HELP! mn ex vriendin is weg met mn dochter!

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
WaVe!
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 116
Lid geworden op: 13 apr 2018, 16:39
Locatie: Den Haag

Re: AUB HELP: mn dochter is weg met mn vriendin

Bericht door WaVe! »

en mn advocaat zoekt getuigen die kunnen aantonen dat ik n goede vader ben.
ik bestelde een sprookjeshuwelijk, maar de heks zat inbegrepen :evil:
Leermoment
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 280
Lid geworden op: 04 nov 2017, 09:35

Re: AUB HELP: mn dochter is weg met mn vriendin

Bericht door Leermoment »

Je zou natuurlijk bij de politie je dossier kunnen opvragen. Daar staan als het goed is geen belastende dingen in. Toon je aan dat je geen crimineel bent. Verder zou je je correspondentie kunnen meesturen als bewijs zodat de rechter kan zien dat jij wel stappen hebt ondernomen waaruit blijkt dat jij wel wil communiceren en dat zij tegenwerkt. Tevens kan jij een verklaring opstellen waarin jij beschrijft wat jij allemaal met je kind doet, hoe zo’n dag er bij jou uitziet. hoe jij je nu voelt en dat je haar mist. Verder eis je natuurlijk datde9mgang per direct weer op gang gebracht wordt en stel je dat je bereid bent ouderschapsbemiddeling te doen met je ex. Dan is een getuigenverklaring misschien niet eens nodig.
foolish
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 nov 2017, 12:53

Re: AUB HELP: mn dochter is weg met mn vriendin

Bericht door foolish »

Hi Wave,

Kutsituatie. Laat je niet gek maken door leugens over mishandeling en dat soort gelul. Is er aangifte gedaan? Zo nee, is het haar woord tegen het jouwe.

Span een kort geding aan, hou het zakelijk en zeg dat jij het beste wil voor je kind. Een kind heeft recht op een vader. Praat niet in jouw belang, maar in het belang van je dochter.
WaVe!
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 116
Lid geworden op: 13 apr 2018, 16:39
Locatie: Den Haag

Re: AUB HELP: mn dochter is weg met mn vriendin

Bericht door WaVe! »

Leermoment schreef: 24 apr 2018, 07:28 Je zou natuurlijk bij de politie je dossier kunnen opvragen. Daar staan als het goed is geen belastende dingen in. Toon je aan dat je geen crimineel bent. Verder zou je je correspondentie kunnen meesturen als bewijs zodat de rechter kan zien dat jij wel stappen hebt ondernomen waaruit blijkt dat jij wel wil communiceren en dat zij tegenwerkt. Tevens kan jij een verklaring opstellen waarin jij beschrijft wat jij allemaal met je kind doet, hoe zo’n dag er bij jou uitziet. hoe jij je nu voelt en dat je haar mist. Verder eis je natuurlijk datde9mgang per direct weer op gang gebracht wordt en stel je dat je bereid bent ouderschapsbemiddeling te doen met je ex. Dan is een getuigenverklaring misschien niet eens nodig.
politie dossier is opgevraagd, verder geef je wederom goed advies dank je wel
ik bestelde een sprookjeshuwelijk, maar de heks zat inbegrepen :evil:
WaVe!
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 116
Lid geworden op: 13 apr 2018, 16:39
Locatie: Den Haag

Re: AUB HELP: mn dochter is weg met mn vriendin

Bericht door WaVe! »

foolish schreef: 24 apr 2018, 16:55 Hi Wave,

Kutsituatie. Laat je niet gek maken door leugens over mishandeling en dat soort gelul. Is er aangifte gedaan? Zo nee, is het haar woord tegen het jouwe.

Span een kort geding aan, hou het zakelijk en zeg dat jij het beste wil voor je kind. Een kind heeft recht op een vader. Praat niet in jouw belang, maar in het belang van je dochter.
nee er is geen aangifte gedaan, geen melding niks noppes nada en t kan ook niet want ben geen vechtersbaasje, ben verbaal al heel sterk.

Ik praat alleen maar in belang van mijn dochter heb het in elk mail over
ik bestelde een sprookjeshuwelijk, maar de heks zat inbegrepen :evil:
Leermoment
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 280
Lid geworden op: 04 nov 2017, 09:35

Re: AUB HELP: mn dochter is weg met mn vriendin

Bericht door Leermoment »

Hoi Wave,

Zo te zien ben je goed voorbereid en hopelijk zal de omgangsregeling met je dochter snel weer op gang komen. Zolang je het belang van je dochter voorop stelt, doe je het helemaal goed. Ik ben benieuwd wanneer er een zitting is en wellicht schrikt je ex er zo van dat jullie er alsnog uit gaan komen. Sterkte ermee.
WaVe!
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 116
Lid geworden op: 13 apr 2018, 16:39
Locatie: Den Haag

Re: AUB HELP: mn dochter is weg met mn vriendin

Bericht door WaVe! »

Leermoment schreef: 26 apr 2018, 12:37 Hoi Wave,

Zo te zien ben je goed voorbereid en hopelijk zal de omgangsregeling met je dochter snel weer op gang komen. Zolang je het belang van je dochter voorop stelt, doe je het helemaal goed. Ik ben benieuwd wanneer er een zitting is en wellicht schrikt je ex er zo van dat jullie er alsnog uit gaan komen. Sterkte ermee.
fijn zo'n reactie na een zware dag, laat me dat eerst zeggen 😍

ik doe mn best, alles voor mijn kleine meid. Moeders vergeten dat zij het kind 9 maanden dragen, hierna nemen wij vaders het over en dragen het in ons hart.

dank u wel, ik hoop het ook
ik bestelde een sprookjeshuwelijk, maar de heks zat inbegrepen :evil:
Leermoment
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 280
Lid geworden op: 04 nov 2017, 09:35

Re: AUB HELP: mn dochter is weg met mn vriendin

Bericht door Leermoment »

Zo frustrerend dit. Het enige wat ik nog kan bedenken naast de eerdere tips is dat je asap een kort geding aanspant tegen je ex. Hopelijk heb je dat al gedaan en anders maandag ochtend meteen laten doen door je advocaat. Ga in dit geval wel in de aanval tegen je ex. Eis dat ze stopt met valse beschuldigingen en wellicht kan je advocaat nog eea verzinnen. Waarom zo hard aanpakken? Simpel, zo laat je de rechter zien dat ze echt te ver gaat EN het is mijn ervaring dat de rechter altijd een middenweg zal zoeken terwijl dat niet altijd recht doet. Stel ook dat omgangsregeling onder begeleiding onzin is. Ontken alle valse beschuldigingen en ga niet je onschuld proberen te bewijzen. Zij moeten hun beschuldigingen met bewijzen onderbouwen en jij moet alleen die bewijzen ontkrachten. Belangrijkste is heel snel een kort geding. Suc6
WaVe!
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 116
Lid geworden op: 13 apr 2018, 16:39
Locatie: Den Haag

Re: AUB HELP: mn dochter is weg met mn vriendin

Bericht door WaVe! »

het is erg frusterend want het CJG geeft weer aan dat mijn ex niet te bereiken is en niet wilt meewerken en dus kunnen zij niks voor mij/ons doen. Lekker dan denk ik dan als dit soort instanties geeneens druk kunnen uitoefenen en maar hard schreeuwen dat ze aan het belang van kind denken. Ze hebben het nu weer neergelegd bij Veilig Thuis en krijg ik dat kastje naar muur spelletje. Veilig Thuis zei me daarvoor nog en via een brief dat ik hen niet moest lastig vallen en echt bij het CJG moe(s)t zijn.

Haar advocaat zit er ook voor jan lul. Die is continue op cursus, druk, onbereikbaar, vrij, etc.

Politie aangifte, daar zit een kreng die dit soort zaken behandeld en mij en mijn advocaat afsnauwd dat er een voorlopig voorziening moet zijn voordat je aangifte doet. Ontvoering is het niet want zij weten waar het kind is dus "zal de Of. v Just. geen ene reet doen met uw aangifte meneer, kennelijk is dit uw leven" zegt ze letterlijk. Art 279 ontrekken aan het ouderlijk gezag kennen ze kennelijk niet zonder een voorlopig voorziening.

Mijn advocaat is bezig geweest met haar voorbereiding voor een dagvaarding, kort geding totdat ze gisteren een ziek kind kreeg. Ik heb mijn zus, broer en goede jeugdvriend een verslag laten schrijven over mijn omgang als vader met een kopie ID erbij. Ik heb alles uitgewerkt vanaf dag 1 van mijn relatie met mijn ex, bankafschriften van stoneringen en schulden van haar erbij gevoegd.

En dan komen straks ook de vrije dagen nog....4 en 5 mei, etc. Slopend gewoon dat wachten en je kind niet zien.
ik bestelde een sprookjeshuwelijk, maar de heks zat inbegrepen :evil:
Leermoment
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 280
Lid geworden op: 04 nov 2017, 09:35

Re: AUB HELP: mn dochter is weg met mn vriendin

Bericht door Leermoment »

Heel vervelend dat je advocaat nu een ziek kind heeft maar dat is niet jouw probleem. Dan kan een collega de taken overnemen. Advocaten verdienen heel veel geld en daar mag je wat voor terug verwachten. Als je eenmaal een kort geding hebt aangespannen, dan loopt het. Dan zal je nog veel vertragingstactieken tegenkomen maar dan is er tenminste beweging in de zaak. Straks spant zij een zaak tegen jou aan en sta je altijd iets zwakker, helemaal als man.

Heb je mijn eerdere tips al uitgevoerd? Jouw verslag, hoe een dag met je dochter eruit ziet? Hoe jij je voelt en hoe jij de omgangsregeling voor je ziet? Is in mijn ogen meer waard dan een verklaring van vrienden en familie. Die zeggen toch niks negatiefs over jou en dat weet een rechter ook. Sterker nog, als er een discutabel punt in een verklaring zit, kan je ex daarover gaan zeiken. Pas op!

Als de zaak eenmaal loopt, heb dan geduld. Suc6 ermee.
WaVe!
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 116
Lid geworden op: 13 apr 2018, 16:39
Locatie: Den Haag

Re: AUB HELP: mn dochter is weg met mn vriendin

Bericht door WaVe! »

Ja ik heb een verslag gemaakt hoe mijn dag eruit ziet met mn dochter.
ik bestelde een sprookjeshuwelijk, maar de heks zat inbegrepen :evil:
WaVe!
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 116
Lid geworden op: 13 apr 2018, 16:39
Locatie: Den Haag

Re: AUB HELP: mn dochter is weg met mn vriendin

Bericht door WaVe! »

de afspraak voor aangifte (bij n ander agente) van vandaag 11 u is 2 uurtjes (9:00) van te voren afgezegd door de politie. Zij vinden dat de agente die de zaak in behandeld (en van alle kanten tegenwerkt en belemmerd) het verder mag afhandelen op zondag 6 mei.

mn advocaat is pissig, heeft gebeld maar werd ook verwezen naar de agente op 6 mei. Die agente (zij gaat over familiezaken) wilt alleen maar op zondag afspreken omdat ze dan hoopt dat ik alleen als burger en zonder advocaat kom zodat ze me kan afsnauwen en de deur kan wijzen.

Het kort geding gaat op de post en Veilig Thuis heeft n melding van hoog prioriteit gemaakt omdat in een telefoongesprek van zaterdag waarin ik mijn dochter sprak zij huilend zei dat ze terug wilt naar huis en op het einde schreeuwde ze iets van "mama doet me pijn, me arm" of iets en werd t gesprek afgekapt.

Ik neem gelukkig al mn gesprekken op!
ik bestelde een sprookjeshuwelijk, maar de heks zat inbegrepen :evil:
Leermoment
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 280
Lid geworden op: 04 nov 2017, 09:35

Re: AUB HELP: mn dochter is weg met mn vriendin

Bericht door Leermoment »

Dit lijkt ook wel een soap tw worden. Hoe is het mogelijk dat ze 2 uur voor een afspraak bedenken dat deze verplaatst moet worden. Helaas niks aan te doen. Bereid je goed voor op de aangifte, desnoods met alle punten geschreven op papier. Wees neutraal en feitelijk tijdens de aangifte en laat je niet op stang jagen. Hou je aan je plan en wijk hier ook niet van af. Leesn voordat je gaat tekenen, de aangifte goed door. Mag best tijd kosten hoor. Als alles naar tevredenheid is, dan pas tekenen.

Goed dat je alle gesprekken opneemt. Ik heb zo’n app nog niet gevonden voor de iPhone.

Suc6 zondag.
WaVe!
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 116
Lid geworden op: 13 apr 2018, 16:39
Locatie: Den Haag

Re: AUB HELP: mn dochter is weg met mn vriendin

Bericht door WaVe! »

Leermoment schreef: 01 mei 2018, 23:30 Dit lijkt ook wel een soap tw worden. Hoe is het mogelijk dat ze 2 uur voor een afspraak bedenken dat deze verplaatst moet worden. Helaas niks aan te doen. Bereid je goed voor op de aangifte, desnoods met alle punten geschreven op papier. Wees neutraal en feitelijk tijdens de aangifte en laat je niet op stang jagen. Hou je aan je plan en wijk hier ook niet van af. Leesn voordat je gaat tekenen, de aangifte goed door. Mag best tijd kosten hoor. Als alles naar tevredenheid is, dan pas tekenen.

Goed dat je alle gesprekken opneemt. Ik heb zo’n app nog niet gevonden voor de iPhone.

Suc6 zondag.
App heet callBOX (ik heb samsung)

ja verschrikkelijk zoals politie doet. Mijn advocaat nam contact op en werd ook doorverwezen.

Nu maar hopen dat er zondag iets uitkomt.

Vandaag precies 3 weken dat ze weg zijn... :(
ik bestelde een sprookjeshuwelijk, maar de heks zat inbegrepen :evil:
Leermoment
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 280
Lid geworden op: 04 nov 2017, 09:35

Re: AUB HELP: mn dochter is weg met mn vriendin

Bericht door Leermoment »

Wat verwacht je dat er zondag uit gaat komen?
Plaats reactie