Zit iedereen te slapen?

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Zit iedereen te slapen?

Bericht door sdwv »

Anonymous Geplaatst: 22 Aug 2005 06:11 pm Onderwerp: Zit iedereen te slapen?

--------------------------------------------------------------------------------
Beste mensen,

Het probleem in de omgangsregeling is zo verschrikkellijk groot er zijn heel veel vaders en sommige moeders die hun kinderen niet meer mogen zien van hun ex-vrouwen cq mannen.
Het is verbazingwekkend dat er bar weinig reacties adviezen gegeven worden. Zit iedereen te snurken? Is het leed van een ander niet belangrijk? Wat zijn we begaan met het lot van een ander schandalig!


Anonymous Geplaatst: 03 Okt 2005 10:02 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
ls volgens mij is er maar een oplossing voor een goede omgangsregeling
dat is de jongens aan de vader toewijzen en de meisjes aan de moeder.
ik ben benieuwd hoeveel vrouwen dan nog willen scheiden.
ik ben ervarings deskundige , helaas, sterkte


Anonymous Geplaatst: 22 Okt 2005 12:00 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
De regelgeving is in dit land erg scheef en krom.
Als ik de berichten zo lees dan zie ik 1 ding iedere
keer langskomen.

Onze exen zijn erg slim en sluw bezig !!!
Ze verdraaien de waarheid richting de instanties
en weten ons als vaders en moeders ons bij onze
kinderen weg te houden door zelf tot het uiterste
te gaan.

1 oplossing is, doe hetzelfde.. Lieg alles bij elkaar
en zorg ervoor dat mensen je zo serieus nemen
dat je darsliggende ex bijna in bewaring wordt
genomen.

Maar de vraag of dat de oplossing is.
Aan de ene kant hebben wij geen keus, met de
waarheid komen we blijkbaar niet verder,
onze exen proberen ons met leugens en bedrog
kapot te maken en zichzelf daarintegen ook nog
als helden en heldinnen neer te zetten.

Onze exen zijn zo omdat de rechtgang dit stimuleerd!
De vaders hebben hierin al een grote achterstand
omdat we mannen zijn, van ons wordt verwacht dat
we op seks beluste gekken zijn die ervandoor gaan
zodra we iemand zwanger hebben gemaakt.
Het is ook algemeen bekend dat mannen lichamelijk
sterker zijn dan vrouwen..
Met dit in ons achterhoofd is het erg makkelijk voor
vrouwen om zichzelf in een slachtofferjasje te steken.

Daarbij leven we in een maatschappij die erg graag
opkomt voor de "zwakkeren", waardoor wij als
vaders bij voorbaat al niet snel serieus genomen
zullen worden...


Geweld is zeker geen oplossing.. op deze manier
worden de leugens van onze exen enkel maar bevestigd
en vanaf dat moment is dat kans groot dat we onze
kinderen enkel nog maar in onze herinneringen aan zullen
treffen..


Ik heb geen zin om zo te worden als mijn ex. Ik ben er
blij mee dat ik niet zo zielig ben als haar. Ik vind het heel
erg dat zij zo weinig respect heeft voor mij als vader maar
ook voor ons dochtertje die ze waarschijnlijk haar hele
leven vol zal gaan stampen met leugens over mij terwijl
ze zelf beter weet.
Ik wil niet liegen tegenover mijn kind en tegenover mijn
omgeving !!! Ik ben blij dat ik mijzelf iedere dag in de
spiegel kan aan kan kijken..

Maar wat mijn ex mij en mijn dochtertje aandoet accepteer
ik natuurlijk ook niet !!!
Daardoor ben ik op deze site terecht gekomen !!!

Wij zitten allemaal in diezelfde put en wij zullen elkaar
nodig hebben om elkaar eruit te duwen en te trekken !!!
Als we de koppen bij elkaar steken en slim zijn kunnen we
bereiken wat wij willen bereiken... Samen staan we sterk !!!


corina Geplaatst: 24 Okt 2005 07:28 pm Onderwerp: Re: Zit iedereen te slapen?

--------------------------------------------------------------------------------
Marlene schreef:
Beste mensen,

Het probleem in de omgangsregeling is zo verschrikkellijk groot er zijn heel veel vaders en sommige moeders die hun kinderen niet meer mogen zien van hun ex-vrouwen cq mannen.
Het is verbazingwekkend dat er bar weinig reacties adviezen gegeven worden. Zit iedereen te snurken? Is het leed van een ander niet belangrijk? Wat zijn we begaan met het lot van een ander schandalig!

beste marlene ik ben een oma en moet lijdzaam toezien hoe mijn kleindochter van 3 haar handjes naar haar vader uitstrekt en niet bij hem mag dit heeft tot een geweldsconflict gelijd afgelopen maandag mijn ex schoondochter is nog niet klaar met mij, elke traan die valerie laat zal ze bekopen hoe kan het toch dat er steeds meer vaders door het lint gaan
met groet corina


Anonymous Geplaatst: 02 Nov 2005 06:17 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Anonymous schreef:
ls volgens mij is er maar een oplossing voor een goede omgangsregeling
dat is de jongens aan de vader toewijzen en de meisjes aan de moeder.
ik ben benieuwd hoeveel vrouwen dan nog willen scheiden.
ik ben ervarings deskundige , helaas, sterkte


En als je nou alleen maar dochters hebt !!


Anonymous Geplaatst: 03 Nov 2005 07:39 pm Onderwerp: Kleinkind

--------------------------------------------------------------------------------
Beste Corina,

Ben een tijdje er tussenuit geweest door het bekende euvel, kind mag niet naar vader toe!
Wij zijn óók al jaren bezig met een omgangsregeling die helemaal niet werkt , sommige moeders kunnen hun frustraties niet opzij zetten ten bate van het kind.
Een kind heeft recht op beide ouders, opa's, oma's enz, het kind als wapen gebruiken is nog steeds niet strafbaar!
Moeders kunnen het niet laten het kind te gebruiken om wraak te nemen op de vader want daar draait het om.
Je gaat niet voor niets uit elkaar en meestal ga je ook niet als vrienden verder, hou de eer aan jezelf en láát elkaar los!
Het kind gebruiken betekend dat je géén vrede hebt met de situatie waarin je zit en vooral de ander géén nieuw leven gunt!
De verantwoordelijke instanties moeten hiervoor strenge maatregelen gaan hanteren om te waarborgen dat beide ouders na een scheiding hun kind, kinderen blijven zien!
Wat kost een kind die als wapen tegen de ander gebruikt wordt de maatschappij tegenwoordig?
Corina ik hoop dat jij en je zoon inmiddels wel je kleinkind, kind mag zien van de moeder, dit wens ik ook aan andere ouders toe want jullie zijn niet de enigen die in zo'n situatie zitten!

Groetjes,

Marlene


Anonymous Geplaatst: 06 Dec 2005 05:49 am Onderwerp: denk eens na

--------------------------------------------------------------------------------
ik ben al bijna 3 jaar aan het strijden dat er geen omgang komt,triest is het voor vaders en moeders die onterrecht geen contact hebben met hun kinderen,maar word er ook nog wel eens nagedacht over het feit dat het soms wel terrecht ios dat er geen omgang is en dat het klote is voor hen die al jaren daarvoor strijden ,omdat vader wel degelijk agressief is,liegt,enz.de ellende die alles teweeg brengt in het gezin is niet te overzien.doordat het zo een hot nieuws is momenteel,je ziet t op tv,hoort t op de radio,jullie dwaze vaders scheren iedereen over 1 kam,geen omgang is in jullie ogen per definitie de schuld van de moeder want die houd t tegen,nou ik kan je vertellen dat ik met alle macht zal blijven stijden en probeer eens te overwegen om eens naar buiten te komen met t feit dat niet alle moeders slecht zijn ,want jullie verpesten het voor diegene die wel gelijk heeft in de strijd hoe triest ook!!!!


KK Geplaatst: 20 Dec 2005 08:12 pm Onderwerp: Re: Zit iedereen te slapen?

--------------------------------------------------------------------------------
Marlene schreef:
Beste mensen,

Het probleem in de omgangsregeling is zo verschrikkellijk groot er zijn heel veel vaders en sommige moeders die hun kinderen niet meer mogen zien van hun ex-vrouwen cq mannen.
Het is verbazingwekkend dat er bar weinig reacties adviezen gegeven worden. Zit iedereen te snurken? Is het leed van een ander niet belangrijk? Wat zijn we begaan met het lot van een ander schandalig!


Hey Marlene,
We zitten niet te slapen maar wel als individualisten lekker thuis te dutten.
Problemen omtrent omgangsregeling ontstaan normaliter bij ouders die hun ouderlijke verantwoordelijkheid niet nemen en daarmee hun gekwalificeerd-ouderschap eigenlijk ter discussie stellen ... en dat zijn er blijkbaar nog al wat !
Helaas is ook op dit gebied de saamhorigheid in de maatschappij ver te zoeken. Als individu heb ik voor jou dan ook zelfs geen schrale troost.


Anonymous Geplaatst: 24 Dec 2005 01:15 pm Onderwerp: Omgangsregeling

--------------------------------------------------------------------------------
Hey KK,

Blijf jij als individualist lekker thuis dutten maar problemen omtrent de omgangsregeling ontstaan niet normaliter omdat ouders hun ouderlijke verantwoordelijkheid niet nemen en hun ouderschap ter discussie stellen. Dit komt alleen doordat 1 ouder (maakt mij niet uit of het een vader of een moeder is) zich na een scheiding niet aan de gemaakte afspraken houdt. Als ouder hou je allebei van je kind toch?

Ben jij zelf vader? Heb jij een gezin? Of ben jij een einzelganger?
Ik heb nog nooit gehoord dat er gekwalificeerde ouders bestaan? Waar hebben ze dit diploma gehaald? Misschien kun je mij dit als individu vertellen als schrale troost. Als je gaat trouwen dan hoeft niemand dacht ik een cursus te volgen over gekwalificeerd-ouderschap je mag zomaar een kind op de wereld brengen en geen haan die naar kraait, wel als het niet goed gaat natuurlijk dan zetten we allerlei instanties aan het werk.

Maar och ja die moeten ook aan het werk gehouden worden anders zitten ze als individualisten net als jij ook lekker thuis in te dutten!

Prettige feestdagen en een fit 2006
Marlene


Anonymous Geplaatst: 27 Dec 2005 01:49 pm Onderwerp: Re: Omgangsregeling

--------------------------------------------------------------------------------
Marlene schreef:
Hey KK,

Blijf jij als individualist lekker thuis dutten maar problemen omtrent de omgangsregeling ontstaan niet normaliter omdat ouders hun ouderlijke verantwoordelijkheid niet nemen en hun ouderschap ter discussie stellen. Dit komt alleen doordat 1 ouder (maakt mij niet uit of het een vader of een moeder is) zich na een scheiding niet aan de gemaakte afspraken houdt. Als ouder hou je allebei van je kind toch?

Ben jij zelf vader? Heb jij een gezin? Of ben jij een einzelganger?
Ik heb nog nooit gehoord dat er gekwalificeerde ouders bestaan? Waar hebben ze dit diploma gehaald? Misschien kun je mij dit als individu vertellen als schrale troost. Als je gaat trouwen dan hoeft niemand dacht ik een cursus te volgen over gekwalificeerd-ouderschap je mag zomaar een kind op de wereld brengen en geen haan die naar kraait, wel als het niet goed gaat natuurlijk dan zetten we allerlei instanties aan het werk.

Maar och ja die moeten ook aan het werk gehouden worden anders zitten ze als individualisten net als jij ook lekker thuis in te dutten!

Prettige feestdagen en een fit 2006
Marlene


Problemen maken over omgangsregeling: je kind te kort doen
Afspraken niet nakomen: je kind te kort doen
Wat is je verantwoordelijkheid als ouder ?
Zomaar even een kind op de wereld zetten...
Eigenbelang laten prevaleren.....
En als het mis gaat instanties aan het werk zetten
Wie is er nu de ouder ?
Gesloten