Domme vader !

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gebruikersavatar
PaNo
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 71
Lid geworden op: 23 feb 2012, 14:46

Domme vader !

Bericht door PaNo »

Tijd gelee kwam mijn vrouw op de proppen een buitenechtelijke relatie te hebben, stoppen sloegen bij me door. Ze wil maar 1 ding ; echtscheiding, ondanks onze 4 jonge kinderen. Alles op alles gezet om dit te voorkomen. Hoe dom heb ik kunnen zijn om zelfs mee te gaan in beschuldigingen over mij, in behandeling te gaan voor problemen die ik niet heb, rapporten te accepteren vol leugens, door haar bij jeugdzorg, politie en dergelijke om vooral niet mijn kinderen kwijt te raken. Nu voel ik me letterlijk in een hoekje gedreven. Mijn vrouw, psychiatrisch ziektebeeld waarvoor in behandeling lijkt de een na de andere instantie op haar hand te zetten.

Is er ook maar iemand die zo'n brok van ellende met me deelt, me kan vertellen hoe ik mijn kinderen niet kwijt raak, van deze beschuldigingen afkom etc.

Alles voor een hele lieve vader die zijn kinderen geen moment wil missen.
Gebruikersavatar
PaNo
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 71
Lid geworden op: 23 feb 2012, 14:46

Re: Domme vader !

Bericht door PaNo »

Ach ja,

Nu hoorde ik deze middag dat Jeugdzorg met me wil spreken over mijn omgang met de kinderen ?

HELP
TrotsePa
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 246
Lid geworden op: 11 dec 2010, 10:45

Re: Domme vader !

Bericht door TrotsePa »

Ik herken het ziektebeeld helemaal.

mijn advies: kom tot jezelf, blijf rustig en doe alle goeds voor de kinderen.
Dit gaat je lukken!

Succes
NogEenPap
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 163
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:29

Re: Domme vader !

Bericht door NogEenPap »

Je bent geen domme vader. Ik zou wel even weg blijven van jeugdzorg als ik jou was.
Die gaan je niet veel goeds brengen.

Probeer rechtstreeks contact met je ex te krijgen/houden over omgang met je kinderen. Alles om omgang te houden met je kinderen.

Vergeet het verleden, bedrogen door ex met borderliner (achtige) symptomen hebben we hier (bijna) allemaal mee te maken. Natuurlijk heb je het nog geprobeerd (ik ook) daar ben ik alleen maar slechter van geworden. Nog meer valse aangiftes en bedrog etc.
Concentreer je nu op je kids.

Zie je deze nu?
Zijn er afspraken gemaakt?
Was je getrouwd?
Heb je gezag?
Gebruikersavatar
PaNo
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 71
Lid geworden op: 23 feb 2012, 14:46

Re: Domme vader !

Bericht door PaNo »

Dank je NogEenPap en TrotsePa,

En dan maar het idee dat ik vecht tegen Goliath. Mijn kinderen zie ik dagelijks, leef zelfs nog met mijn vrouw in hetzelfde huis, getrouwd, maar kan je zeggen dat ik opzie tegen elk moment van de dag, Angst dat "ze" weer het een of andere geintje flikt.

Wegblijven van jeugdzorg ! Was dat maar waar, door diverse valse aangiftes vanuit haar ben ik de hele "lijdensweg" door moeten gaan. Uiteindelijk voor elkander gekregen om rapporten te laten herschrijven etc. Rapporten waar ik behoorlijk van geschrokken ben. Bedreigingen met een mes, haar willen vermoorden, mijn kinderen mishandelen etc. Dit heb ik allemaal recht kunnen zetten maar kan iedereen zeggen dat het zweet me uitbreekt op het moment dat ik de term jeugdzorg al lees.

Diep in de financiële problemen, ben in al mijn liefde en angst ontzettend blind geweest.

Wat moet ik bijvoorbeeld met diverse valse aangiftes ? Ik heb de wijkagent gesproken maar het lijkt of deze zich achter haar schuilt en vervolgens jeugdzorg weer.

Momenteel met een dagboek vol ellende bezig. Ik moet het ergens kwijt. Gelukkig dat er dan ook nog eens dwaze vaders blijken te bestaan.

Mijn ideaal beeld, een gezin in al zijn aspecten lijkt een vervlogen wens. Daarvoor heeft langzamerhand wel een berg verdriet en een hoop op een toekomst waarin ik eindelijk in alle rust mijn kindertjes een glorieuze toekomst kan bieden. Daar concentreer ik me op echter dat zwaard van Damocles.

Goed om een ei hier kwijt te kennen....
Gebruikersavatar
PaNo
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 71
Lid geworden op: 23 feb 2012, 14:46

Re: Domme vader !

Bericht door PaNo »

Ach ja....

Ik schaam me trouwens dood.
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: Domme vader !

Bericht door The Driver »

Geeft niets, welkom thuis
Gebruikersavatar
PaNo
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 71
Lid geworden op: 23 feb 2012, 14:46

Re: Domme vader !

Bericht door PaNo »

Hoe houden jullie dit alles eigenlijk allemaal uit ?
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: Domme vader !

Bericht door The Driver »

ik heb een boksbal in de kamer hangen met het gezicht van de gezichtsvoogd er op
Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 dec 2009, 11:18

Re: Domme vader !

Bericht door Casper »

Sterkte gewenst, PaNo!

Stel jezelf enkele concrete doelen en dan gaan we proberen die te verwezenlijken. Probeer deze tijd te beschouwen als een weliswaar lastige tijd maar ook een waar je veel van leert. Dan kom je er als mens straks sterker uit.

Zorg goed voor jezelf, neem genoeg ontspanning.

Je bent (nu) op de goede weg, door de problemen aan te pakken en terug te knokken. Zo komen we er wel.
NogEenPap
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 163
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:29

Re: Domme vader !

Bericht door NogEenPap »

PaNo,

Blijf rustig. Je hebt de touwtjes nog in handen. Je woont nog met je kinderen.
Ik kom uit dezelfde situatie als jij.

Blijf nog even weg bij jeugdzorg. Ze hebben nl. geen enekele bevoegdheid.
Als ze een afspraak willen zeg je dat je druk bezet bent en volgende week terugbelt voor een afspraak.

Wijkagent ook niet meer mee bemoeien die zijn juridisch geen partij en alleen van pappen en nathouden.

Ik stuur je vanavond een PB
Gebruikersavatar
PaNo
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 71
Lid geworden op: 23 feb 2012, 14:46

Re: Domme vader !

Bericht door PaNo »

Wat versta je onder geen enkele bevoegdheid beste NogEenPap ?

Ik heb al een behoorlijke brok ervaring met jeugdzorg opgebouwd en heb dit gelukkig allemaal kunnen ontkrachten door middel van een klachten procedure ? D'r is zelfs ooit gedreigd met een OTS indien ik niet "vrijwillig" mee zou werken.

Goeie zaak de reacties en dergelijke vanuit jullie allemaal, alom dank. Gaan jullie me ook nog gebak en bloemen sturen ? :D
Gebruikersavatar
PaNo
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 71
Lid geworden op: 23 feb 2012, 14:46

Re: Domme vader !

Bericht door PaNo »

ik kan uiteraard de forum regels nalezen maar het gemak dient me even, waar kan ik persoonlijke berichten (PB) aantreffen....

Alom dank
NogEenPap
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 163
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:29

Re: Domme vader !

Bericht door NogEenPap »

Als je aangemeld bent op het forum kun je linksbovenin kiezen voor mijn berichten (of 0 nieuwe berichten) als je hier op klikt kom je in je postvak in. etc.
NogEenPap
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 163
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:29

Re: Domme vader !

Bericht door NogEenPap »

Hoi PaNo,
Ik heb je PB ontvangen alleen die van mij blijft hangen in postvak uit.
Tsjaa berichten versturen via dit Forum is een opgave op zich :-)
Gesloten