Uitslag Hoger beroep.

Plaats hier alles wat u met wetgeving te maken heeft.
Dit kunnen onderwerpen over de huidige wetgeving zijn of voorstellen voor nieuwe.
Plaats reactie
Barnabas
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 nov 2020, 14:32

Re: Uitslag Hoger beroep.

Bericht door Barnabas »

Wat leugens betreft
Ik ben nu 59, getrouwd toen ik ca 25 was, 2,5 jaar later gescheiden. Al voor ons huwelijk heeft mijn vrouw gelogen, over een zwangerschap die niet van mij was. Kind is door haar zelf geaborteerd.
Dat heeft ze nooit toegegeven, maar mijn moeder is er achter gekomen door artsen te raadplegen. Het verhaal van mijn ex was niet in overeenstemming met de medische realiteit. Een groeistilstand van twee maanden kan niet overleefd worden door het kind. Tijdens onze verlovingstijd was ik op stage in Nieuw Zeeland. Toen ik terug kwam bezocht zij een arts vanwege curetage (zij zei). Voordat ik met haar trouwde had zij twee kinderen uit een eerder huwelijk en, zei zij, waren er restanten achtergebleven die verwijderd dienden te worden (dat is een curetage). Ik geloofde dat maar later bleek dat het om een abortus ging. Het bleek dat het geaborteerde kind een leeftijd van 4 maanden had. Ik vermoed dat dat duidelijk is geworden doordat ik contact met de betrokken arts had, die betrokken was bij de "curetage". Ik kan mij herinneren contact met hen gehad te hebben. Maar ik was 6 maanden weg geweest. Dus 2 maanden misten. Toen verklaarde mijn ex dat dat kwam omdat het kind een groeiachterstand moest hebben opgelopen (van twee maanden). Maar mijn moeder wist uit navraag dat een kind een groeiachterstand van 1 maand maximaal kan overleven, maar niet van twee maanden.
Na de scheiding, ik had inmiddels twee kinderen van haar, kwam er een omgangsregeling. Ik haalde de kinderen om de twee weken op voor het weekend. Maar op een gegeven moment begonnen de mededelingen dat de kinderen ziek waren of een andere (zogenaamd) geldige reden, die ik dus niet kon weerleggen maar ook niet kon controleren omdat ik geen recht had de kinderen bij haar binnen te zien. Vaak kreeg ik dit bij haar voordeur te horen zonder de kinderen mee te kunnen nemen. De frequentie waarmee dit voorkwam liep op tot 50 % van de gevallen.
top2000
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 jan 2023, 21:46

Re: Uitslag Hoger beroep.

Bericht door top2000 »

Zo herkenbaar en hoe stop je karaktermoord? Leugens?
Plaats reactie