Omgang en de rest

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Omgang en de rest

Bericht door dwazevader »

Hallo allemaal,

Ik ben niet nieuw heb alleen een nieuwe naam, want jullie raden het al expartner heeft ook dwaze vaders gevonden.
Ik ben nu al een tijdje verder en de rust in mij is weer teruggekeerd. Mijn advocaat doet zijn werk goed al dan niet uitstekend!!! Degene die hem mij heeft aangeraden is ook lid van dwaze vaders, en die heb ik dan ook al een paar keer hartelijk bedankt. En vaste schrijver Casper ook jij bedankt!!!
We zijn nu 2 verweerschriften verder alle processtukken liggen bij de rechtbank er moet nu alleen nog een datum uitkomen. Hopelijk in het 2de kwartaal.
Ik ga voor omgang en de rest en het voelt goed ik weet dat ik niet alles zal krijgen maar voor ons kind doe ik alles. Ik wil dat het kind zijn beide ouders krijgt en heeft. Zij zal dat niet willen maar ik wil dat wel voor ons kind. Kind heeft beide ouders nodig.

Voor alle andere vaders: Geef niet op. Ook ik zag het ff niet zitten maar geloof me het heeft een lange adem nodig. Zoals Casper me ooit vertelde.
NogEenPap
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 163
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:29

Re: Omgang en de rest

Bericht door NogEenPap »

Heel verstandig dat je niet meer al te persoonlijk bericht op dit forum.
Super ook dat je nu het gevoel hebt dat, het zoals het gaat het goed is. Dat is heel belangrijk ook voor de rest van je leven.

Je hebt er alles aan gedaan. En... wonderen zijn de wereld (gelukkig) nog niet uit.

Verder begint alles met geduld!
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Re: Omgang en de rest

Bericht door dwazevader »

@nog een pap,

Ik weet zelf dat ik alles in emotie deed. Maar na een tijdje gaat het zakken, de boosheid en onmacht. Komt soms wel terug maar dan reageer ik niet meer zo heftig. Dit forum en heel belangrijk mijn advocaat geven mij een heel goed gevoel. Alles wat hij tot nu voor mij heeft gedaan is succesvol geweest. En dat voelt zo goed. Ja dan heb ik er zeker alles aan gedaan. Ik kan later niet zeggen : had ik maar dit of dat gedaan.
Enige waar nu nog haat en nijd vandaan komt is "de vrouw" om ff in termen te spreken wat jammer is.
De wonderen zijn de wereld zeker nog niet uit. Kijk maar naar mij.
En geduld is een schone zaak! Ik raad het iedere vader hier aan echt!
Gebruikersavatar
PaNo
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 71
Lid geworden op: 23 feb 2012, 14:46

Re: Omgang en de rest

Bericht door PaNo »

Wow Dwazevader,

Ik blijkt dus hoop te zijn, petje af voor je lange adem, de mijne is van een schril begin.

PaNo
Gebruikersavatar
PaNo
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 71
Lid geworden op: 23 feb 2012, 14:46

Re: Omgang en de rest

Bericht door PaNo »

ik bedoel dus : Er blijkt nog hoop te zijn.......
NogEenPap
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 163
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:29

Re: Omgang en de rest

Bericht door NogEenPap »

@Dwaze Vader,

Super dat je er zo in staat. Als je nu ook nog eens je haat om kan zetten in strijdlust dan ben je waar je wezen moet.
Probeer dan een plaatje voor ogen te krijgen hoe zielig hexen kunnen zijn en je eigenlijk medelijden met ze zou moeten hebben.

Als je dat dan ook nog eens uit kan gaan stralen zo van: ach ach ach stakker en er echt boven gaat staan, word je nog sterker.

En belangrijker je kind(eren) gaat (gaan) dat ook voelen en nog meer naar je toe trekken i.p.v. de zielige hex met haar gejank en lulverhalen.
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Re: Omgang en de rest

Bericht door dwazevader »

@Pano er is zeker hoop! Ik dacht ook dat ik in een gezonken schip zat. Maar ook ik zit best nog wel een beetje in het begin al is het wel een tijdje terug. Ik kan helaas niet zeggen hoelang want me ex kijkt ook naar dit forum. Hoe kan ik ook niet zeggen. Dat is alleen maar voer geven. Dus geef de moed niet op elke kleine overwinning maakt je sterker.

@Nogeenpap,

Super ach ja alle vaders hier hadden niet zo willen staan nogmaals ik dacht dat ik een gezonken schip was. Haat heb ik niet meer, Strijdlust wel maar niet gevoed door haat.
Zielig vind ik het ook niet meer, meer teleurgesteld in haar, medelijden heb ik een beetje de manier waarop ze modder gooit en onwaarheden verteld. En alles word volledig ontkracht :D Er zijn twee mensen op dit forum waaronder Casper (nogmaals bedankt voor al je raad als je dit leest)Die mij uit de put hebben getrokken. De andere hou ik nog ff voor me. En wat ook belangrijk is je goed voelen bij een betrokken advocaat. Echt dat geeft je zoveel rust.

En voor alle andere vaders GEEF NIET OP! Ik ben het kleine bewijs dat er hoop is!
Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 dec 2009, 11:18

Re: Omgang en de rest

Bericht door Casper »

Goed om dit te lezen :-) Succes in het verdere vervolg!

Voor nu alleen even :

:D
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Re: Omgang en de rest

Bericht door dwazevader »

Dankje cas. Ik zal het nodig hebben. Maar het komt goed :D
Pinda32
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 42
Lid geworden op: 10 sep 2011, 20:47

Re: Omgang en de rest

Bericht door Pinda32 »

Dwazevader

Ik zie een paar herkenbare punten in jou verhaal. Goed dat jij je rust heb gevonden. Laat je niet gek maken door woorden of gebeurtenissen van de tegenpartij. Je moet het zo zien ze hebben geen grip meer op jou. Tasten volledig in het duister. Ik heb zelf ook nog wat vragen aan je ik stuur je een PB.
Gesloten