Help mij en mijn zoontje ik kan niet meer.. en raak hem kwijt.

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Rmerogaar
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver

Help mij en mijn zoontje ik kan niet meer.. en raak hem kwijt.

Bericht door Rmerogaar »

Heren,

Ik ben in een mega vechtscheiding beland. En mjjn narsitische ex communiceert niet meer. Het is dood aan de andere kant.

Zij heeft 4x een valse aangifte gedaan en ben zonder pardon uit huis geplaatst. Alle 4 de aangiftes waren nota bene geseponeerd. En tijdens de netwerk gesprekken zei mij ex niks.

Ik heb van alles voorgesteld niks was goed. Dus ik heb een maand op straat en hotels geleefd. Mijn ex boeide het niks zelfs toen ik vroeg stuur wat kleding op kreeg ik een korte broek!!

Mijn zoontje had het er moeilijk mee en ik ook. Ik heb hem opgevoed als vader en moeder, want moeder had het o zo zwaar. Maar ik hoorde pas 3.5 jaar later dan ze niet eens een kind wilde. Terwijl wij al toen 15 jaar samen waren en naar mijn idee niks aan de hand.

Alleen nu zit ik dus na 21 relatie in een mega scheiding zij heeft het vorig jaar 1 dag voor kerst uitgemaakt, hoe bedoel je lekker moment. En nu is er door het CIT en jeugzorg een advies afgegeven aan mijn ex om een voorlopige voorziening aan te vragen tijdens de netwerk gesprekken. En dit is niet in belang van het kind, maar mijn ex heeft dit advies aangenomen en niet wetende wat dit in houdt.

Maar om het kort te houden zij heeft deze dus uitgezet en nu beslist de rechter even dat ik het huis uit moet over 2 weken!!. Terwijl we aan birdnesting deden op aanraden van iemand. Maar zij vind dat niks. Want zij moest maar naar naar vrienden of familie. En ik kan nergens heen heb geen sociale contacten dus ja dan zou je denken ene week zij in het huis andere week ik en wij splitten de rekening maar nee hoor.

En nu is die vovo dus in haar voordeel en kom ik weer in hotels en op straat te leven. Ik moet ook de kosten van de woning nog betalen en de rest van onvoorziene kosten. Ik raak alles kwijt mijn baan staat ook nog eens op het spel..

Al die kosten kan ik niet dragen er gaat meer uit dan binnenkomt en ik moet dus ook nog een advocaat betalen..

Ik sta machteloos, val steeds dieper en ik zie mijn zoontje straks niet meer. De rechter heeft bepaald dat ik om de week vrijdag t/m maandag hem mag zien maar hoe ga ik hem onderdak bieden als ik geen huis heb.

Ajb wie kan mij helpen. Ik weet het niet meer.

Ben wel een steunactie begonnen, misschien kunnen jullie mij steunen dat ik sowieso wat geld heb voor eventueel advocaat of tijdelijk weer een hotel. Want nogmaals ik betaal mij nu scheel en ben elke maand 2800 euro kwijt en dat red ik niet met mij salaris!

Ook is het nog eens een rottijd december en feestdagen komen er aan het mijn zoontje is die maand ook nog jarig. Ik heb niet eens een plek om zijn verjaardag te vieren ofniets te kopen voor hem. Ik ben aan het verzuipen en niemand die een hand toereikt. Heb alle hulp instanties benaderd maar allemaal nul op request..

Dus al met al ik weet mij geen raad, ik gun mijn ergste vijand dit niet eens..

Dus mochten jullie mij kunnen helpen met wat dan ook heel graag.

Heb hier een link voor de steunactie en als iemand een hand kan toe reiken naar mij om mijn zoontje en mij bij te staan zodat we elkaar wel kunnen blijven zien,.. heel graag.

https://steunactie.nl/actie/smeekbede-v ... n-1/-43705

Stuur dit maar naar iedereen toe die je kent. Ik ga kapot en mijn zoontje helemaal straks als hij papa niet meer ziet hij wil niet eens bij mama zijn..

En dit is pas het begin van de scheiding.

Echt elk beetje hulp is welkom.

Groet een hulpeloze en machteloze vader
Plaats reactie