dat getouwtrek over geld...

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

dat getouwtrek over geld...

Bericht door sdwv »

lex Geplaatst: 05 Mrt 2006 10:59 pm Onderwerp: dat getouwtrek over geld...

--------------------------------------------------------------------------------
Hoi, mede zwoegers! Wat staan we alleen in deze grote wereld waar alles geregeld is. Met de rug tegen de muur, een gevecht met de handen gebonden op de rug enz...
Goed nu de vraag;
Wat moet je in godsnaam doen als er een andere man bij je ex komt wonen en die zet haar óp om eerder gemaakte afspraken niet meer na te komen, waardoor ik nu bijna het dubbele aan alimentatie moet gaan betalen. (ja, helaas mondelinge afspraken, dom hé!!!) Inmiddels heeft het LBIO al loon beslag gelegd, gek eigenlijk dat zo'n "bedrijf" geheel zonder WEDERhoor te werk MAG/KAN gaan en gewoon op een verhaal van een advocaat afgaat....
Hij controleert nu alle comunicatie die ik heb met mijn zonen, beantwoord de emails en smsen voor hen!
Mijn aanvraag op ondersteuning voor een advocaat is afgekeurd, en 160euro per uur kan IK niet betalen.
Is er voor ons vaders dan geen hulp-instantie???
(gellukkig mag ik mijn jongens nog zien!!!)
--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_
Veel strijdkracht voor de vaders....


Rick Geplaatst: 10 Mrt 2006 06:14 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Meteen maar met de deur in huis, nee geen hulp voor de vaders die mogen elke cent zelf ophoesten, Hoezo het is vreemd verdeeld in Nederland


Sjaak Geplaatst: 08 Mei 2006 10:29 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Kun je niet met een advocaat praten om het via een betaingsregeling te doen of zo? Ik heb een beetje hetzelfde en mijn advocate vertelde dat dit geen probleem was, dat gingen we later wel oplossen, eerst de belangrijke dingen. Nu heb ik gelukkig nog wel ouders die wat finaciele steun geven als het nodig is. Het is het zeker waard. De advocaat van mijn ex vroeg 300 per kind (2), ik heb nog geen uitslag, maar mijn advocaat dacht dat ik misscien niets hoef te betalen of nauwelijks. Zo heb ik de kosten van de advocaat er snel uit (al vind ik niets betalen voor de kinderen ook niet echt etisch verantwoord).


ceesg Geplaatst: 11 Mei 2006 06:31 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
kijk evenna of hij ingeschreven staat op haar adress, kan via burgerzaken bij haar woonplaats, als hij er 30 dagen woont kan je aanvragen om de allimentatie voor haar te laten vervallen. alleen als hij er weer uit gaat komt ze weer bij je terug om te halen. tenzij ze getrouwd zijn, dan kan hij voor haar gaan dokken.
de kids daar voor moet je wel blijven betalen.
Er zit ook nog wat belasting voordeel voor je in, als je een minimaal kwartaal bedrag betaald kun je een deel ervan terug krijgen van de belasting, dit voer je op bij kosten verzorging voor kind wat niet thuis bij je woont.
succes
Gesloten