Complete dossier advocaat opvragen

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Plaats reactie
Cxm
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2017, 00:42

Complete dossier advocaat opvragen

Bericht door Cxm »

Beste leden, ik zit in een strijd verwikkeld met JBGLD en de moeder van mijn jongste zoon. Nu heb ik een advocaat die op zijn zachts gezegd erg slecht is. Enkele voorbeelden: Is vergeten bewijzen en verweer bij de rechtbank in te dienen voor de zitting, aantoonbare leugens die zeker invloed hebben van de tegenpartij wordt niet tegen in gegaan, is al 4 weken onmogelijk om contact met hem te krijgen, etc, etc... Nu weet ik dat ik niet heel slim geweest bent om mijn dossier volledig bij hem neer te leggen en ik heb geen enkele kopie. Wel heb ik een aantal keren een kopie van het complete dossier telefonisch opgevraagd maar krijg het gewoon niet. Wie van jullie kan mij een voorbeeld brief mailen om het volledige dossier op te vragen zodat hij er niet meer onderuit kan? Ik ben jullie echt alvast ontzettend dankbaar.
BetsLenie
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 132
Lid geworden op: 14 sep 2016, 16:14

Re: Complete dossier advocaat opvragen

Bericht door BetsLenie »

Misschien zeggen dat je een klacht bij de orde van advocaten in zult dienen als ze niet per omgaande het dossier inleveren.
Plaats reactie