Onmogelijke beschuldiging

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
PaNo
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 71
Lid geworden op: 23 feb 2012, 14:46

Onmogelijke beschuldiging

Bericht door PaNo »

Gegroet u Dwazen.....

Ben wederom bezocht door een aantal zogenaamde dienders van de wet, de wet ? Dienders van mijn huidige vrouw en wellicht z.s.m. ex-vrouw.

Melding van Huiselijk geweld in bijzijn van kinderen. Ik (!) zou deze allerliefste dame niet alleen bedreigd hebben maar vooral mishandeld waarbij mijn vier kinderen dit hebben kunnen aanschouwen ?!?!?!

Mijn reaktie......Beste meneer de pettenpasser, Ten tijde van deze melding was ik voor werkzaamheden in London. Niet het fictieve plaatsje London hiero om jullie hoekje maar een goeie twee uur vliegen en om nou eventjes op en neer te komen voor wat huiselijk geweld ?

Toch dient meneer agent deze melding serieus te nemen en wederom een zorgmelding naar Buro Jeugdzorg.

Zou ik wellicht hebben liggen slapen en geeneens elders geweest te zijn ?

Hoe krijg ik hier ooit een speld tussen . Wederom een actie van een aanstichtster waar ik w.s. wederom tegen de muur sta, luisterd er eigenlijk ook maar iemand.........

Bijzonder...
Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 dec 2009, 11:18

Re: Onmogelijke beschuldiging

Bericht door Casper »

PaNo, beschouw dit als een bijzondere kans.

Het doen van een valse aangifte is strafbaar. Bekijk met je advocaat of je daarvan aangifte kan doen. Sta erop dat die agent jou net zo serieus neemt als de aangeefster. Weerleg de aangifte (of melding - dat maakt niets uit) met onaantastbare feiten (dat schept een zeker genoegen), en sta erop dat die weerlegging OOK naar Jeugdzorg gezonden wordt. Willen ze dit niet doen, dien dan een klacht in. Documenteer het geval zorgvuldig, en dien alle documenten bij elke volgende rechtszaak in.
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: Onmogelijke beschuldiging

Bericht door The Driver »

Inderdaad, echt een bijzondere kans in jouw voordeel, neem die kans en geniet er van.
NogEenPap
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 163
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:29

Re: Onmogelijke beschuldiging

Bericht door NogEenPap »

@PaNo

Ik heb je een mailtje gestuurd
koenver
Gewaardeerde schrijver
Gewaardeerde schrijver
Berichten: 21
Lid geworden op: 29 okt 2009, 14:12

Re: Onmogelijke beschuldiging

Bericht door koenver »

Vraag zowieso op wat jeugdzorg/Rvk in hun contactjournaal hebben staan...je hebt daar recht op... Mogelijk staat daar wel de melding in en niet dat ie vals is...Kijk dan uit want dat kan tzt een eigen leven gaan leiden...als het niet klopt wat er staat qua volledigheid..aangetekende brief naar die instantie..met eis dat het gecorrigeerd wordt...ook deze brief zal nl in contact journaal moeten worden opgenomen..

succes

koenver
Gesloten