Ander geluid.

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Ander geluid.

Bericht door sdwv »

Balance



Geregistreerd op: 8-5-2006
Berichten: 16
Woonplaats: Amsterdam.
Geplaatst: 11 Mei 2006 03:55 pm Onderwerp: Ander geluid.

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb tijdens mijn 3 jarige scheidingsproces te maken gehad met de Kinderbescherming in Leeuwarden. Anders dan veel anderen heb ik een aantal goede ervaringen opgedaan met ze. Natuurlijk zijn ze aan de wet gebonden en denken ze dat ze 'voor het kind' gaan, terwijl ik dat soms korte-termijn-denken vond, vaak denken ze dat het welzijn van de moeder hetzelfde is als het welzijn van het kind - maar toch heb ik een aantal goede gesprekken met ze gevoerd.

Belangrijkste probleem dat ik met ze had: soms functioneren ze meer als de Moederbescherming als de Kinderbescherming en hebben ze dat zelf niet door.

En dat hulpverleners ooit een keer opgewassen raken tegen de chantagepraktijken van toneelspelende zieligepotige moeders - die hoop heb ik allang opgegeven. Dan moeten rechters eerst eens wat professioneler worden.
_________________
Maar je moet verder.....laat je ZELF niet kapot maken.

Naar boven
Gesloten