hoelang is alimentatie terug te vorderen??

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

hoelang is alimentatie terug te vorderen??

Bericht door sdwv »

JJ Geplaatst: 28 Dec 2005 06:25 pm Onderwerp: hoelang is alimentatie terug te vorderen??

--------------------------------------------------------------------------------
Een simpele vraag, zo lijkt het.
Maar ik heb daar nog geen antwoord op kunnen vinden.

Heb jaren wel alimentatie betaald, ook het hele riedeltje van RvK en alles meegemaakt.
Zou wel omgang moeten hebben met de kids , maar je weet het , helaas.
Betaal nu dus al 2 jaar geen alimentatie, maar nu.....

Tot hoelang is dat door ex en of kinderen terug te vorderen.
Ben bekend met lbio regels van max een half jaar achterstand.

Hoop op een zinvol antwoord.

Groetjes JJ


chaymo Geplaatst: 29 Dec 2005 01:09 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
helaas kan ik je geen exact antwoord geven maar ik heb met mijn huidige man meegemaakt dat hij allimentatie moet terug betalen van ongeveer 2002/2003 tot nu en geloof mij maar dat tikt aan.

Nogmaals een exact hoeveelheid aan jaren kan ik je niet geven maar bij ons duurt het dus alweer bijna 6 jaar reken maar uit.

Het feit dat jij niet betaalt omdat je je kinderen niet meer ziet, dat ziet een rechter ook niet als een excus helaas.

Misschien kun je je ex voor zijn en een rechtzaak tegen haar aanspannen waarom je je kinderen niet meer ziet. Daar in kan je ook verzoeken om een nihil stelling van het betalen aan allimentatie.

succes
Gesloten