Piket-mediation/Rechtspraak

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Plaats reactie
Tieske
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 okt 2017, 14:57

Piket-mediation/Rechtspraak

Bericht door Tieske »

Hallo vaders,

Wat als piket-mediation ter sprake (doorverwijzing) gebracht wordt bij een rechtspraak ?
- Wordt je als man aangeraden om het te volgen? Immers man piket-mediation niet accepteerd zal het tegen werken?

Hierbij moet ik wel vermelden dat we al bijna 3 jaar aan het procederen zijn over.
- Contactregeling man/kinderen. Zodat man meer voor hun kinderen kan zorgen.
- De vakanties worden bepaald/ingedeeld door vrouw. Vakanties zijn niet eerlijk verdeeld. Geen 50/50.
- 1 van de kinderen op naam/adres van de man.

- Hoogte kinderalimentatie voor 2 kinderen nadat vrouw minder is gaan werken na scheiding.

LET OP !!
- Nee, er is nog geen convenant.
- Ja mediation is besproken met vrouw in het begin maar vrouw wil niet mee werken.

Greetz.
Leermoment
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 280
Lid geworden op: 04 nov 2017, 09:35

Re: Piket-mediation/Rechtspraak

Bericht door Leermoment »

Ja, aan mediation zou ik als ik jou was gewoon meewerken. Om de reden die jij zei. De laatste keer heb ik bij de rechter wel als eis neergelegd dat het NIET op vertrouwelijke basis zal zijn EN dat er verslagen moeten komen die in de rechtszaal gebruikt mogen worden. Dit omdat mijn ex heel raar doet. Maar kort gezegd, meerwerken. Mocht het zover zijn, vraag hier dan om tips. Suc6
Plaats reactie