ik heb PIJN

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

ik heb PIJN

Bericht door sdwv »

Anonymous Geplaatst: 31 Mrt 2006 02:14 pm Onderwerp: ik heb PIJN

--------------------------------------------------------------------------------
Waar moet ik beginnen? Ik ben 35 en heb 3 dochters, 9 en 5 jr. bij mijn ex (75 km verderop) en mijn jongste is 9 mndn en is de bekroning op mijn huidige relatie. Mijn oudste 2 heb ik voor het laatst op 06-06-2004 gezien (22 MAANDEN!!), omdat IKZELF al het kontakt met mijn ex en dus automatisch ook met mijn kids heb verbroken. Dat klinkt (misschien) raar, maar ik kon niet meer! Ik was dat GETREITER en GELIEG van mn ex (EN haar ouders) zooo zat. Dat trok ik niet meer. Ik zag na mijn scheiding in 2002 ivm mijn toenmalige werk, mijn dochters om de 3 weekenden: 2 weekenden niet, 1 wel, enz. Dus 3weken zag ik ze niet, dan 2 dagen wel. Bouw dan maar eens een band op met je kinderen, laat staan dat je ze kan OPVOEDEN. Ze worden totaal door hun moeder beïnvloedt, ze geloven mij niet meer. Er wordt door hun "moeder" alleen maar negatief over hun "vader" gesproken, terwijl ik dat nooit over haar gedaan heb in het bijzijn van de kinderen. Dat is vaders eigen, geloof ik.
Anyway, ik heb dus het kontakt verbroken, IN HET BELANG VAN DE KINDEREN!!!! Zo hebben zij tenminste RUST! En ik ook, dacht ik toen. Maar inmiddels ben ik alleen maar onrustiger geworden! Ik ben een SLECHTE VADER !
Ik weet het allemaal niet meer en ga daarom nu stoppen. later meer


Marco/Monique Geplaatst: 01 Apr 2006 10:10 am Onderwerp: Ik heb pijn

--------------------------------------------------------------------------------
Je doet het juist fantastisch!! Helemaal in het belang van de kinderen denk je nu, daar zou je ex een voorbeeld aan moeten nemen.

Mijn man heeft dit ook gedaan vorig jaar juni. Samen met zijn advocaat besloten om de kinderen voorlopig niet te zien, een zg time-out van een maand of 4.
Hij was het constante gezeur, gelieg en gezeik (sorry voor het woord) meer dan zat. De kinderen leden eronder en wij, zijn gezin, leed eronder.

Na 5 maanden (ja, de ex wilde ze niet meer meegeven na 4 maanden) hebben de kinderen blijkbaar zelf een vuist gemaakt en geeist van moeder dat ze naar hun vader konden. Ze mistte ons.

Nu loopt het kontakt tussen vader en moeder redelijk, natuurlijk zijn ups en downs, maar we zien de kinderen zeer regelmatig.

Het AMK heeft zelf gezegd dat de kinderen vanzelf opstaan om hun rechten op te eisen!

Dus houdt moed en zie dat je niet de enige bent met dit probleem.

Heel veel wijsheid en sterkte toegewenst,

Marco/Monique
Gesloten