Stiefmoeder

Heeft u een onderwerp waarover u denkt dat hierover gediscussieerd kan worden, dan kan dit hier.
Plaats reactie
TrotsePa
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 246
Lid geworden op: 11 dec 2010, 10:45

Stiefmoeder

Bericht door TrotsePa »

Hallo allen,

niet alleen ik, maar ook mijn vriendin die heel goed op kan schieten met mijn zoontje, zit soms met vragen als het gaat om een lastige ziekelijke ex en de gevolgen die dat heeft voor 'onze' kleine man

Heeft iemand een tip op welk forum ze haar gal kan spuwen en antwoord kan krijgen op haar vragen?
Rocco
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 179
Lid geworden op: 06 okt 2014, 16:36

Re: Stiefmoeder

Bericht door Rocco »

TrotsePa schreef:Hallo allen,

niet alleen ik, maar ook mijn vriendin die heel goed op kan schieten met mijn zoontje, zit soms met vragen als het gaat om een lastige ziekelijke ex en de gevolgen die dat heeft voor 'onze' kleine man

Heeft iemand een tip op welk forum ze haar gal kan spuwen en antwoord kan krijgen op haar vragen?
Discussie of vragen hier op dit forum?
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
kiekiek
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 nov 2014, 07:26

Re: Stiefmoeder

Bericht door kiekiek »

Gewoon hier op het forum je vraag stellen.

Overigens heb ik een afkeer van al die termen die beginnen met ´stief´.

Hier ben ik de vader van mijn kind en mijn vrouw wordt bij haar naam genoemd. Zodra mijn hex er niet meer zou zijn, zou mijn vrouw zich pas de naam van stiefmoeder mogen aanmeten en niet eerder. Dit uit respect voor alle partijen.
Ik weet ook lang niet alles, maar door gemaakte fouten uit het verleden, probeer ik anderen op een positieve manier te helpen.
robb
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 144
Lid geworden op: 12 nov 2014, 08:31

Re: Stiefmoeder

Bericht door robb »

Kan ik mee inkomen kiekiek. Lijkt me ook een beetje liggen aan de rol van partner en moeder. Ieder is natuurlijk hier vrij in.
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Stiefmoeder

Bericht door EDA »

Je realiseren dat je zorgen maken niks helpt. http://t.co/1bikLoMQmw Dat scheelt een hoop denken!
Plaats reactie