Alimentatie berekenen, salaris nieuwe partner?!

Plaats hier alles wat met alimentatie te maken heeft.
kiekiek
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 nov 2014, 07:26

Re: Alimentatie berekenen, salaris nieuwe partner?!

Bericht door kiekiek »

Rocco schreef:Gun dit type egoistische hex niets.
Zeg maar gerust dat dit soort hexen gewoon over lijken gaan om korte termijn doelen voor eigen gewin binnen te halen. Egoisme om de kinderen zoveel mogelijk naar zichzelf toe te harken en uit op geld. Voor KA nemen ze een bijstandsadvokaatje in de arm en als je een van de kinderen onterft interesseert het ze totaal niet. Dat de kinderen de speelbal worden gemaakt, maakt ze ook niet uit, als ze zelf maar gelukkig worden. Allemaal onbegrijpelijk. Voor mij wel reden om door te vechten om in ieder geval later aan de kinderen te laten zien dat ik er in ieder geval alles aan heb gedaan.
Ik weet ook lang niet alles, maar door gemaakte fouten uit het verleden, probeer ik anderen op een positieve manier te helpen.
robb
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 144
Lid geworden op: 12 nov 2014, 08:31

Re: Alimentatie berekenen, salaris nieuwe partner?!

Bericht door robb »

Wat een vreselijke verhalen lees ik hier toch. Ga er toch niet van uit dat hier hier zulke ellende zal gaan worden. Ik weet wel dat mijn expartner goed voor onze kinderen is. En denk ook niet dat ze ze bij mij weg zal houden, of proberen. Uiteraard wil ze wel een flinke bijdrage in de alimentatie. Maar daar kan ik volgens de advocaat moeilijk om heen. het wrange is natuurlijk wel, dat zij de keuze heeft gemaakt bij mij weg te willen, ik moet haar dus missen, de kinderen gedeeltelijk en moet er nog voor betalen ook. Ik weet dat het heel gewoon is om alimentatie te betalen, maar het voelt alsof ik haar moet betalen om weg te gaan.
ll2014
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 696
Lid geworden op: 08 sep 2014, 21:35

Re: Alimentatie berekenen, salaris nieuwe partner?!

Bericht door ll2014 »

robb schreef:Ga er toch niet van uit dat hier hier zulke ellende zal gaan worden.
Ik hoop voor je dat je gelijk hebt, maar tegelijk denk ik ook aan een jaar of 3 terug toen ik dat ook nog dacht.
Ondertussen weet ik beter, mijn ex vond het plotseling nodig om een advocaat in de arm te nemen in plaats van een mediator zoals we afgesproken hadden.
Toen is de ellende begonnen. Eerst zouden we zogenaamd via de advocaten kunnen overleggen om tot oplossingen te komen, maar daar is nooit iets van gekomen, ze wilde de zaken voorleggen aan de rechter omdat dit duidelijkheid zou opleveren.
Nu het gerechtshof uiteindelijk in de beroepszaak een uitspraak heeft gedaan en ze dus de gewenste duidelijkheid zou moeten hebben onderzoekt ze de mogelijkheid van cassatie en negeert volkomen de uitspraak van het hof.
Het gaat dus absoluut niet om duidelijkheid, maar waarschijnlijk om mij maximaal dwars te zitten, waar ik dat dan ook aan verdiend mag hebben.
Zij is tenslotte degene geweest die weg wou.
Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat degene die breekt ook de rekening betaalt....
robb
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 144
Lid geworden op: 12 nov 2014, 08:31

Re: Alimentatie berekenen, salaris nieuwe partner?!

Bericht door robb »

Zal die eens aankaarten, jij wil weg, jij betaald er maar voor. Dan zijn vast de poppen aan het dansen.
Plaats reactie