Waar moet ik beginnen?

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Waar moet ik beginnen?

Bericht door sdwv »

Bobbie Geplaatst: 19 Jan 2006 08:20 pm Onderwerp: Waar moet ik beginnen?

--------------------------------------------------------------------------------
Mijn zoons al drie jaar niet gezien, betaal partner-alimentatie en kinder-alimentatie, meer dan € 850,- per maand. Nu ben ik het spuugzat. Zeker omdat ik nu zeker weet dat ik via de natuurlijke weg nooit kids zou kunnen maken. Is ze door mij zwanger geworden of ging de ex vreemd? Een eikel voel ik me nu, maar wat doe ik de kids aan? Heb ik zoveel energie om te vechten om van dit alles los te komen en verder te kunnen met mijn leven? Ook financieel? Heeft iemand dit ook eens gehoord of meegemaakt?


Rick Geplaatst: 21 Jan 2006 10:37 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Ja, ik denk niet dat hier een eenvoudig antwoord op te geven is. Ik begrijp je gevoelens, dat dubbele gevoel van wat moet ik doen en wat doe ik mijn kinderen aan. Je hebt ze al die tijd gezien als je eigen kinderen en als je daar nu aan twijfelt maakt dat het niet makkelijk.
Aan de andere kant al 12 en 17 jaar zie je ze als je eigen kinderen, je moet je denk ik afvragen of dat gevoel ooit veranderd. Zelf denk ik van niet na mijn scheiding een lieve nieuwe vrouw gevonden. Ik mag mijn eigen meiden dan niet zien de dochter van mijn vriendin noemt me paps en ik zie haar ook echt als mijn derde dochter.
Ik wens je veel wijsheid in je beslissing.


Anonymous Geplaatst: 29 Jan 2006 10:53 am Onderwerp: Vreemd gegaan

--------------------------------------------------------------------------------
Beste Bobby,

Als je twijfels hebt of je ex zwanger was van jou of van een ander dan laat je toch een zogenoemd vaderschapstest uitvoeren.
Heb ik kort geleden ook laten doen, ik moet zeggen viel mij erg mee (niet de uitkomst van de test). Voor een zeer schappelijk prijs en ook nog anonimiem geholpen kunnen worden.
Is zeker een aanrader als je twijfels hebt.......
Mocht je interesse hebben in het www. laat het me dan weten.

Met groet
Gesloten