Schade tijdens omgang versus KA

Plaats hier alles wat met alimentatie te maken heeft.
Plaats reactie
kiekiek
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 nov 2014, 07:26

Schade tijdens omgang versus KA

Bericht door kiekiek »

Ik heb een paar jaar geleden een schade gehad door mijn zoontje die een laptop liet vallen ondanks van te voren waarschuwen. Ik heb toen contact opgenomen met de WA verzekering van mezelf en die van hex. Die van mij verwees me naar de verzekering van mijn hex en de verzekering van mijn hex zei weer doodleuk dat beide maatschappijen ingeschakeld konden worden. Het einde van het liedje was dat haar verzekering de helft op zich nam gedeeld door 2 gezien de leeftijd van de laptop, was toen 3 jaar. Je gaat dus altijd het schip in bij schade´s. Mijn hex gaf uiteraard niet thuis. Zeker als kinderen jong zijn sneuvelt er wel eens wat.

Wat zouden jullie doen: verrekenen met de KA (als dat mogelijk is) of laten zitten?
Ik weet ook lang niet alles, maar door gemaakte fouten uit het verleden, probeer ik anderen op een positieve manier te helpen.
ll2014
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 696
Lid geworden op: 08 sep 2014, 21:35

Re: Schade tijdens omgang versus KA

Bericht door ll2014 »

kiekiek schreef:Zeker als kinderen jong zijn sneuvelt er wel eens wat.

Wat zouden jullie doen: verrekenen met de KA (als dat mogelijk is) of laten zitten?
Ik heb eigenlijk er nooit aan gedacht om een verzekering voor schade bij mijzelf in te schakelen, dat er wat sneuvelt hoort er gewoon bij.
Zoals ik het lees heeft de verzekering van je hex keurig betaald, wat wil je dan nog verrekenen?

Verrekenen met de KA mag nooit zonder toestemming.
Plaats reactie