Hoe nu verder?

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Ronald81
Frequent schrijver
Frequent schrijver
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 apr 2014, 13:45

Re: Hoe nu verder?

Bericht door Ronald81 »

Hoi iedereen,
Bedankt voor de steun tot nu toe

Maar weer eens een update:

Sinds de vorige maand is de mediation ten einde. Helaas zonder resultaat.
Eind februari wilde ik zelf al de stekker er al uit trekken, omdat ze afspraken gemaakt tijdens de mediation toen al naast zich neerlegde als het haar uit kwam.

Vervolgens in overleg met de mediatior toch nog 2 sessies gehad omdat we er bijna waren. Helaas bleek uit deze sessies dat mijn (h)ex helemaal geen zin had verdere afspraken te maken. En aan het einde ook geen zin had om het ouderschapsplan zoals het tot op dat moment was besproken de accorderen.

Helaas 9 maanden overleg blijkt nu voor niks te zijn geweest. En dus ook 9 maanden geld verspilling. Volgende maand is de nieuwe zitting.

Wel heeft ze nu gelukkig (voor onze zoon) weer een eigen huisje en nog werk, dus de rust voor hem is weer terug.

Wat kan ik van de zitting verwachten? Er is niks uit de mediation gekomen. en daardoor dus ook geen nieuwe alimentatie regeling, want er zijn geen nieuwe omgangs afspraken.
ll2014
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 696
Lid geworden op: 08 sep 2014, 21:35

Re: Hoe nu verder?

Bericht door ll2014 »

Volgens mij moet jij voor jezelf bepalen wat je graag wilt en dat het uitgangspunt laten zijn voor de zitting.
Als ik jou goed begrijp wil je ex eigenlijk helemaal geen mediation, want anders zouden er toch wel afspraken uitkomen. Probeer duidelijk te maken tijdens de zitting dat jij je best hebt gedaan tijdens de mediation, maar zij ermee is gestopt.
Plaats reactie