petitie omtrent belastingteruggaaf kinderalimentatie

Plaats hier alles wat met alimentatie te maken heeft.
Plaats reactie
roadie666
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 nov 2014, 23:49

petitie omtrent belastingteruggaaf kinderalimentatie

Bericht door roadie666 »

Hallo mede alimentatie-betalende vaders! Ik betaal, net als velen onde ons, een bedrag voor het levensonderhoud van mn kind. Prima, is nou eenmaal zo. Nou is er in de vaststelling over de hoogte van dit bedrag rekening gehouden met de belastingteruggaaf. Algemeen bekend. Nou gaat de overheid de belastingvoordeel schrappen waardoor we allemaal een financiele strop om de nek gelegd krijgen. Daarom heb ik een petitie gestart, in de hoop dat het kabinet een run op rechters en advocaten, die hier uit voort gaat vloeien, kan voorkomen. Tekenen asjeblieft, hoe meer handtekeningen hoe meer steun! https://petities.nl/petitie/belastingte ... atie-terug
kiekiek
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 nov 2014, 07:26

Re: petitie omtrent belastingteruggaaf kinderalimentatie

Bericht door kiekiek »

Getekend, goede aktie!
Ik weet ook lang niet alles, maar door gemaakte fouten uit het verleden, probeer ik anderen op een positieve manier te helpen.
Rocco
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 179
Lid geworden op: 06 okt 2014, 16:36

Re: petitie omtrent belastingteruggaaf kinderalimentatie

Bericht door Rocco »

Helemaal netjes. Getekend. Heb em ook in mijn omgeving gedeeld.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Stiefmamma
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 aug 2012, 15:31

Re: petitie omtrent belastingteruggaaf kinderalimentatie

Bericht door Stiefmamma »

Getekend!

ALLE alimentatie betalende vaders zijn de pineut van deze regeling. Belachelijk! Alsof al die mannen het geld hebben om om herziening te vragen. Er zou een regeling moeten komen dat zodra het voordeel vervalt (1 januari 2015) bij alle vaders dit bedrag automatisch van de alimentatie wordt afgetrokken.
robb
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 144
Lid geworden op: 12 nov 2014, 08:31

Re: petitie omtrent belastingteruggaaf kinderalimentatie

Bericht door robb »

Ik teken mee.
roadie666
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 nov 2014, 23:49

Re: petitie omtrent belastingteruggaaf kinderalimentatie

Bericht door roadie666 »

Hopelijk maken we er zo een succesverhaal van. Je moet tenslotte ergens beginnen en zon petitie is dan een goede start, lijkt me. Zolang we er in ieder geval maar ruchtbaarheid aan geven en iedereen in onze omgeving laten tekenen, zijn ze er straks in den haag wellicht van onder de indruk. Dus deel het op facebook, instagram en weet ik welke sociale media we nog meer hebben, ik weet zeker dat dit verhaal voor 1000en mensen van toepassing is
james95361
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2014, 22:11

Re: petitie omtrent belastingteruggaaf kinderalimentatie

Bericht door james95361 »

Goede actie.

Heb zojuist getekend.

Is er al bekend hoeveel handtekeningen er zijn ? Zo ja, kunnen we daar dan iets mee aanrichten ?

Ben benieuwd als dat het geval is hoe we dat dan aanpakken. Ik ben bereid een bijdrage te leveren.

Gr. James
Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 dec 2009, 11:18

Re: petitie omtrent belastingteruggaaf kinderalimentatie

Bericht door Casper »

Ik heb natuurlijk ook getekend.

Er zijn op dit moment 229 handtekeningen. Je kunt ook rechtstreeks naar tweede-kamerleden mailen, dit is soms effectief. Email adressen zijn makkelijk te vinden.
Plaats reactie