Stalking en belaging 2.0 (via instanties)

Heeft U de RvdK in de nek. Schrijf Uw ervaringen hier neer.
Plaats reactie
Joa123
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jun 2023, 17:09

Stalking en belaging 2.0 (via instanties)

Bericht door Joa123 »

Dag jongens,

Graag jullie advies bij hoe het beste om te gaan met het opzetten van instanties tegen mij. De telefoon staat soms roodgloeiend en tijd om iedereen te woord te staan is er niet en levert ook niks op de laatste 3 jaar: verschijnt toch anders in een rapport.

Ik denk zelf aan een soort van ‘persbericht’ en het mijden van interviews.

Korte voorgeschiedenis:
- 4 meldingen VT en 2 bij de politie tegen moeder, 0 tegen mij
- ik draag de meeste zorg, maar uiteraard omdat mevrouw slachtoffer is.
- instanties hebben lak aan de rechten van mij en de kids en volgen moeder.
- moeder mag ‘haar zorgen uiten’ wat neerkomt op een spervuur aan beschuldigingen wat ze slim via derden speelt zodat aangifte doen erg moeilijk wordt. Waarheidsvinding is er zoals jullie weten niet.

Negeren? Tot aan alle brieven en rechtszaken aan toe?
Zonder negeren heb ik geen leven namelijk. Maar 2x een uhp aanvragen (als ik m’n kind wel kan opvoeden mag het vooral niet aan haar liggen) is niet niks. Soms toch een stokje voor gestoken, al is de beredenering van de rechter die van een dronken zeeman mi.

Hoe zorg ik dat deze shit overwaait en mevrouw haar eigen psychische problemen gaat aanpakken ipv te projecteren?
Iedereen wordt tegen je opgezet. Uitweiden en uitleggen is niet nodig als ik dit forum zo lees.

Groeten
DWV
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 jul 2023, 19:43

Re: Stalking en belaging 2.0 (via instanties)

Bericht door DWV »

Hoi Joa123,

pff wat een herkenbare ellende. Wat ik heb gedaan is elke interactie met instanties opnemen en bij elke foute of niet feitelijke rapportage een klacht ingediend.
En altijd rustig blijven want zo als je weet wordt jou emotie vertaald in agressie en haar emotie zien ze als die van een zorgzame moeder.
Ook adviseer ik je ( en misschien heb je dit al) om een goeie advocaat in handen te nemen. Want hoe jij dit beschrijft maakt je ex er echt een potje van.

Zolang jij je blijft focussen (hoe moeilijk het soms ook is) op je kind(eren) zal je uiteindelijk aan het langste eind trekken.

succes!
Plaats reactie