Weigeren Feitenonderzoek

Heeft U de RvdK in de nek. Schrijf Uw ervaringen hier neer.
Plaats reactie
Mitchel38
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 apr 2021, 16:09

Weigeren Feitenonderzoek

Bericht door Mitchel38 »

Feitenonderzoek doen ze bij Gi's niet. Het advies na 2 jaar hersenspoelen en indoctrineren van de kinderen. Neem afstand. Geen kaartjes meer geen contact en mocht je ze in het openbaar tegenkomen gaat u dan een blokje om. Nederland anno 2023!
markwitte
Frequent schrijver
Frequent schrijver
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 aug 2023, 18:25

Re: Weigeren Feitenonderzoek

Bericht door markwitte »

klopt mitchel. anders word het een lang welles nietes verhaal. de gi is om over de kinderen te waken en de ouders te begeleiden. tuurlijk doen GI niet alles wat er moet gebeuren. die mensen staan onder enorme druk. veel zaken en weinig mensen. en ze rennen tegenwoordig weg bij de jeugdhulpinstanties. daar doe je niets aan.
ik neem aan het het hersenspoelen en indoctrineren door je ex partner word gedaan?
zoiets kan je helaas niet tegen houden. het is ook niet te bewijzen. en de GI mogen het ook niet vragen aan de kinderen. anders is het woorden in de mond leggen.

mocht je de kids nog zien, zeg dan dan dat je veel van ze houd en altijd zal blijven houden. geef aan dat het hun schuld niet is en papa en mama er een potje van hebben gemaakt. zeg ook dat de deur altijd open staat als ze je nodig hebben.

als dat het laatste gaat zijn wat je tegen ze zegt zullen ze dat ook onthouden. uiteindelijk zullen ze zelf een keer aan je deur komen staan.
gun jezelf rust. het vechten tegen helpt niet en maakt het erger.
mocht je een nieuwe relatie hebben, focus je daar op. daar ligt nu je geluk.

je kan me altijd mailen voor een luisterend oor. ikzelf heb heel veel jaren gevochten voor mijn kinderen en uiteindelijk moeten opgeven.
mvg, mark
Plaats reactie