Beschuldigd worden van misbruik

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Beschuldigd worden van misbruik

Bericht door Dwaze opa »

Hoe zou het @homerun vergaan?..Hij moest zich vanmorgen om 10.00 uur melden op het politiebureau....zouden ze hem hebben vast gehouden of misschien op transport naar de EBI in Vught gezet hebben?
NogEenPap
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 163
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:29

Re: Beschuldigd worden van misbruik

Bericht door NogEenPap »

Nee uit ervaring weet ik dat je eerst naar een cellen complex gaat.
Dan komt er de volgende dag een pipo van het OM en die komt met een lul verhaal.

Vervolgens zeg je gewoon "ik wordt genaaid" en dan verhoren ze je en ga je naar huis.
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Beschuldigd worden van misbruik

Bericht door EDA »

Helemaal afhankelijk van zijn opstelling.
Ben wel benieuwd naar zijn ervaringen.
Niet niks hoor, zo'n 1e verhoor.
NogEenPap
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 163
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:29

Re: Beschuldigd worden van misbruik

Bericht door NogEenPap »

hahaha ja ik was ook onder de indruk de eerste keer, maar na 3x gaat 't wennen en wordt je een routinier.

jezus breek me de bek niet open over de politie, hahahaha maar ze kunnen nu mooi een dikke 6.000 euri schadevergoeding overmaken. Ik ben in beroep gegaan want ik had 11.000 geeist.

Dag justitie en BJZ en RvdK slaap lekker door
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Beschuldigd worden van misbruik

Bericht door EDA »

Och, de 1e x stond ik binnen 50 minuten weer buiten, de 2e x binnen 5 minuten..
NogEenPap
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 163
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:29

Re: Beschuldigd worden van misbruik,MARCO

Bericht door NogEenPap »

Belangrijker is natuurllijjk, Marco hoe is het je vergaan,
Je hebt hebt je toch niet laten intimideren door oom agent
NogEenPap
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 163
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:29

Re: Beschuldigd worden van misbruik

Bericht door NogEenPap »

Het zal toch niet zo zijn dat ze Marco daadwerkelijk vastgezet hebben...
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Beschuldigd worden van misbruik

Bericht door EDA »

Speculeren heeft geen zin. We zullen even zijn reactie moeten afwachten.
NogEenPap
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 163
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:29

Re: Beschuldigd worden van misbruik

Bericht door NogEenPap »

Ach dat afwachten zijn we met z'n allen hier wel gewend, gezien de termijnen van zittingen en uitspraken.

Weten jullie wat ik het grappige vind, er bestaat al ca. 15 jaar zoiets al spraak herkenning maar nee die idiote infantiele rechtbank zit met een griffier die maar wat zit te typen

WOEHAAAHHHHHAAA waar hebben we hier mee te maken, wat een stelletje debielen.

I REST MY CASE, OURS IS NOT TO REASON WHY, BUT TO DO OR DIE
NogEenPap
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 163
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:29

Re: Beschuldigd worden van misbruik

Bericht door NogEenPap »

Toch verontrustend, Marco zijn laatste reactie was van 27-11-12.....
homerun
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 dec 2011, 12:21

ik ben er nog hoor!

Bericht door homerun »

Hallo vaders/lotgenoten,

Ik moest het even laten bezinken en weet ook nog niet zo goed hoe nu verder.
Ik ben afgelopen woensdag verhoord. Waar het op neerkomt is dat de zaak niet ingestuurd wordt voor vervolging. Het politie-onderzoek heeft geen vaststelling van strafbare feiten opgeleverd. Er zijn mij 2 voorvallen (van de 5-7 die mijn dochter heeft aangegeven) voorgelegd waar aan mij een reactie op werd gevraagd. Laat ik beginnen te zeggen dat ik erg opgelucht was het alleen ging om het aanraken van haar borst en niet nog erger waar de horrorscenario's in mijn hoofd al rekening mee hadden gehouden. Waarmee ik het overigens niet wil bagatelliseren.

Ik heb het natuurlijk weersproken. Blijft natuurlijk wel de vraag hoe mijn dochter tot deze verklaring is gekomen en in hoeverre ze is beïnvloed door moeder of anderen. Zelf denk ik dat het gewoon te moeilijk voor haar is: gedoe tussen moeder en vader, het gevoel hebben er tussenin te zitten, puberteit, een nieuwe school. En een vader die niet heel vaak lekker in zijn vel zit. De afgelopen anderhalf jaar dan weer wel dan weer niet bij mij willen komen. Ik denk dat ze een manier heeft gezocht om niet meer in die situatie te hoeven zijn. Niet overziend wat dit zou betekenen en dat moeder er bovenop zou springen en er een bevestiging van haar eigen mening ten aanzien van mij als vader in zou zien. En dat moeder dan vervolgens ook meteen aangifte heeft gedaan. Toen kon mijn dochter niet meer terug ook al zou ze dat misschien wel gewild hebben. Ik ben wel boos op mijn dochter maar ik neem het haar niet kwalijk. Het blijft toch m'n meissie en mijn jongste natuurlijk ook. Ik ben echter woedend op mijn ex.

Aan het einde van het verhoor werd mij medegedeeld dat de zaak in overleg met de OvJ niet voor vervolging in aanmerking komt. Natuurlijk ben ik hierover opgelucht. Maar voorlopig betekent dit niet dat ik mijn dochters weer ga zien.

En hoe nu verder? Ik ben het vechten eerlijk gezegd wel moe. Natuurlijk wil ik mijn kinderen weer zien. Met mijn hex wil ik nooit meer iets te maken hebben. Bovendien geloof ik niet dat ze nu opeens mij mijn kinderen zou gunnen. Ze heeft namelijk in augustus al aangifte gedaan, zonder mij eerst te confronteren. En dat kan ik haar niet vergeven.

Tot zover even, als jullie nog goeie tips hebben voor het vervolg, graag!

Marco.
NogEenPap
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 163
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:29

Re: Beschuldigd worden van misbruik

Bericht door NogEenPap »

Marco, goed om van je te horen.
Ga hier keihard tegen in. Dit moet je niet pikken ook omdat oom agent niet verder gaat
Qua justitie ben je ervan af.

Maar bij de de debiele RvdK gaat dit een rol spelen, wees het voor en ga GVD voor je integriteit!
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Beschuldigd worden van misbruik

Bericht door EDA »

Je blijft met je Hex te maken hebben. Dat is onvermijdelijk.

Deel je emotie hier maar, maar gedraag je naar haar, en je kids.
Ben lief voor ze. Ook je Hex. Die is uiteindelijk louter bang.

Maar nu je strafrechterlijk vrij bent, ben je civielrechterlijk dus nog niet vrij man. Daar gaat het eigenlijk om, want daar moet je recht gedaan worden, want dat wil je. Maar een krommer kan dat zomaar uit eigen beweging doorkruisen. Met waar EN onwaarheden. En dan ben je alsnog de L U L .
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Beschuldigd worden van misbruik

Bericht door Dwaze opa »

Hoi Marco

Nu de politie al of niet in overleg met justitie de aangifte tegen je aan de kant geschoven hebben,kun jij als benadeelde partij aangifte doen van het doen van een VALSE aangifte.
Tot voor kort werkte de politie daaraan niet of nauwelijks mee...geen zin...te druk...enz.,maar de politie is nu min of meer gesommeerd om dat wèl te doen....Òf ze het ook doen is natuurlijk nog maar de vraag,want van aan het werk gezet worden houden ze bij de politie niet zo van....wèl als er een zielig vrouwmens in tranen op het bureau komt en meldt dat vader de kinderen heeft meegenomen (voor zijn rechtmatige omgang tegen moeders wil...dan weet de politie niet hoe snel ze in hun auto's moeten springen en de ''ontvoerder'' klem te rijden , de kinderen weer bij moeders af te leveren en vader naar het bureau mee te nemen.
Gesloten