Alimentatie en schuldverdeling

Plaats hier alles wat met alimentatie te maken heeft.
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: Alimentatie en schuldverdeling

Bericht door The Driver »

Ik had een van mijn dochters eens opgehaald om haar verjaardag bij mijn hex te vieren. Alle boodschappen betaald. Hex geen cent aan bijgedragen. Breng ik mijn dochter bij moeder thuis, had ik een compact camera-tje van Sony om een en ander op te nemen. Gaat mijn hex onmiddellijk uit haar dak, van welk geld ik dat ding had gekocht, dat geld kwam haar toe, want alles wat ik meer verdien dan het bijstandsniveau moest naar haar gaan. En natuurlijk ook waar de kinderen bij waren.
Dan rest je maar één ding : omdraaien en weg wezen.
robb
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 144
Lid geworden op: 12 nov 2014, 08:31

Re: Alimentatie en schuldverdeling

Bericht door robb »

Mijn ex is te slim om zo uit haar vel te springen, zeker in het bijzijn van anderen. Wat een bizar gedrag zeg.
kiekiek
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 nov 2014, 07:26

Re: Alimentatie en schuldverdeling

Bericht door kiekiek »

The Driver schreef:dat geld kwam haar toe, want alles wat ik meer verdien dan het bijstandsniveau moest naar haar gaan
Waarom gedragen vrouwen zich na een scheiding vaak als een parasiet?
Ik weet ook lang niet alles, maar door gemaakte fouten uit het verleden, probeer ik anderen op een positieve manier te helpen.
ll2014
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 696
Lid geworden op: 08 sep 2014, 21:35

Re: Alimentatie en schuldverdeling

Bericht door ll2014 »

kiekiek schreef:
The Driver schreef:dat geld kwam haar toe, want alles wat ik meer verdien dan het bijstandsniveau moest naar haar gaan
Waarom gedragen vrouwen zich na een scheiding vaak als een parasiet?
Soms denk ik dat ze dat voor een scheiding ook al doen, maar dat het ons dan niet opvalt.....
Danny54
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 60
Lid geworden op: 19 dec 2014, 10:38

Re: Alimentatie en schuldverdeling

Bericht door Danny54 »

ll2014 schreef:
kiekiek schreef:
The Driver schreef:dat geld kwam haar toe, want alles wat ik meer verdien dan het bijstandsniveau moest naar haar gaan
Waarom gedragen vrouwen zich na een scheiding vaak als een parasiet?
Soms denk ik dat ze dat voor een scheiding ook al doen, maar dat het ons dan niet opvalt.....
Denk dat bij een hoop vrouwen de schuldvraag meespeelt. Jij hebt de schuld van de scheiding en /dus/ hebben ze recht op je geld.

Fascinerend soms om te zien hoe moeilijk ze zich in bochten moeten wringen om die slachtofferrol in te kunnen... soms is het niet makkelijk.

(Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo ^^ )
ll2014
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 696
Lid geworden op: 08 sep 2014, 21:35

Re: Alimentatie en schuldverdeling

Bericht door ll2014 »

Danny54 schreef:Denk dat bij een hoop vrouwen de schuldvraag meespeelt. Jij hebt de schuld van de scheiding en /dus/ hebben ze recht op je geld.
Als ik zo om me heen kijk is het in meer dan de helft van de gevallen de vrouw die genoeg heeft van de relatie en dus de schuld heeft van de scheiding.
Danny54
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 60
Lid geworden op: 19 dec 2014, 10:38

Re: Alimentatie en schuldverdeling

Bericht door Danny54 »

ll2014 schreef:
Danny54 schreef:Denk dat bij een hoop vrouwen de schuldvraag meespeelt. Jij hebt de schuld van de scheiding en /dus/ hebben ze recht op je geld.
Als ik zo om me heen kijk is het in meer dan de helft van de gevallen de vrouw die genoeg heeft van de relatie en dus de schuld heeft van de scheiding.
Haha... jaaaaaaa, dat klopt. Maar dat betekent nog niet dat je er niet alsnog de schuld van krijgt... :roll: (Die van mij ging er vandoor met 1 van mijn vrienden en vroeg de scheiding aan zelf aan; maar alsnog gooit ze de bal op dat het allemaal aan mij ligt, en dat ze daarom zielig is)
Plaats reactie