LBIO en falen van de rechstaat

Heeft u het LBIO in uw nek gehad. Schrijf hier uw ervaringen.
RicardoB
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 jun 2018, 23:56

LBIO en falen van de rechstaat

Bericht door RicardoB »

Mijn inkomen is gedaald en heb mijn ex een voorstel gedaan, ik betaal 6 keer meer alimentatie dan de trema normen.
Het geld komt niet eens bij mijn kinderen terecht maar bij nieuwe partner en kind en ik moet kleding alles voor mijn kinderen kopen en moeder komt ook de omgangsregeling niet na.

Ik weiger alimentatie te betalen en kom in contact met het LBIO. Ik leg de situatie uit en krijg te horen dat ik 50 euro moet betalen voor een herberekening. uit de herberekening komt dat ik inderdaad 6 keer minder alimentatie moet betalen. Ik hoor dan niks meer totdat de deurwaarder het bedrag + 20% opgeld komt halen.

De reden waarom ik minder alimentatie wil betalen is een daling in het inkomen, niemand heeft daar enig begrip voor en ondertussen betaal ik 8x meer alimentatie dan ik zou moeten betalen (inclusief opgeld LBIO en deurwaarder). Het recht staat aan mijn zijde alleen om mijn recht te krijgen moet ik eerst even 5.000 advocaat kosten betalen. Verder vindt iedereen het prima dat moeder zich niet aan de omgangsregeling in dezelfde beschikking houdt, wil ik dat moeder zich aan de omgangsregeling houdt moet ik voor de 3de maal naar de rechtbank, 5.000 euro betalen en dan krijg ik weer een nieuwe omgangsregeling waar moeder zich toch niet aan hoeft te houden en al haar hulpverleners springen voor haar in de bres en produceren een constante stroom van valse beschuldigingen aan mijn adres van het niet nakomen van de omgangsregeling door mij (omdat ik wel eens een paar minuten te laat ben even als moeder door de afstand), kindermishandeling en het plegen van zeden misdrijven tegen mijn eigen kinderen die, gelukkig, slim genoeg zijn en al aan 6 verschillende instanties hebben uitgelegd dat alleen hun moeder hun slaat en dat ik hun niet vastbind aan hun penissen maar dit wordt genegeerd en dan moeten zij weer met iemand anders praten.

Ik heb een staat van dienst van 25 jaar bij onze rijksoverheid, heb voor Politie en nota bene Justitie gewerkt en wordt gewoon te kakken gezet en beschuldigd van criminele feiten zonder enig bewijs en zonder tegenbewijzen in behandeling te nemen. Verder ben ik een schurk omdat ik weiger 6 keer de trema norm te betalen en ben ik gewoon bestolen door het LBIO want ik moet 50 euro betalen voor een berekening die toch niet geldig is als deze in mijn voordeel uitkomt.
Plaats reactie