kind

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

kind

Bericht door sdwv »

Anonymous Geplaatst: 06 Jul 2005 01:41 pm Onderwerp: kind

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo,

Ik ben vader van een zoontje van 1 1/2 jaar genaamd Mick, die mijn achternaam draagt. Ik ben met mijn ex uit elkaar gegaan toen de kleine 7 weken was. Voor mijn gevoel heeft ze me al die tijd voor de gek gehouden, kon namelijk nooit zwanger worden etc. Maar enfin. Intussentijd is er het nodige gebeurd langs haar kant. Zoals stalken (bellen tot ergenis toe en langskomen), fysiek kontakt zoeken met mij, de auto bekrassen, de deur inschoppen en nog veel meer. Eind deze maand is de rechtzaak waar de alimentatie , omgang en de helft van de voogdij wordt vastgelegd. Dit is echter al lang besproken en ondertekend maar nog niet ingewilligd bij de kantonrechter. Ze wil de eerder besproken zaken nu niet meer vastleggen. Ik heb mijn kind nu al drie weken niet gezien. Wanneer ik hem wil halen wordt dit geweigerd. Dit heeft ze al meerdere keren gedaan. Ze weet dat Mick helemaal gek is van mij.Ik bel regelmatig op om te vragen hoe het met hem gaat en of ik even langs mag komen om met hem te spelen of even te zien.
Ik loop er zelf helemaal gestresst van en kan alleen maar toekijken hoe zij loopt te zieken. Ook leeft zij van een uitkering en vind het niet nodig om te gaan werken. Tevens stelt zei de kleine bloot aan zaken die voor een kind niet gezond zijn. Over de verzorging wat betreft eten, kleding en wassen kan ik niks zeggen. Wie kan mij handige tips geven of heeft hetzelfde meegemaakt?

groeten jw


Anonymous Geplaatst: 06 Jul 2005 04:27 pm Onderwerp: mick

--------------------------------------------------------------------------------
DUS JIJ HEBT JE KIND AL 3 WEKEN NIET GEZIEN? HMMM
HET VERBAAST ME DAT JE NU PAS BEGINT IN TE ZIEN DAT HET GEEN SPELLETJE IS, JE MOET OOK EENS JEZELF AFVRAGEN WAAROM?
JE ZAL ALTIJD MICK ZIJN PAPA BLIJVEN.
IK BEN BLIJ DAT HIJ EEN PAPA HEEFT EN DAT HIJ ZIJN PAPA KENT ALLEEN ER IS TEVEEL GEBEURD TUSSEN ONS OM OP DIT MOMENT AAN JOUW EISEN TE VOLDOEN. JE HEBT MIJ HEEL ERG GEKWETST EN DAT GEEFT VEEL PIJN EN VERDRIET. HET IS GEWOON BETER OM HET OP DEZE MANIER AF TE HANDELEN.
GEEN VLUCHTIGE BEZOEKJES MEER. GEWOON JE WEEKENDEN.
HET SPIJT ME ALLEEN VOOR HET FEIT DAT IK JE VERTROUWDE EN IN JE GELOOFDE.
JIJ EN MICK WAREN MIJN GEZIN.
IETS WAT JIJ ME AFGENOMEN HEBT.
MAAR WAT DAAR DE WAARDE VAN IS ZAL JIJ HELAAS NOOIT BEGRIJPEN


Jolanda V Geplaatst: 29 Jul 2005 12:25 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Beste Jan-Willem,

Het is een nare situatie voor je. Ik heb hetzelfde meegemaakt. Mijn vriend heeft zijn kinderen een jaar niet gezien. Steeds als hij ze ging halen kreeg hij de deur in zijn gezicht dichtgegooid terwijl hij de kinderen op de achtergrond hoorde zeggen dat ze graag mee wilde. Er was een moslim in het spel. De nieuwe vriend van zijn ex. Navraag bij een advocaat leverde op dat hij zijn kinderen gewoon mee had mogen nemen omdat dat volgens de omgangsregeling zo is. Dat geldt dus ook voor jou. Je hebt altijd recht op je kinderen mits dat in de omgangsregeling staat. Alleen, wat is het beste voor je kind? Wil je gaan touwtrekken aan dat kleine mensje? Je ex blijkbaar wel en daar heeft het kind niet om gevraagd. Kijk wat je er je kind mee aandoet. Dat is nu denk ik het belangrijkste. Als er van 2 kanten aan getrokken wordt is dat niet leuk, aan de andere kant, je hebt er wel recht op. succes.


micha Geplaatst: 04 Aug 2005 02:59 pm Onderwerp: gestresst

--------------------------------------------------------------------------------
jeetje ,gestresst en dan toch nog even naschoppen.

ik leef al 6 jaar met de gedachte dat ik gestresst moet leven vanwege mijn ex echtgenote,nou de remedie was deze site wellicht.

Maar na het lezen van de idoote reaktie van je ex over dat jij het nu wel in MOET zien dat dit geen spelletje is.......

Echt ik ben er van overtuigd dat vrouwen zoals hierboven echt een kl**te spelletje spelen en nog es lekker na trappen..(je kind als bal gebruiken!!!)

ook al is het een hufter maar zoals zoals ze zelf al zegt dat mickske erg graag bij zn vader is en dus mama van mening is daar tussen bijde te moeten komen...

Ik kan er weer gestresster van worden dan ik al was ofeh dacht te zijn..

laat mikske zn pa zien dan zul je vanzelf wel een reaktie terug krijgen dame...Of je durft zelf niet toe te geven dat je je kind ertussen zet..ofeh je begrijpt er helemaal niets van .

ik kan niets zeggen over de situatie in principe,maar zoals ik lees in de reaktie van haar,zie ik dat ze weet dat mick zn pa graag ziet, zei heb conclaaf met haar man en dus tja ,

mama mag heft in handen nemen door ex duidelijk te maken dat het geen spelletje is en als straf zn kind niet mag zien.

ZIEK!!


Anonymous Geplaatst: 09 Sep 2005 10:59 am Onderwerp: kind

--------------------------------------------------------------------------------
het spijt mij zeer dat ik deze reacties heb moeten lezen en het valt mij zwaar dat jullie mij nu als de boeman zien.
jullie vergeten dat er twee kanten zijn van het verhaal.
ik heb mick nooit weggehouden van zijn vader en dat zal ik nooit doen, maar de vader van mick is niet helemaal eerlijk geweest tegen jullie. hij houd zich niet aan de afspraken. als vanaf mick zijn geboorte heb ik met mick achter hem aan moeten lopen of hij uberhaubt wel iets met zijn zoontje te maken wil hebben.
ik ben er van overtuigt dat hij op zijn manier van mick houd, maar dat hij moeite heeft met de verantwoordingen die daarbij komen kijken.
hij was er nog niet aan toe om vader te worden en te zijn.hij heeft lang niet naar de kleine omgekeken , pas het laatste half jaar nu de kleine wat groter is en wat meer begrijpt komt hij een beetje zijn verplichtingen als vader een beetje na. maar ook waneer het hem uitkomt.
jullie vinden mijn houding tegenover hem triest, ok daar kan ik inkomen. maarbeschuldig ermij niet van dat ik mick als speelbal gebruik, ik probeer hem alleen maar te beschermen, voor een grote teleurstelling.
afz de slechte moeder


peter Geplaatst: 05 Okt 2005 01:48 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
jee kunnen papa en mama dan niet aardig voor elkaar zijn , is dat niet fijner voor mick? mijn ex is al met haar vierde vriend bezig en toch ik heb nog altijd van dr gehouden anders krijg je toch geen kinderen samen?


Anonymous Geplaatst: 05 Okt 2005 08:33 am Onderwerp: Mick

--------------------------------------------------------------------------------
Lieve Papa en Mama,

Zoals jullie zullen begrijpen vind ik het heeeel errug dat jullie niet meer bij elkaar wonen. Jullie houden niet meer van elkaar maar gelukkig nog wel van mij.

Dat Papa vroeger niet zoveel naar mij keek was toch vroeger? Nu houdt papa wel veel van mij en ik veel van papa. Dus mama, straf mij niet voor de problemen die jij met papa hebt. Mama, beloof je dat ik in sommige weekenden wel naar papa mag?

Papa beloof jij mama niet lastig te vallen met telefoontjes tussendoor? Jij moet ook begrijpen dat dat voor mama niet leuk is.

Als jullie allebei zo doen dan komt het wel goed. Jullie moeten goed begrijpen dat wat er in het verleden is gebeurd voorbij is. Wie wat heeft gedaan in het verleden is niet meer belangrijk. Mijn toekomst is nu belangrijk! Jullie kunnen je eigen leven leiden, ik moet het leven leiden wat jullie voor mij bedenken. Graag dus een leven waar ik mama en papa gewoon kan zien zonder geruzie aan te moeten horen.

Dank jullie wel!


Anonymous Geplaatst: 12 Okt 2005 08:02 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
beste harm je snapt er niets van.


geteisterd Geplaatst: 17 Nov 2005 02:05 pm Onderwerp: toch wel

--------------------------------------------------------------------------------
Beste Harm,

Je snapt er alles van! Ik wou dat mijn ex er zo over kon denken als jij! Ik wil niet anders dan dat voor mijn zoontje alles zo harmonieus mogelijk verloopt maar zijn vader blijft schreeuwen en stalken wat ik ook doe. We moeten aan onze kinderen denken en onze eigen emoties over de scheiding zelf of met behulp van derden verwerken en niet boven de hoofden van onze kinderen. Ik snap deze papa en mama allebei wel maar in godsnaam luister naar de wijze woorden van Harm voor jullie kleintje!

Een moeder.
Gesloten