Jullie mening graag

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Plaats reactie
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Jullie mening graag

Bericht door dwazevader »

Beste vaders,

Een aantal vaders hier weten dat mijn zaak onlangs uitgebreid is neergzet op de site jurofoon. Het ging hierom dat ik negatief zou hebben uitgelaten over me ex op social media. Ik heb daar mijn meningen over. Maar nu het volgende ik ben toen gewaarschuwd door de Rechtbank "beschikking" door het lezen van topic op Jurofoon en mijn advocaat.
Maar nu komt het ik heb een verweerschrift gekregen van de tegenpartij dat ik me nog steeds negatief uitlaat op social media.
Sorry hoor maar dan zou ik toch grootste gek zijn als ik dat nog steeds zou doen.
3 voorbeelden:1 Ik ben blij dat ik ... weer mag halen. Wat is hier fout aan?
2 Yes yes eindelijk na 2 weken wachten mag ik ... weer halen. wat is hier fout aan?
3 1 keer in de vragen hoe het met kind gaat aan de moeder. Wat is hier fout aan.
Als ik vraag hoe het gaat vraag ik teveel. als ik niks vraag krijg je later te horen hij vraagt niet eens hoe het met zijn kind gaat.

Graag Jullie mening hier over want ik word langzamerhand knettergek.
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Jullie mening graag

Bericht door Dwaze opa »

Hoi Dwaze vader...of ''Mijn dwaze zoon'' ''Graag Jullie mening hier over want ik word langzamerhand knettergek.''

Dàt moet je dus juist helemaal niet doen.. dat is dat kreng van je ex helemaal niet waard;maar het is duidelijk dat je ex. echt alles uit de kast trekt om je onderuit te halen..en de sociale media met graagte aanpakt om op je in te beuken..
Maar het gaat er niet om dàt je je op de sociale media begeeft,maar wàt je daar neerzet...daar moet je dus rekening mee houden...je moet dus niet die ex van je zwart maken,maar als jij je lief en leed met anderen wilt delen is daar niets mis mee en je volste recht...en mocht de advocaat van haar daarover beginnen te zanikken ,dan ben je er nog altijd zelf bij of je advocaat om dat te weerleggen...

Als je geen enkel risico meer wil nemen,dan is er nog de mogelijkheid van een PB;ik neem aan dat je ex jou en onze e-mail niet kan en mag lezen.Dus dan staat ze helemaal buitenspel.

Maar het is me er wel eentje,die ex van jou,volgens mij is het stempeltje borderline wel te licht en heb je hier te doen met een loepzuivere psychopaat.

Sterkte ermee...

PS...De voorbeelden die je noemt zijn nl te gek voor woorden;dat zijn inhoudelijk absoluut geen voorbeelden waarop ze jou zou kunnen pakken...als ze dit aanvoert maakt ze zich alleen maar belachelijk bij de rechter.

En dit is maar een verweerschrift,niets meer en niets minder dan enkel de mening van de andere partij en hoe meer onzin er in staat hoe beter voor jou.
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Re: Jullie mening graag

Bericht door dwazevader »

Hoi dwaze opa,

Dat het niks uit moet maken wat er op social media staat daar is niet iedereen het over eens. Maar je heb zelf gelezen wat er op jurofoon staat.
Het heeft wel degelijk uitgemaakt dat ik geen gezag heb gekregen op basis daarvan!!
Maar ik was dus 3 keer gewaarschuwd dus zou ik wel heel erg dom zijn om me negatief uit te laten over me ex. Dus dat heb ik dus niet gedaan. Maar via via is me duidelijk gemaakt wat er nou mis is aan mijn zinnen de woorden mag en eindelijk zijn negatief plus een :( ook. En normaal vragen over hoe het met me kind gaat moet kunnen.
NogEenPap
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 163
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:29

Re: Jullie mening graag

Bericht door NogEenPap »

@DwazeVader, het maakt niet uit of je wel of niks op social media zet.
Al zet je er niks op dan vinden ze nog wel een reden om je kind te ontnemen of je dwars te zitten.

Bijvoorbeeld je hebt grijs haar, oh dan mag je je kind niet opvoeden, maar als je denkt ok dan verf ik het, dan wordt er gezegd kijk hij verft zijn haar dan kan ie zijn kind niet opvoeden.

Klink belachelijk maar zo werkt het wel in de misdadige industrie van het familieonrecht en raad van de leugen cq moederbescherming.

Welkom en sterkte in deze absurde wereld.
DarthVader
Gewaardeerde schrijver
Gewaardeerde schrijver
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 okt 2012, 22:17

Re: Jullie mening graag

Bericht door DarthVader »

Wees verstandig en deel niets op social media. Zorg dat je onvindbaar bent of post alleen maar gelukkige berichtjes.

Deel je dan toch iets doe dat dan besloten en met mensen die je vertrouwt en altijd in vraagvorm - wat vinden jullie hier nu van ? wat zouden jullie doen ? etc.. (je kunt in facebook heel goed je posts restricten).

Op die manier geef je de tegenpartij zo min mogelijk munitie om tegen je te gebruiken.

Wordt je beschuldigd van het alsnog zwart maken van je ex vraag dan om concrete voorbeelden.
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Re: Jullie mening graag

Bericht door dwazevader »

@nog een pap daar heb je punt . Maar in mijn geval ben ik na de zitting en na ontvangst van de beschikking. Me anders gaan opstellen. Dit wat "de vrouw" betwist. Zoals ik al eerder als voorbeeld gaf: yes mag ... ophalen. Mag word onderstreept. Ok je kan het op 2 manieren lezen heb ik hier en daar gehoord. Mag kan sarcastisch worden opgevat. Aan mijn kant ben ik blij want ik mag hem ophalen.

Ja ze zoeken nu echt. Want zelfs vrolijke en droevige smiley's zijn uit den boze .

Ik heb nu zelfs alles verwijderd zelfs foto's.
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Re: Jullie mening graag

Bericht door dwazevader »

@darthvader, ik deed dat al maar nu ga ik me helemaal onvindbaar maken en helemaal niks meer posten. Niemand is te vertrouwen. In het verweerschrift van me ex is de persoon weggehaald die haar in mijn profiel heeft laten neuzen.
Ik had me privacy al ingesteld zodat zij niks kon zien plus mensen die wij beide kennen. Met andere woorden iemand in me eigen kring loopt zwaar te verraden.
Al zou ik het in een andere vorm doen ze geef er een andere draai aan. Dat geeft een negatieve lading.
Op de site jurofoon is de hele zaak van mij breed uitgemeten. Dus ik heb bewust niks negatiefs neer gezet.
Das een goeie om concrete voorbeelden te vragen. En gelukkige berichtjes mag ook al niet. Heb geplaatst dat ik heel blij ben om ... te halen. Is ook een negatieve lading. 1 keer in de week vragen hoe het met me kind gaat. Is ook hinderlijk. Mijn mening is dat dat gewoon moet kunnen.
MadPapa
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 jul 2012, 17:02

Re: Jullie mening graag

Bericht door MadPapa »

Dag dwazevader,
In het verweerschrift van me ex is de persoon weggehaald die haar in mijn profiel heeft laten neuzen.
Dit geeft dus al aan dat ze geen respect voor andermans privacy heeft, en dat ze graag buitenstaanders in haar strijd betrekt. Dat lijkt me niet in het belang van de kinderen. Zie dit als een positief punt voor jou (ik neem aan dat jij niet hetzelfde doet) , en gebruik het in haar nadeel.
Plaats reactie