kinderbescherming

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

kinderbescherming

Bericht door sdwv »

julius1 Geplaatst: 28 Jul 2005 12:28 am Onderwerp: kinderbescherming

--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een vraag. Tijdens de rechtzaak over de voorlopige voorzieningen kwam mijn ex vrouw samen met iemand van de kinderbescherming de rechtzaal in. Toen we zatten zei de rechter dat we een uur de tijd kregen om gezamelijk eruit te komen en dat er iemand van de kinderbescherming bij zou zitten en wij moesten er samen uit komen.
Nu was het zo dat die vrouw het woord nam en zei wat we moesten doen. Ik was het hier niet mee eens want ik wilde me zoon hebben aangezien mijn ex vrouw inmiddels gezocht wordt en op de lijst van internationale ontvoerders staat en al bezoek heeft gehad vand e duitse overheid en daar gedagvaard wordt. Er werd totaal niet geluisterd en er werd een omgangsregeling afgesproken waar ik het niet mee eens ben. Mag iemand van de kinderbescherming wel zo handelen?

Tevens werd er helemaal niet naar de bewijs stukken gekeken waaruit blijkt dat mijn ex vrouw niet geschikt is als moeder. Wie heeft hier ervaring mee en heeft raad voor mij.

Groeten fred


Gert Geplaatst: 17 Nov 2005 02:46 pm Onderwerp: Re: kinderbescherming

--------------------------------------------------------------------------------
julius1 schreef:
Ik heb een vraag. Tijdens de rechtzaak over de voorlopige voorzieningen kwam mijn ex vrouw samen met iemand van de kinderbescherming de rechtzaal in. Toen we zatten zei de rechter dat we een uur de tijd kregen om gezamelijk eruit te komen en dat er iemand van de kinderbescherming bij zou zitten en wij moesten er samen uit komen.
Nu was het zo dat die vrouw het woord nam en zei wat we moesten doen. Ik was het hier niet mee eens want ik wilde me zoon hebben aangezien mijn ex vrouw inmiddels gezocht wordt en op de lijst van internationale ontvoerders staat en al bezoek heeft gehad vand e duitse overheid en daar gedagvaard wordt. Er werd totaal niet geluisterd en er werd een omgangsregeling afgesproken waar ik het niet mee eens ben. Mag iemand van de kinderbescherming wel zo handelen?

Tevens werd er helemaal niet naar de bewijs stukken gekeken waaruit blijkt dat mijn ex vrouw niet geschikt is als moeder. Wie heeft hier ervaring mee en heeft raad voor mij.

Groeten fred
Raad heb ik niet, want de kinderbescherming, kijkt in veel gevallen naa rhet kind, maar hebben alleen eengesprek met de ouders en niet eens met het kind zelf...ik heb het zelf meegmaakt, ben al 3 jr gescheiden, en zie me kind alweer een jr niet, dit omdat ze zelf niet wilt, kind is 9 jr inmiddels, waarom wilt ze niet, omdat haar moeder dwars zit en kind hieronder lijd. kinderbescherming heeft tegen me ex gezegt dat ze de omgang weer op moet pakken maar het gewoon niet meer doet.
en wat de je er aan....niets want de vrouwen trekken altijd aan het langste eind....afwachten tot je kind 12 is en verstandig genoeg. om verhaal te halen bij je .....succes.


JohnH Geplaatst: 22 Nov 2005 09:23 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Lees de site www.SOS-PAPA.nl en huiver....
Gesloten