nieuw lid

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Plaats reactie
robje87
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 aug 2013, 14:24
Locatie: rhenen

nieuw lid

Bericht door robje87 »

hey hey ik ben zojuist lid geworden van dit forum, ik weet niet of het de gewoonte is maar ik wou me eigen toch even voorstellen.
ik ben robert en woon in rhenen.
ik ben momenteel bezig met naar alle waarschijnlijkheid ( ze zegt zelf dat er ook iemand anders de vader kan zijn) mijn kind erkennen....
daarna wil ik natuurlijk ook graag een omgangsregeling treffen maar helaas is dat voorlopig nog niet mogelijk want zoals de meeste hier zullen weten is het een behoorlijke rechterlijke dwaling.helaas werkt de moeder van het kind ook totaal niet mee ze wil echt niets met mij te maken hebben, iets wat het kind waarschijnlijk ook niet ten goede komt in de toekomst.

ik ben lid geworden om de simpele reden dat ik nog niet veel weet over familie rechten en ik graag eens de andere verhalen van mensen wil horen die in een soortgelijke situatie zitten.

groetjes robert :)
Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 dec 2009, 11:18

Re: nieuw lid

Bericht door Casper »

Welkom Robert!

Lees de verhalen op het forum eens, gebruik de zoekfunctie, en stel je vragen gerust. Succes!
robje87
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 aug 2013, 14:24
Locatie: rhenen

Re: nieuw lid

Bericht door robje87 »

haha uit ervaring op andere forum's weet ik dat er ook vaak een onzin hoekje is... hebben we die hier ook al?
JCC
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 dec 2010, 09:46

Re: nieuw lid

Bericht door JCC »

Welkom Robje, voor een onzin hoekje is de stemming hier op het forum meestal niet de juiste.
robje87
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 aug 2013, 14:24
Locatie: rhenen

Re: nieuw lid

Bericht door robje87 »

snap ik.
maar af en toe iets luchtigs is toch ook niet erg bovendien kan het een leuke manier zijn om elkaar hier beter te leren kennen.... en natuurlijk moet 99% van dit forum wel op een serieuze manier plaats vinden.
elke vader heeft het recht om op zijn bek te gaan....
Plaats reactie