2 berekeningen welke geeft de doorslag

Plaats hier alles wat met alimentatie te maken heeft.
Plaats reactie
ik84
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 apr 2013, 19:09

2 berekeningen welke geeft de doorslag

Bericht door ik84 »

De bijstand van mijn ex partner vraagt de gegevens van mijn vriend en deze
doet de berekening

echter is haar advocaat hier ook mee bezig

stel advocaat zegt 300 euro
bijstand zegt 200 euro

welke moet ik dan betalen?
wilms rob
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 okt 2013, 16:44

Re: 2 berekeningen welke geeft de doorslag

Bericht door wilms rob »

ze berekenen het zonder dat u daarbij inspraak op heeft en u het ook wel kunt missen elke maand. als u er samen niet uitkomt dan wordt het voor u gedaan, let wel zij ontvangt kindergeld het zijn ook u kinderen je hebt daar ook recht op. dit kindergeld wordt meestal verrekend zodat u alimentatie lager uitvalt. let wel dat dat voor veel mannen zo een berekening zijn doodvonnis is. ik ben daar een van!
Rocco
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 179
Lid geworden op: 06 okt 2014, 16:36

Re: 2 berekeningen welke geeft de doorslag

Bericht door Rocco »

wilms rob schreef:ze berekenen het zonder dat u daarbij inspraak op heeft en u het ook wel kunt missen elke maand. als u er samen niet uitkomt dan wordt het voor u gedaan, let wel zij ontvangt kindergeld het zijn ook u kinderen je hebt daar ook recht op. dit kindergeld wordt meestal verrekend zodat u alimentatie lager uitvalt. let wel dat dat voor veel mannen zo een berekening zijn doodvonnis is. ik ben daar een van!
Ik ben ook van mening dat het verhaalrecht van de sociale dienst zou moeten verdwijnen. Zie ook het topic aanpassen alimentatie wetgeving. Zijn er mensen die hier energie in willen steken?
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Plaats reactie