Drugsgebruik van moeder van me stiefkinderen

Plaats hier alles wat met alimentatie te maken heeft.
Plaats reactie
stiefmama2
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2013, 21:33

Drugsgebruik van moeder van me stiefkinderen

Bericht door stiefmama2 »

Hoi Ik ben nieuw hier en ik zal me eerst voorstellen, ik ben Stiefmoeder van 3 kinderen.
Mijn vriend is in een kort geding verplicht tot een betaling van kinderalimentatie, op zich niets mis mee, behalve het hoge bedrag wat nog aangevochten wordt.
Maar waar we eigenlijk mee zitten is dat we er net achter zijn gekomen dat buiten de joint die gerookt wordt door ex vriendin, ook ze nu aan de coke zit.
Vandaar de eis van hoge alimentatie, deze alimentatie zal hoogstwaarschijnlijk niet gebruikt worden voor kinderdoeleinde maar voor de behoefte aan drugs.

Ik heb me vandaag suf gezocht of we iets hier tegen kunnen doen op het internet en ik kom niet veel tegen.

Kan iemand mijn vertellen wat we kunnen doen aan de hele situatie en waar we moeten zijn voor de kinderen te beschermen van dit alles en de hoogte van de alimentatie aan te pakken.

stiefmama2
jotem
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 65
Lid geworden op: 02 nov 2009, 02:38

Re: Drugsgebruik van moeder van me stiefkinderen

Bericht door jotem »

Het is kiezen uit 2 (of meer) kwaden:

-niks doen (hopen dat ze niet al te gek gaat doen)
-AMK melding (en dan via de rechter hoofdverblijf claimen als AMK melding wat oplevert)

In het laatste geval krijg je wel te maken met bemoeizorg of in het ergste geval "ontvreemding" van de kinderen (geval Ilja).
Plaats reactie