijn er zo bang voor.

Een radeloze Oma en Opa
Vader en Moeder hebben allebei evenveel verzorgingsplicht over het kind maar het kind verblijft tegen haar zin bij moeder


Anonymous Geplaatst: 11 Sep 2005 12:11 pm Onderwerp: Re: Rechten Grootouders

--------------------------------------------------------------------------------
Sorry maar ik zie dat de onderste regel verkeerd is geplaatst die hoort daar niet.

Groetjes Cindy
Gesloten