LBIO

Plaats hier alles wat met alimentatie te maken heeft.
dessert71
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 aug 2014, 13:59

Re: LBIO

Bericht door dessert71 »

maar moet de rechtbank het niet rechtstreeks naar mij toesturen? dat is nml niet gebeurd
ll2014
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 696
Lid geworden op: 08 sep 2014, 21:35

Re: LBIO

Bericht door ll2014 »

Dat had zeker gemoeten, je had ook bericht moeten krijgen dat je ex een verzoek had ingediend, en dan had je daar verweer op kunnen geven.
dessert71
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 aug 2014, 13:59

Re: LBIO

Bericht door dessert71 »

ik heb alleen de beschikking van het lbio wat door de rechtbank is afgegeven.
pfff en nu, morgen contakt met een advocaat. hopenlijk kunnen die de hele schuld wegstrepen. ik zou het anders helemaal niet meer weten
kiekiek
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 nov 2014, 07:26

Re: LBIO

Bericht door kiekiek »

Vreemd verhaal, ik begin haast te denken dat er hier uit een dikke duim wordt gezogen of dat er sprake is van fraude. Heeft jou hex misschien een instemmings mail gestuurd namens jou naar haar advokaat, zodat de rechtbank op het verkeerde been is gezet en vervolgens een beschikking heeft afgegeven? Kan ik het alleen niet rijmen dat je de beschikking via het LBIO hebt gekregen.
Ik weet ook lang niet alles, maar door gemaakte fouten uit het verleden, probeer ik anderen op een positieve manier te helpen.
dessert71
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 aug 2014, 13:59

Re: LBIO

Bericht door dessert71 »

ik kreeg absoluut geen medewerking van mijn ex, de gemeente die de bijstand betaalt aan mijn ex of het lbio. ik heb om bedragen gevraagd waar die berekeningen zijn van opgemaakt, geen antwoord. ik heb niks uit mijn duim gezogen. de eerste vordering van lbio was iets van 3500 maar daar kwam nog eens over de 500 bovenop. heb toen kenbaar gemaakt dat van die hele berekeningen niks klopte. 4 maanden stil en nu kreeg ik afgelopen week de eis van 15.000+ vanwege weekend was er niemand beschikbaar, maar in de brief stond ook nog eens uitdrukkelijk vermeld :Verder deel ik u mede dat mijn bureau niet rechtstreeks met u over de zaak correspondeert.
dessert71
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 aug 2014, 13:59

Re: LBIO

Bericht door dessert71 »

wat is een instemmingsmail???? en hoe kom ik daar achter
dessert71
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 aug 2014, 13:59

Re: LBIO

Bericht door dessert71 »

zo een nieuwe update over de mafiapraktijken van LBIO. ik heb een advocaat moeten nemen, maar dat stopt dat kapotmakerij van lbio niet. heb sinds kort werk, grensoverschrijdend.( duitsland) kreeg afgelopen week een brief van basisadministratie persoonsgegevens en reisdocumenten. mijn paspoort is dus geregristreerd door die aasgieren.. advocaat heeft al contakt gehad met lbio, het enigste middel dat zij willen voordat ze die regristratie laten vallen is dat ik de helft van € 15.200 per direk betaal en voor het resterend bedrag een betaalafspraak maak. Al had ik dat geld, dan nog kregen ze niks van mij. ik heb zwart op wit van de gemeente een brief uit 2012 dat de allimentatie bevroren werd. Lbio intereseert dat allemaal niet. ik krijg nu echt de neiging om met die fokker van het lbio te gaan praten. dan sla ik hem alle tanden uit zijn bek. dit is puur kapotmakerij wat die doen. advocaat gaat mijn ex aanschrijven voor het stop te zetten en anders kort geding. helaas moet dat voor 11 februari voor zijn gekomen want ik vrees dat het lbio zich nergens wat van aantrekt. ( ik moest voor 11 februari die 15.000 betaald hebben) iemand een tip of weet iemand hoe je een bom maakt? die mafiapraktijken moeten nu kappen
kiekiek
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 nov 2014, 07:26

Re: LBIO

Bericht door kiekiek »

dessert71 schreef:ik heb zwart op wit van de gemeente een brief uit 2012 dat de allimentatie bevroren werd. Lbio intereseert dat allemaal niet.
Ik begrijp je frustratie, maar is het nu niet aan het lbio om even bij de gemeente te gaan verifieren dat de alimentatie bevroren is? Ze proberen het balletje bij jou neer te leggen, maar ze moeten e.e.a. gaan afstemmen met de gemeente waar jij die brief van hebt ontvangen.
Ik weet ook lang niet alles, maar door gemaakte fouten uit het verleden, probeer ik anderen op een positieve manier te helpen.
dessert71
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 aug 2014, 13:59

Re: LBIO

Bericht door dessert71 »

dat is ja nu net het probleem, ze zeggen letterlijk zij(lbio) moeten opdracht krijgen van de gemeente. Ik moet dus 'alle moeite' doen. daarom zei ik al het is puur kapotmakerij wat die mafia doet. Als ze al een advocaat niet geloven, kan er maar op 2 manieren hun akties stop gezet worden. 1 door de opdracht gever ( als ze die al geloven). 2. een rechter.

is de volgende vraag natuurlijk hoelang een rechter nodig heeft om een conclussie te trekken. ik vrees nog steeds dat er meteen op de einddatum niet zo plesante verrassingen op me afkomen. en dat allemaal omdat die ex van me tegenwerkt.
kiekiek
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 nov 2014, 07:26

Re: LBIO

Bericht door kiekiek »

dessert71 schreef: ze zeggen letterlijk zij(lbio) moeten opdracht krijgen van de gemeente.
Kan de gemeente dan geen contact opnemen met het lbio om die opdracht te geven?
Ik weet ook lang niet alles, maar door gemaakte fouten uit het verleden, probeer ik anderen op een positieve manier te helpen.
dessert71
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 aug 2014, 13:59

Re: LBIO

Bericht door dessert71 »

opdrachtgeefster is mijn ex, volgens lbio.
alleen mijn ex kan daar opdracht toe geven. mijn ex kreeg die opdracht om het lbio te contacteren weer van de gemeente waar zij haar bijstandsuitkering van krijgt. het geld gaat ook niet naar mijn ex maar rechtstreeks van het lbio naar de gemeente. oftewel, zoek het maar uit wie het haasje word. daarom ook de advocaat.
Voiceless
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 251
Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:50

Re: LBIO

Bericht door Voiceless »

Het LBIO kan zo tot inning overgaan, behalve als er een procedure aanhangig is, dacht ik. Ik zou die zo snel mogelijk opstarten, anders plunderen ze zo jouw bankrekening en leggen ze (loon)beslag.

Ik blijf het vreemd vinden dat ze de vordering niet willen onderbouwen met een berekening. Wat zegt jouw advocaat daarvan?
dessert71
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 aug 2014, 13:59

Re: LBIO

Bericht door dessert71 »

met berekening bedoel ik wat er in de beschikking staat. de berekening van lbio is duidelijk. vanaf het begin dat ik van mijn ex af ben ( juni 2011) tot heden 175 elk kind elke maand, en dan nog de inflatie en dan nog die procenten van het lbio. mijn advocaat heeft 2x geprobeerd met het lbio te praten, maar die gasten zijn stront eigenwijs. die zeggen alleen dokken. en ze mogen niet overgaan in inning omdat ik officiel van hun de tijd heb gekregen tot 11 februari. alleen als ze me snaaien in duitsland hang ik. mag ik meteen afspekken of zitten gaan. alleen al hoe de lbio werkt heb ik een opgebouwde haat tegen die gasten. ik heb ook al geklaagd bij de nationale ombudsman en de 2de kamer ( ja die overbetaalde rijksoverheid ambtenaren) ombudsman kan niks doen en de 2de kamer nog geen reactie wat ik ook wel vermoed wat niet zal gebeuren. weet iemand hoe lang het kan duren voordat een kort geding kan voorkomen vanaf het moment van aanvraag?
ll2014
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 696
Lid geworden op: 08 sep 2014, 21:35

Re: LBIO

Bericht door ll2014 »

LBIO gaat alleen tot inning van alimentatie over als daar een beschikking van een rechter aan ten grondslag ligt.
Je noemt 175 euro per kind vanaf juni 2011.
Is er een uitspraak van de rechter over geweest?
Heeft je ex misschien een verzoek bij de rechter gedaan en heb je daar al of niet per ongeluk niet op gereageerd?
Ook gaat LBIO een achterstand ouder dan 6 maanden niet innen, maar het kan natuurlijk wel zo zijn dat in de afgelopen 6 maanden een uitspraak door de rechter is gedaan met terugwerkende kracht tot juni 2011.
dessert71
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 aug 2014, 13:59

Re: LBIO

Bericht door dessert71 »

er is een uitspraak geweest. je moet binnen 3 maanden reageren, maar als die oplichters die beschikking 2.5 maand vast houden en dan vlak voor de feestdagen versturen kun je er gif op nemen dat die te laat binnen komt. en dat is het geval, ook had ik geen bericht gekregen dat ze naar de rechtbank gingen. dus alles erg sneaky
Plaats reactie