A.M.K sluit zijn ogen.

Heeft U de RvdK in de nek. Schrijf Uw ervaringen hier neer.
moos
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 jan 2007, 18:20
Locatie: Zuid-Holland.

A.M.K sluit zijn ogen.

Bericht door moos »

Vader van een zoon, zonder gezag.
Toen mijn zoon twee werd is hij met zijn moeder bij me weg gegaan.
Een relatiebreuk door dat ik in zag dat moeder niet kon zorgen voor onze zoon. Hij kreeg geen aandacht en werd door haar steeds gestraft.
Ik vertelde haar dat dit niet de manier van opvoeden is. het werd haar te veel en ging weg.
van af dat moment zag ik mijn zoon aleen af en toe in de weekende, maar als ik hem zag zat hij vol met blauwe plekken en ingescheurde oorlellen. Iedere keer als ik hier mijn ex op aan sprak vertelde ze dat hij zich stoot en valt, de oorlellen wist ze niet had ze ook nog niet gezien. Ik ben er achter gekomen dat ze veel te kleine kleding bij hem aan deed. Waar door bij het uit kleden de oorlellen blijven steken.
Bijna twee jaar later heb ik melding gedaan bij A.M.K hier van.
Mijn zoon kan nu al beter praten. Ik heb hem voor zichtig gevraagd of er iemand is die hem pijn doet. waar op hij zegt mama en oma die slaan, knijpen, trekken, schreuwen. (Dat doet pijn en dat vindt ik niet leuk papa waarom mag ik niet bij jou komen wonen papa.)
Weer melding gedaan. Later nog twee keer. 6 maanden later wordt er een onder zoek gestart. Ze gaan eerst naar de school van mijn zoon. Daarna spreken ze mijn ex. En toen pas werd ik opgeroepen. En ook beschuldigd ik zou mijn zoon tegen mijn ex op zetten. En hij moet van mijn vertellen dat die twee hem slaan.
Mijn zoon zet ik niet tegen mij ex op, dat doet ze zelf. En ik heb tegen mijn zoon gezegd dat als er iemand is die hem pijn doet ook al is het papa of mama dan moet hij dat tegen anderen zeggen! Die twee namen vult hij zelf in.
Een school die ook het een en ander niet pluis vindt meld dit ook. O.a blauwe plekken, oververmoeitheid lijk wit met wallen, onregelmatig eten mee naar school, even als naar school gaan, enz.

Mijn zoon geeft nu al drie jaar aan van af het moment dat hij bij me weg is dat hij bij zijn papa wil wonen.
Hij niet daar wil blijven bij mensen die hem pijn doen, en waar hij niet veilig is.
A.M.K doet niets voor mijn zoon. Want ik zou hem tegen zijn moeder op zetten. Wat ze zelf doet. Een kind ziet zelf in daar waar hij/zei het beter heeft en dat trekt hen daar waar ze veilig zijn/ voelen.
Het is heel erg jammer dat mijn zoon nog steeds daar is waar hem nog steeds pijn wordt gedaan.
Hij vraagt zich nu af waarom papa hem niet helpt. Wat moet papa doen?
seppie
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:12

Bericht door seppie »

het is schandalig dit aan te horen. :( Ik leef behoorlijk met je mee en hoop dat het allemaal goed komt. Hoe oud is je zoontje? Vanaf 12 jaar kun je via de rechtbank een verzoek indienen waarbij je vraagt of je je kind toegewezen krijgt waarbij het gehoor van het kind meegenomen wordt in de beslissing. Echter, je kunt het ook proberen nu. Maak foto's van de blauwe plekken en schrammen van de mishandeling en neem deze mee als bewijs naar de rechtbank. Neem een goede advocaat in de arm die je zaak verdedigd want zelf ben je te emotioneel om je woord te doen.

Wat het A.M.K en de R.v.d.K betreft heb ik er geen goed woord voor. Het is allemaal instantie's waar een gigantische bureaucratie heerst.!
Hoezo in het belang van het kind handelen?????? :evil:

Ik wens je heel veel succes met wat je gaat beslissen en dat het in jouw voordeel mag zijn!
Het wordt tijd dat er gerechtigheid komt!
moos
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 jan 2007, 18:20
Locatie: Zuid-Holland.

Bericht door moos »

Bedankt Seppie voor je medeleven.
Mijn zoon is nu al bijna vijf jaar en wil nu al daar weg uit huis waar rare dingen gebeuren. Hij wil bij zijn papa komen wonen.
Ik denk ook dat die tijd er aan gaat komen dat dit gebeurt.
Het gaat me hooftzakkelijk om nu. En drie jaar geleden, ik het twee jaar lang foto`s gemaakt ieder weekend dat ik hem zag. zelfs een klein filmpje kunnen maken toen hij me de eerste keer vertelde wie hem pijn deed en hoe en wat er gebeurde.
Moet je je voorstellen dat ik mijn zoon na het weekend naar het hol van de leeuw moet terug brengen. Ik weet wat zich daar nu afspeelt en gebeurt.

Wat heel erg jammer is is dat de rechter, kinderbescherming, a.m.k GEEN foto`s /film wilden zien.
Ik zag voor de zitting mijn zoon bijna ieder weekend. De rechter die me het minimale geeft een weekend in de twee weken. terwijl mijn ex heeft toe gegeven in de zitting dat ze mijn zoon wel eens heeft geslagen.
Ik heb hier geen woorden voor. Daar waar hij zich veilig voelde wordt hij weg gehouden.
seppie
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:12

Bericht door seppie »

Dit is echt TE ERG voor woorden, me bek valt hier gewoon echt helemaal open van Moos.
Het komt mij te bekend voor namelijk. Niet dat mijn kind geslagen wordt (althans dat hoop ik!) maar dat de rechter niet naar bewijsmateriaal kijkt. Hoe kunnen ze dan in godsnaam zeggen dat ze in het belang van het kind handelen??? :?
Het is gewoon TE overduidelijk dat je als vader alleen maar plichten hebt hier en dat de rechten ontiegelijk ver te zoeken is!

Ik zit mij gewoon echt hardop af te vragen of dit zomaar wel allemaal mag! Een rechter zit daar om in het belang van het kind te handelen. De RvdK al helemaal! Als jij met overtuigend bewijs aan komt zetten dan is het toch niet meer dan normaal dat ze daar eens naar kijken?? We hebben het hier over het belang van een kind! Waar is de gerechtigheid gebleven?? Hoezo moet een vader in 95% van de gevallen altijd naast de pot pissen?

Ik leef echt met je mee moos, Ik heb een dochter van anderhalf jaar die mij straks niet meer gaat herkennen. Moeder heeft het kind nu ruim 4 maanden bij mij vandaan gehaald en heeft van alles naar voren gegooid wat ik was en ben. Met keihard bewijsmateriaal die ik had werd niks mee gedaan. En nu...ruim vier maanden later vraag ik me af of me dochtertje van anderhalf mij nog herkend. Dit omdat de RvdK niet opschiet met hun onderzoek! en de rechter het verdomd om naar bewijsmateriaal te kijken!!!

Ik zeg: Welkom in Nederland. :evil:
Het wordt tijd dat er gerechtigheid komt!
moos
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 jan 2007, 18:20
Locatie: Zuid-Holland.

Bericht door moos »

Tja Seppie ik weet niet meer wat ik nog kan doen. Het is treurig dat de rechter of andere groepen niet naar de bewijzende foto`s wil kijken van hoe blauw en paars een kind wordt geslagen. En hoe de plekken in een lijn op zijn lichaam staan, gewoon vier op een rij. duidelijk hand afdruk.

Als je door rood licht rijd of 3 km te hard telt de foto wel!!!!. gek he????.

Een school die mijn verhaal aanvult/ bevestigd wordt niets mee gedaan! ook gek. Of ben ik gek!

En o wat een mooie reklame van die bus chauffeur. Ik zie ik zie wat jij niet ziet. sluit u ook u ogen. Dit moeten ze stop zetten misleidende reklame.

Discriminatie tussen man vrouw mag niet! Tussen vader en moeder wel?

En seppie dat je je kind al vier maanden niet gezien hebt moet ook niet kunnen. Iedereen weet toch dat een kind een vader en moeder nodig heeft. Kijk naar de nieuwe reklame dat ze pleeggezinnen zoeken in Nederland want dat heeft een kind nodig. Ik denk dat ze het probleem grotendeels kunnen oplossen door nog beter de situatie`s van vader of moeder te bekijken. Waar het kind het beste af is. dat lijkt me in het belang van het kind. Dat kan alleen als vader en moeder gelijk staan. En dan kan pas de gerechts weegschaal laten werken.
seppie
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:12

Bericht door seppie »

Moos, het is hier gewoon zo, kind heeft recht op omgang met beide ouders maar in de praktijk gebeurt dat helaas niet altijd even zo. De moeder staat ten alle tijden in 95% van de gevallen ontzettend sterk. Er moet eerst iets gebeuren voor er actie's ondernomen wordt. Nu ik jouw verhaal zo hoort ga ik me echt afvragen hoever moet het gaan voor er daadwerkelijk actie's genomen wordt. Mishandeling is dus niet genoeg om het kind weg te halen bij de ene ouder??

Die reclame's en slogan's van dat soort bureau's geloof ik allang niet meer. Ik vind het zelfs te zielig voor het kind die in die reclame speelt dat hij dáárin meespeelt met die buschauffeur.

Ik wens je onwijs veel sterkte en succes toe in dit hele gebeuren. Dit verdiend een kind niet!!!
Geef nooit op moos!
Er komt OOIT gerechtigheid als het kind ouder is en zelf alles begrijpt.
Het wordt tijd dat er gerechtigheid komt!
moos
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 jan 2007, 18:20
Locatie: Zuid-Holland.

Bericht door moos »

Ik weet niet meer wat ik er mee moet. Opgeven doe ik niet. Ik zit er wel sterk er aan te denken om dit in de media te gooien. Waar ook de filmpje van mijn zoon te zien zal zijn. En dat ik mijn zoon voortaan zelf naar de instanties laat bellen. Dan mogen zij een huilend kind uitleggen dat hij terug moet naar zijn moeder, en dat de blauwe/ paarse plekken, nagelafdrukken,en verwaarlozing, + lichaamelijk letsel in de Nederlandse opvoeding normaal is!!!.

Ik vraag me ook sterk af wat voor rechten en bescherming een kind heeft in Nederland????.
Job
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jan 2009, 17:25
Locatie: midden nederland

Bericht door Job »

Hey Moos,

Vind het erg naar wat ik allemaal lees over jou sytuatie, echt heel erg. Maar ook zo veel herkenning in de jouwe. Ben nu zelf al ruim vijf jaar aan het vechten er voor. Heb ook heel veel beeldmatriaal en audio. Ook daar willen ze niet naar kijken. Al vijf jaar lang willen ze niet mee met moeder en heb het op tape staan. tot schreeuwen en huilen noem alles maar op wat je je kan bedenken. Achter mijn auto aan renen waneer ik weg rij en dan m'n deur nog vast houdend je kind over de weg mee slepen. Ik word daar ook helemaal gek van. Ben nu zo ver dat ik er afstand van heb gedaan voor voorlopig " Salamons Oordeel " kan er zelf niet meer tegen en de kids ook niet.

Dus begrijp heel goed wat je door maakt.

Grzzz en suc6 hoop dat er een oplossing voor komt
moos
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 jan 2007, 18:20
Locatie: Zuid-Holland.

Bericht door moos »

Beste Job.
Ik weet niet wat voor reaktie je op jou foto`s/audio hebt gehad.
Bij A.M.K kreeg ik te horen, ik zou mijn zoon schade hebben aan gebracht door dit vast te leggen. Waar door hij kan gaan denken dat er iets mis is.
En dat hij dan weet dat het niet goed gaat tussen papa en mama.

Dat het niet goed gaat is een feit. dat weet nu wel bijna iedereen, daar voor was ik ook bij een rechter en alles omheen geweest.
En dat het niet goed gaat heeft een rede. Die ik al heb van af de geboorte van mijn zoon. Verwaarlozing op tig punten, de mishandeling door twee personen.

En Job ik heb er ook vaak aan zitten denken om van alles afstand te gaan doen, maar dat kan ik niet. Als je kind letterlijk aan je vraagt papa je moet me helpen, dan gaat er maar een gedachte door me heen.
Job
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jan 2009, 17:25
Locatie: midden nederland

Bericht door Job »

moos schreef:Beste Job.
Ik weet niet wat voor reaktie je op jou foto`s/audio hebt gehad.
Bij A.M.K kreeg ik te horen, ik zou mijn zoon schade hebben aan gebracht door dit vast te leggen. Waar door hij kan gaan denken dat er iets mis is.
En dat hij dan weet dat het niet goed gaat tussen papa en mama.

Dat het niet goed gaat is een feit. dat weet nu wel bijna iedereen, daar voor was ik ook bij een rechter en alles omheen geweest.
En dat het niet goed gaat heeft een rede. Die ik al heb van af de geboorte van mijn zoon. Verwaarlozing op tig punten, de mishandeling door twee personen.

En Job ik heb er ook vaak aan zitten denken om van alles afstand te gaan doen, maar dat kan ik niet. Als je kind letterlijk aan je vraagt papa je moet me helpen, dan gaat er maar een gedachte door me heen.
Beste Moos,
Aller eerst bedankt voor jou reactie. Het enige wat ik te horen heb gekregen als een reactie is dat ze het niet mochten zien vanwege de wet op prive. Het is niet toe gestaan, heb daar al een klein stukje over geschreven op een ander topic. Bij haar is het al van voor de geboorte, ten tijde van de zwangerschap kwam het naar buiten de automutilatie. Btw de kids weten niks van het materiaal dat ik heb, dus dat heeft geen schade voor hun.

Wat het afstand nemen betreft, het is de minst slechtste van de slechtste keuze. Doe het voor de kids om te proberen een stukje rust te geven. Het is al jaren zo dat ze niet met moeder mee willen en roepen dat ik ze daar niet moet achter laten. Daaraan gaan ze ook kapot. Het is zelfs zo dat mijn dochtertje van 6 de afgelopen periode diverse keren heeft gezegd dat ze erg verdrietig is, ze moest daarbij erg huilen en was erg overstuur. Dat komt omdat haar moeder het dochtertje van haar nieuwe vriend veel straf geeft volgens m'n dochtertje. Ze sluiten zich op op de wc of buiten of in de garage wanneer moeder ze komt ophalen. Nu is het ietsje rustiger. Dat komt omdat moeder heeft gezegd tegen de kids dat ze niet meer naar mij toe mogen als ze niet lief doen naar moeder.

Het is mij allang duidelijk dat er geen rechten zijn voor de vaders dan wel voor de kinderen. Een kind hoort bij de moeder, zo word er naar gekeken, dan word er gezegd dat het allemaal in het belang van de kinderen moet zijn. En dan nog het gene dat het me erg veel geld heeft gekost, op zich niet erg, maar het helpt niks. In de afgelopen vier jaar ruim € 45.000,--. Ben m'n baan inmiddels ook al kwijt. Nogmaals dat is materie, het welzijn van m'n kids staat voorop. Maar kan het gewoon niet meer opbrengen. Al die instanties die we gehad hebben en de tegen werking. De beloftes die gedaan werden door de instanties en het niet na komen daarin. Het nare van alles is dat ze het wel weten maar de verantwoording er niet voor nemen! Het enige wat ze doen is het af schuiven, van de ene instantie naar de andere! En dan te weten dat mijn dochter regelmatig nachtmerries heeft waarin haar broertje in het ziekenhuis ligt en mama dood is. Weer een geval van Apeldoorn.... ik hoop van niet. En daarbij dat mag je dan weer niet zeggen.

Groet Job
Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 dec 2009, 11:18

Re: A.M.K sluit zijn ogen.

Bericht door Casper »

Hoe is de situatie nu?
Casper
moos
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 jan 2007, 18:20
Locatie: Zuid-Holland.

Re: A.M.K sluit zijn ogen.

Bericht door moos »

AMK is afgevallen. deze hebben niet in het belang van mijn zoon gekeken maar van mijn ex.

rechtbank heeft een grote fout gemaakt samen met rvk. alle twee hebben ze weer mediation opgelegd op 27-08-2009.
en omdat een van de twee advocaten dit moest regelen een afspraak werd het de tegen partij. deze kregen een keuze uit twee mediators 3 maanden later werden mijn advocaat en ik hier van op de hoogte gesteld.
ontvang een brief van tegen partij mediation start pas in dec 2009.
12 jan 2010 bel ik naar de mediator deze weet van niets.
maar gaat wel contact maken met tegen partij.
14 jan er komt weer een brief van tegen partij naar rechtbank voor uitstel omdat mediation nog niet is opgestart.
15 maart 2010 ik zoek weer contact met mediator waar het gesprek blijft!!
Ik krijg nu te horen dat de rechtbank dit nooit naar mediator heeft bevestigd!!!!!
BESCHIKKING 30-10-2009.
DE RECHTBANK HOUDT IEDERE VEDERE BESLISSING TEN AANZIEN VAN HET GEZAG AAN TOT 1 FEB 2010 PRO FORMA IN AFWACHTING VAN DE RESULTATEN VAN DE MEDIATON.

Ja als de rechtbank geen bevesteging stuurt- werkt de mediator niet.
geen mediator- geen resultaten.
en komt de terug koppeling van de mediator niet is er ook geen uitspraak.

de wereld is onder mijn voeten weg. 3/4 van de zaak is al verjaard nog steeds geen uitspraak??? 5 1/2 jaar nu al bezig met rechters + 2 jaar met mijn ex.
Mijn geduld is zwaar op de proef gezet. Na 5 1/2 jaar nog geen uitspraak door vertragingen. En dat in het belang van een kind.
Ik snap nu waarom vaders door slaan en van het spoor raken.
NEDERLAND O NEDERLAND.
moos
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 jan 2007, 18:20
Locatie: Zuid-Holland.

Re: A.M.K sluit zijn ogen.

Bericht door moos »

Mijn zaak is nu afgesloten door de hofheren. Mijn zoon en ik zijn genaaid door de wetgeving van Nederland.
zoals een aantal jaren terug was ik voor aangiften van kindermishandeling bij de kinder politie, hier kreeg ik een formulier mee voor de kinderarts, die dit moest invullen voor aanvullende verklaring van mishandeling.

uitspraak hier van is ``ik zou buiten moeder om met zoon naar een ziekenhuis zijn gegaan, wat moeder niet op prijs stelde.

Helaas had ik moeder en jeugdzorg al ruim een aantal jaar hier voor op aangesproken dat de mishandeling moet stoppen! en omdat je daar voor in Nederland een melding moet doen, moet je een traject volgen vollgens de wet. Dat ik ook deed.

Door dat ik dit heb gedaan. Wordt ik hier op gestraft door dat de gezamelijkegezag is stopgezet door de hofheren.

Het tweede punt was moeder belt me op het werk dat zoon een medicijn nodig heeft maar moeder heeft hier geen geld voor.... Als vader twijfel je dan niet dus ben ik de medicijnen gaan halen die klaar stonden voor hem. Een maand later belt moeder weer dochterje is ziek en heeft ook medicijnen nodig moeder heeft weer geen geld, ondanks dat het dochtertje van een andere vader is heb ik ook weer hier medicijnen voor gehaald.

Jammer dat moeder nu zegt dat ik ook nog eens buiten haar om medicijnen haal bij andere dokters, en dat de rechter nu denkt dat ik met onze zoon naar andere huisartsen ga waar verkeerde medicijnen worden voor geschreven. WAT DUS NIET KAN IN NEDERLAND, WE HEBBEN TE MAKEN HIER MET EEN DIGITAAL MED SYSTEEM DAT MEN KAN ZIEN OF ER AL IETS IS VOORGESCHREVEN OF NIET.

HIER WILDEN MEN IET INKIJKEN OF VADER GELIJK HAD.
Nee moeders staan letterlijk sterker en mogen kinderen leterlijk bont en blauw slaan, zo erg dat hij maar ff een paar daagies niet naar school hoeft want dan ziet de juf het. Rechters ondersteunen dit!!!!!

Vader wordt met het laatsts punt twee gestraft, Heb nu niets meer te zeggen over mijn zoon. ik heb in mijn uitspraak letterlijk staan dat ik qua gezondheid zeker niets meer mag ondernemen en dat dit me zeer kwalijk wordt genomen door de rechter!!!!


WET SPREEKT WET TEGEN. 5,5 JAAR HEB IK EN ZOON HIER OP MOETEN WACHTEN, EN HELAAS MOET IK HET HIERBIJ LATEN. IK MAG MIJN ZOON NIET MEER HELPEN van DE WET. Want in de ogen van een rechter ben maar een vader die geen waarde of hulp aan het kind geeft op deze manier.

IK HAD EEN KUT MOETEN HEBBEN DAN WAS HET OK!!!!!!!
Ik weet het niet meer en ben tot bijna alles in staat nu.
Rob27
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 49
Lid geworden op: 08 mar 2011, 16:44

Re: A.M.K sluit zijn ogen.

Bericht door Rob27 »

Moos,

Helaas heb ik - al is mijn situatie anders dan de jouwe - ook mogen concluderen dat zowel BJZ, AMK, RvdK en de rechterlijke macht partij kiezen voor de moeder ook al is het aangetoond dat ze de kinderen geestelijk dan wel lichamelijk mishandelt.

Ik begrijp jouw machteloze gevoelens omdat ik ze ook heb.

Probeer jezelf voor te houden dat er een tijd komt dat jouw kind naar je toe zal komen en jouw hulp en steun dan nodig zal hebben.
Ik weet dat dit geen troost is en ook alle ellende voor jou en je kind niet goed maakt, maar dit is voor mij soms de enige manier om de dag door te komen.

Wacht, heb geduld en hoop dat je kind jou met de tijd op zal komen zoeken.

Ik leef met je mee.

Gr,

Rob

Oja,
Ik weet het niet meer en ben tot bijna alles in staat nu.
Niet doen, want daar ben jij niet bij gebaat en je kind ook niet!
moos
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 jan 2007, 18:20
Locatie: Zuid-Holland.

Re: A.M.K sluit zijn ogen.

Bericht door moos »

Hallo beste Vaders en moeders,

Wow eindelijk na 5 jaar gaan er ogen open!!.
Eindelijk is het voor mijn zoon zo ver. Een instelling als HWW die bij mijn ex over de vloer komt, heeft melding gedaan bij bureau jeugdzorg dat moeder niet goed omgaat met kinderen. En dat dit aandacht nodig heeft met spoed.

B.J heeft me hier voor al 2 keer opgeroepen, ze kiezen voor een nieuw traject (ouderschap blijft) wat ik nu met mijn ex moet gaan doen.
hier uit is er nu eindelijk een dossier uit gekomen waar in staat dat er spraken is van kindermishandeling.
Tijdens het gesprek met moeder bij B.J waar ze me vertelde over het leven bij moeder, kwam als een shock naar me toe. Eerst dacht ik ik hoor het verkeert maar heb het toch goed gehoord. Dat wat ze nu hebben onder vonden, daar kwam ik al ruim 5 jaar geleden mee aan. Helaas was ik maar een vader die dit melde toen en niet gelooft werd door A.M.K en RVKB enz.
Moeder kan dus nu nog steeds niet goed voor kinderen zorgen. Hoe lang gaan ze dit nu nog vol proberen te houden. Ik bedoel mijn zoon zit nu wel ff inmiddels ruim 5 jaar in deze situatie van pijn en verdriet!!!.

Wat het vervolg hier van zal zijn, zullen jullie hier hopelijk spoedig kunnen lezen.
moos
Plaats reactie