Ex wil convenace niet ondertekenen

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
rory
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 jun 2012, 11:58

Ex wil convenace niet ondertekenen

Bericht door rory »

Uitspraak boedelscheiding is uit gesproken.
De gemeenschappelijke schulden zijn hoog. > €100.000
Ex weigert echter convenance te ondertekenen en mee te betalen. Ben bezig met nihilstelling aanvraag

Ex heeft het voor elkaar gekregen dat de belastingdienst haar huursubsidie €700 bij mij terug vordert omdat het op een gemeenschappelijke rekening per abuis is gestort. (Ik ben akkoord gegaan tijdens de zitting dat ze dit terug zou krijgen.)

Ik heb de belastingdienst toen verteld dat we ook gemeenschappelijke schulden (€10.000) hebben bij de (inkomsten) belasting en dit wil verrekenen. Dat de overige gemeenschappelijke schulden vele malen hoger zijn waar ze niet aan mee wil betalen. Ex wil Alleen maar halen zoals de huursubsidie. De belastingdienst wil nu beslag gaan leggen op mijn salaris voor €700. Kan dit zomaar? Mijn Advocaat kosten zijn vele malen hoger dan de €700. Zo word je als alleenverdiener totaal financieel kapot gemaakt.
:evil:
Plaats reactie