kan dit wel ?

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Plaats reactie
jer83
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 sep 2014, 20:25

kan dit wel ?

Bericht door jer83 »

Hoi ff in het kort ik ben vader van een tweeling j/m 3 jaar we zijn als goede vrienden en goed overleg en goede afspraken uit elkaar gegaan tot zover geen probleem ik was al depressief toen ik daar alleen in dat grote lege huis zat geen inkomens huis met 30 verlies verkocht bank wou niet meewerken van het een kwam het ander raakte ik aan drank en drugs heb dot heel lang kunnen verbergen voot iedereen en ja ook ik ging er aan onderdoor ik kwam trug bij me ouders en door de drugs en drank heb ik een tijdje mijn weekenden verwaarloosd ( heb ze elk weekend ) veel kwade gezichten en bange kinderen maar ik raakte erbovenop werd clean zag de zin van het leven weer kreeg een eigen huis en alles weer voor mekaar

Maar mijn ex is achterdochtig en wil mij nu gaan verbieden dat ik bepaalde mensen niet meer mijn huis inlaat zowel doordeweeks als r geen kinderen zijn als in het weekend als ze r wel zijn ook wil ze me gaan dwingen te stoppen met drinken drink nu hooguit 1 a 2 x in de twee weken ma alleen als r geen kinderen zijn nu is mijn vraag kan ze dit maken ? Zo ja hoe komt het r uit te zien zo nee hoe kan ik die dreigementen stoppen ? Iemand raad ?
Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 dec 2009, 11:18

Re: kan dit wel ?

Bericht door Casper »

Je zult het vertrouwen terug moeten winnen. Dit lukt je niet door nu het conflict op te zoeken en juridisch getouwtrek te beginnen. Ga dus, in ieder geval voor een tijd en in ieder geval voor zover het kan, mee in die eisen. Dan kan het na een herstelperiode wel weer wat relaxter worden. Succes!
Plaats reactie