Radeloos door uitspraak rechtbank

Heeft u een onderwerp waarover u denkt dat hierover gediscussieerd kan worden, dan kan dit hier.
Manfred
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 mar 2013, 22:42

Radeloos door uitspraak rechtbank

Bericht door Manfred »

Ik weet niet goed hoe ik moet beginnen maar ga het toch proberen ik heb een dochtertje van inmiddels 17 maanden die ik vanaf 11 januari niet heb gezien
om het verhaal kort te omschrijven ik heb mijn dochtertje niet erkend omdat ik ee speciale akte nodig zou hebben daar was op het moment geen geld voor en aangezien er toch een huwelijk in de planning stond hadden we dit niet nodig deze akte had ik nodig omdat ik voor mijn werk diversen malen in het buitenland heb gewerkt en gewoond en daar zou ik dan eventueel getrouwd kunnen zijn maar om verder te gaan op 29 november kreeg ik va mijn schoonmoeder te horen dat mijn partner bij haar moeder was ingetrokken was voor mij een complette verrassing was en kon elke woensdag gewoon mijn kind op halen en in de weekende op 11 januari kreeg ik een smsje wij zijn weg je kan je dochter niet meer ophalen toen ik haar leerde kennen kwam zij uit een blijf van me lijf huis en had twee kinderen uit haar vorig relatie een tweeling in al de jaren die wij met elkaar om zijn gegaan heeft ze altijd gevochten voor haar kinderen ze heeft haar ex aangeklaagd voor misbruik op elk front en omtrent de schulden die hun hadden ze heeft haar ex altijd zwart gemaakt op elk vlak ik heb mij hier altijd tot op zekere hoogte buiten gehouden behalve als de strijd aan de deur te hoog werd nu heb ik een rechtzaak gehad en kreeg daar te horen dat zij de tweeling bij hun vader had gebracht en dat zij nu in een blijf van mijn lijf huis zit omdat ze ineens bang is daar bij kwam er een rapport dat zij een persoonlijkheids probleem zou hebben ik heb hier nooit iets van gemerkt en ik werd uit gemaakt voor het grootste monster en dat mijn dochtertje verlatings angst zou hebben de rechter heeft nu besloten dat omgang op korte duur niet in het belang is va het kind starks weet mijn kind niet ees meer wie ik ben wie heeft er ervaring met z,n situatie
Plaats reactie